En de dag is nog zo jongquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Je bent populairquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Been there done thatquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
Ik kleed me alvast uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit
Er is trouwens nog een blauwtje
Verklaar je naderquote:Hobbies/interesses: Lieske
Oe. Geef pics, streamverslagen, logs, videobeelden!quote:
Vrouw Vrouw Vrouw uiteraardquote:Op vrijdag 30 december 2005 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man Man Vrouw
of
Vrouw Vrouw Man
l'histoire se répète.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:20 schreef D.Rose het volgende:
het begint hier steeds meer op ONZ te lijken
Nog lekker rustig hier.quote:
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:27 schreef PH52 het volgende:
Dat gaat best. Vannacht was het drukker, 4 topics gevuld.![]()
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.
Maar wel eentje met een dubbele bodem...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:39 schreef PH52 het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.
![]()
1 de bodem van je brezâhquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maar wel eentje met een dubbele bodem...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef PH52 het volgende:
je gaat toch niet vertellen dat je niet oprecht was ?
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.quote:
Mishandeling.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef PH52 het volgende:
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.![]()
Thuis in Nederland ? Kijk je wel uit, ze geven slecht weer op hier.quote:
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef PH52 het volgende:
Toen God de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken.
...
That's me! :-)
Bij nader inzien zou ik zeggen: mijn zegen heb je !
Deerover.
Dat heb ik gelezen in die tekst ja. Is die van jezelf dus ? Of is het ook plagiatwerk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...![]()
Overigens geeft die tekst weldegelijk aan dat ik gevoel heb![]()
Dank je Pinball, dat je het voor me opneemt. Na een in een geluksroes en halfslaap doorgebrachte nacht begin ik door de berichten in dit topic ook ernstige twijfels te krijgen over de oprechtheid van ChantalC! Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien, ze speelt vuil spel, er moet hier meer achter zitten! Ik denk, eerlijk gezegd, dat ze probeert mij definitief te breken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mishandeling.
Een corrigerende tik kan toch wel!![]()
Ze speelt met de gevoelens van demins, dat kan toch niet onbestraft blijven?
Nope, ben nu in NL, thuis in Manchesterquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Thuis in Nederland ? Kijk je wel uit, ze geven slecht weer op hier.
Hoe kan een tekst nou aantonen dat je gevoelens hebt? Dan kan ik ook wel een tekst van Andre Hazes kopieren en zeggen dat die aantoont dat ik een gevoelige volksjongen ben!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...![]()
Overigens geeft die tekst weldegelijk aan dat ik gevoel heb![]()
En dan heeft ze ook nog eens weggelaten wat hare doortraptheid onwelgevallig was!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen in die tekst ja. Is die van jezelf dus ? Of is het ook plagiatwerk.
Toen God eenmaal de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken
Toen God eenmaal de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken. Er verscheen
een engel en deze zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan. dit model? ...
members.lycos.nl/ansieswebsite/Vrouw.htm - 32k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[serieus]quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef demins het volgende:
Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien, ze speelt vuil spel, er moet hier meer achter zitten!
Terwijl dat nu juist is wat je van dichtbij wilde zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef demins het volgende:
<..>
Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien,
<..>
Het achterste van mijn tong is niks aan hoor... Het puntje daarentegen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
Terwijl dat nu juist is wat je van dichtbij wilde zien.![]()
Bommieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
GOEDMORGUH!
Ook goedmorguh. Hoe met jou gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
GOEDMORGUH!
Morguh liefje, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef versabommie het volgende:
Morguh liefje, lekker geslapen?
Ach kotre samenvatting:quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook goedmorguh. Hoe met jou gaan?
Ik zie het aan de lieve milde gevoelige postings die je doet....Fijn om ook eens deze Chantal te zienquote:
Zo terug naar de orde van deze dag... Ga eens koffie voor me maken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef versabommie het volgende:
Ik zie het aan de lieve milde gevoelige postings die je doet....Fijn om ook eens deze Chantal te zien![]()
Eerst je tieten zien !quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zo terug naar de orde van deze dag... Ga eens koffie voor me maken!![]()
Bla bla bla.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het achterste van mijn tong is niks aan hoor... Het puntje daarentegen...![]()
![]()
och die harteloze zak hooi moet ook weer tegensputteren.quote:
quote:
had nooit gedacht dat jij je zou verlagen voor een kop koffiequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar blijft me koffie?![]()
Mwha een beetje faken en je hebt zo je koffie!quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha een beetje faken en je hebt zo je koffie!![]()
Ow?quote:
yeps, je ziet er leuker uit als je niet perse al die pogingen doet om bitchy over te komen!quote:
Feedbackquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef Wup het volgende:
morgen allen,
even een vraagje
kan ik al die BB topics uit My Active Topics gooien en de rest laten staan?
zie het maar zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, je ziet er leuker uit als je niet perse al die pogingen doet om bitchy over te komen!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zie het maar zo
jongens plagen is om kusjes vragen
het was toch andersom? meisjes plagen, kusjes vragen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Manu82 het volgende:
zie het maar zo
jongens plagen is om kusjes vragen
doe wat aan je avatar!quote:
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezetquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wrom, het is gvd nogal niet koud![]()
Maar goed, ik heb ff een andere muts op gezet, nou goed![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezet![]()
Halloooo allemaal
Whahahahaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
FB
![]()
Ik hou m'n muts op in bed hoor, noem het dan gewoon anders![]()
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhondquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezet![]()
Zo 1?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhond
bij gebrek aan beter![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhond
bij gebrek aan beter![]()
Ja ik had net alle lichten uitgedaan, toen ik een zwart mormel in de sneeuw zag bewegen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef cuall het volgende:
Is de poes nog thuis gekomen, na alle sneeuwpret?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik had net alle lichten uitgedaan, toen ik een zwart mormel in de sneeuw zag bewegen...
ik blij!![]()
En denk en dan nog een zwarte kat van 3/4 jaar bij (die 's nachts lekker in je oor komt hijgen) en dan is het feest compleet!quote:
Hahaha, gezellige beestenboel bij jou in bed dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En denk en dan nog een zwarte kat van 3/4 jaar bij (die 's nachts lekker in je oor komt hijgen) en dan is het feest compleet!![]()
Ja we hangen gezamenlijk de beest uit in bed...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, gezellige beestenboel bij jou in bed dus![]()
Duh, of daar iets te beleven valt. Misschien als je van spinneraggen houdt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja we hangen gezamenlijk de beest uit in bed...![]()
Jaloerskreng!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:22 schreef PH52 het volgende:
Duh, of daar iets te beleven valt. Misschien als je van spinneraggen houdt.![]()
Ha Snaptnixquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:23 schreef Snaptnix het volgende:
Goeismorgens allemaal
Eerst een lekkere bak erbij pakken![]()
Kom jij us terug homo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
och die harteloze zak hooi moet ook weer tegensputteren.
ga op school puberen debiel!![]()
neequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snaptnix
Is het een witte wereld bij je? Hier wel.
Wie was hier de kasthomo? Jij toch?quote:
HAi Chantalquote:
Yesssssssssssss!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik las dat je katje ook weer terecht is, gelukkig maar.![]()
Voorne en Putten nu helemaal ingesneeuwd ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie was hier de kasthomo? Jij toch?![]()
Nog niet... Lama komen die sneeuw!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef PH52 het volgende:
Voorne en Putten nu helemaal ingesneeuwd ?![]()
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog niet... Lama komen die sneeuw!
Dat heb ik ook gehoord. Wordt lachen als ik vanavond naar huis + nog boodschappen doen moet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef Snaptnix het volgende:
Maar enige wat ik tot nog toe heb gehoord is dat vanuit het zuidwesten het straks flink gaat ijzelen![]()
Hoef straks alleen maar even de straat uit te lopen voor paar sloffen sigaretten. Verder waag ik me gewoon niet meer buiten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Wordt lachen als ik vanavond naar huis + nog boodschappen doen moet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoef straks alleen maar even de straat uit te lopen voor paar sloffen sigaretten. Verder waag ik me gewoon niet meer buiten.
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomtquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet nog wel boodschappen doen, heb zelfs geen brood meer in huis
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomt
Heb wel goeie ideeen, heel soms danquote:
En deze is er een in een schaal van 1 tot 10 van . . . ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb wel goeie ideeen, heel soms dan![]()
Oordeel zelf niet over m'n eigen ideeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
En deze is er een in een schaal van 1 tot 10 van . . . ?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomt
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Chantallie, lees je even mee?
Meld het even braaf als het bij jullie begint, dan ga ik snel naar huis.
Dat klinkt dan wel weer gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
l'histoire se répète.
Misschien eerst nog iets eilandachtigs. Ik wacht eigenlijk tot mensen virtuele huisjes gaan bouwen.
In Breda begint de lucht steeds grauwer te worden en het begint stevig te waaien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
Op Goeree Overflakkee is iig nog niets aan de hand. Was getekend. 13:19 uur.![]()
My Way.
Middag Bartoliquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Bartoli het volgende:middag
Hier sneeuwt het gelukkig op het moment niet. Maar de voorspelling is wel dat het nog komt
Voorne-Putten... nog niks... 13:36quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
Op Goeree Overflakkee is iig nog niets aan de hand. Was getekend. 13:19 uur.![]()
My Way.
In de OP van dit topic staan een heleboek info. over het weer: DE atmosfeer staat op ontploffen #134quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
Weet iemand die weerlink waar ook de satellietbeelden uptodate worden bijgehouden?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
In de OP van dit topic staan een heleboek info. over het weer: DE atmosfeer staat op ontploffen #134
Graag gedaan.quote:
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef versabommie het volgende:
zo nog ff 8 a 10 kratten bier halen ....wel handig als het ijzelt kan ik lopend, glij ik die meuk wel naar huis![]()
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef PH52 het volgende:
13:00 uur in Zeeuwschvlaanderen, het zou dus ongeveer 14:00 op GO moeten zijn en om 15:00 in Rotterdam. Gevolgd na 3 uur door de ijzel.
13:50 GO - niks te zien
Nog nooit zo'n zeiknummer gehoord.![]()
In dat geval, heb nog 6 kratten over van verjaardag/kerst dus ik kloon me kapotquote:
Ouwe zuiplapquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef versabommie het volgende:
zo nog ff 8 a 10 kratten bier halen ....wel handig als het ijzelt kan ik lopend, glij ik die meuk wel naar huis![]()
komop lul, tis een goed uur met jimi, cuby en dan mag deze er best bij voor het contrast. Het blijft een juweeltje ...quote:
Neeeeen, WEER een hok vol hahahahaquote:
AMEN EN HEAR HEAR !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef PH52 het volgende:
Rot maar lekker op Frits Spits, met je semi-intellectuele prietpraatjes.![]()
Alleen als het -7 is, anders zie ik niks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop lul, tis een goed uur met jimi, cuby en dan mag deze er best bij voor het contrast. Het blijft een juweeltje ...
Zal je trouwens een fosiel tussen je ogen geven mongool!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neeeeen, WEER een hok vol hahahaha
en dan woensdag nog me zoon jarig dus weer een hok vol en daarna ga ik weer een tijdje naar het riagg!
Heerlijk die feestdagen!![]()
![]()
Je bent nog te vriendelijk! Quasie-intellectuele prietpraatjes!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef PH52 het volgende:
Rot maar lekker op Frits Spits, met je semi-intellectuele prietpraatjes.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef versabommie het volgende:
Komende uur:
412 Ilse Delange - World of hurt 1998 365
411 Beatles - Eleanor Rigby 1966 338
410 Elton John - Nikita 1985 289![]()
409 Bee Gees - Staying alive 1978 277
408 Michael Jackson - Thriller 1983 309![]()
407 Rob de Nijs - Banger hart 1996 432![]()
406 Shadows - Apache 1960 381
405 Alessandro Safina - Luna 2000 351
404 Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme 1980 325
403 Poppys - Non non rien n'a changé 1971 477![]()
402 Gilbert O'Sullivan - Nothing rhymed 1971 396
401 Barbra Streisand & Barry Gibb - Guilty 1980 519![]()
400 Celine Dion - My heart will go on 1998 334
![]()
LUIE FLIKKER!quote:
Ga jij je mond us spoelen en poets gelijk 30 minuten je tanden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Bartoli het volgende:
wat een oude muziek allemaal gelukkig luister ik niet naar die zender
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Bartoli het volgende:
wat een oude muziek allemaal gelukkig luister ik niet naar die zender
quote:
Mogguhquote:
quote:
om 6 uur was ik ongeveer met de kids bezigquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb anders tot half 6 vanochten hier nog zitten posten.. waar was jij toen watje?
welk nummer stonden ze danquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook pas net wakker
Mijn dag, wat doe je?
nm als het Fries is zet ik het al uit, allemaal hetzelfde wmb. Alhoewel Twarres is wel heel ergquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nm als het Fries is zet ik het al uit, allemaal hetzelfde wmb. Alhoewel Twarres is wel heel ergMaar bedoelde De Kast - In nije dei.
![]()
Ook nog niet helemaal wakker geloof ik
tsja.. elton john moest het natuurlijk wel met overtuiging kunnen zingen he ;')quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Nikitais een jongensnaam in Rusland, ja?
[BB SC 1043] Mijn Melke, wat doe je?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Snaptnix het volgende:
Nikita![]()
![]()
![]()
Hoe kan zo'n rasechte homo toch zo gevoelig zingen over een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
nikita![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nog een beetje van het vreten gisteren:![]()
![]()
![]()
![]()
en nog een long:![]()
![]()
![]()
Ivana Humpalot?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. elton john moest het natuurlijk wel met overtuiging kunnen zingen he ;')
Iemand enig idee hoe die chick in de clip heet trouwens
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
nikita![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nog een beetje van het vreten gisteren:![]()
![]()
![]()
![]()
en nog een long:![]()
![]()
![]()
Nix ongevoelig, voor zukke pulp ben ik overgevoelig en moet ik kotsen!quote:
I put a spell on youquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:18 schreef versabommie het volgende:
Doet me trouwens goed dat creedence net zoveel nummers erin heeft staan als u2
John Foggerty !!!!!
MJquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:dalijk thriller....*O*
uit de tijd dat MJ nog stoer (en zwart) was
die naam is te lang om te typen..quote:
ok, nu maak je me hitsig !quote:
Die naam is gewoon te eng om te typenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
die naam is te lang om te typen..
tegenwoordig wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die naam is gewoon te eng om te typen![]()
Hij heet wmb maar 1 mooi nummer: Benquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja
maar in de tijd van thriller was hij nog cool
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef versabommie het volgende:
Hierna Rob de fucking Nijs bahbahbah!
Is wel een leuk nummer voor in de kroegquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef versabommie het volgende:
Hierna Rob de fucking Nijs bahbahbah!
Gaf jij toen les aan een brugklasquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
1985, brugklas, klasseavond, Mayka
schuifelen op Nikita
Nikita
het voelt aan als een complete offday dit uurquote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel een leuk nummer voor in de kroeg![]()
Foto van vroeger van Rob de Nijs vind ik trouwens wel mooi, maar dat is wel de enige.
Toen was Belinda Meuldijk ook nog knap.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel een leuk nummer voor in de kroeg![]()
Foto van vroeger van Rob de Nijs vind ik trouwens wel mooi, maar dat is wel de enige.
nog een half uurtje..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
het voelt aan als een complete offday dit uur![]()
![]()
denk dat ik ff een uurtje naar me nest ga!
399 Fats Domino - Blueberry hill 1957 505quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog een half uurtje..Het volgende uur wordt iets beter
quote:
Waaromquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
399 Fats Domino - Blueberry hill 1957 505![]()
398 Joe Jackson - Is she really going out with him 1979 285![]()
397 Waterboys - The whole of the moon 1986 486![]()
![]()
396 Anneke Grönloh - Paradiso 1962 ----![]()
395 Eagles - One of these nights 1975 453![]()
394 Paul McCartney & Wings - Band on the run 1974 344![]()
![]()
393 Who - Baba O'Riley 1971 ----![]()
392 Leonard Cohen - Suzanne 1968 341![]()
391 Police - Roxanne 1979 232![]()
390 Fleetwood Mac - Oh well (Part I) 1969 275![]()
389 Scorpions - Still loving you 1987 292![]()
![]()
![]()
![]()
388 Acda & De Munnik - De Kapitein deel II 2000 329 WIEWTWIEWATWAAR??????![]()
387 Adamo - Tombe la neige 1964 493
![]()
Hoerenlijstquote:388 Acda & De Munnik - De Kapitein deel II 2000 329 WIEWTWIEWATWAAR??????
Voorzichtig aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef Pinball het volgende:
Ik ga proberen de ijzel voor te blijven.
Tallie nog bedankt voor de waarschuwing.
Ik zit altijd te schemeren bij Leonard Cohen, wel goed, niet goed....quote:
quote:
Wat zijn dat? Waar ken ik die van?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef teamlead het volgende:nog even en de Popeys komen voorbij
C'est l'histoire d'une trêvequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Waar ken ik die van?
Die staan op nummertje hoeveel?? Kan toch niet waar zijn dat die op de onderste helft staan van de lijst... Dat ze er ueberhaupt op staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
C'est l'histoire d'une trêve
Que j'avais demandée
C'est l'histoire d'un soleil
Que j'avais espéré
C'est l'histoire d'un amour
Que je croyais vivant
C'est l'histoire d'un beau jour
Que moi petit enfant
Je voulais très heureux
Pour toutes la planète
Je voulais, j'espérais
Que la paix règne en maître
En ce soir de Noël
Mais tout a continué
Mais tout a continué
Mais tout a continué
{Refrain x2}
Non, non, rien a changé
Tout, tout a continué
Hé ! Hé ! Hé ! Hé !
Et pourtant bien des gens
Ont chanté avec nous
Et pourtant bien des gens
Se sont mis à genoux
Pour prier, oui pour prier {x2}
Mais j'ai vu tous les jours
A la télévision
Même le soir de Noël
Des fusils, des canons
J'ai pleuré, oui j'ai pleuré
J'ai pleuré, oui j'ai pleuré
Qui pourra m'expliquer que ...
Moi je pense à l'enfant
Entouré de soldats
Moi je pense à l'enfant
Qui demande pourquoi
Tout le temps, oui tout le temps {x2}
Moi je pense à tout ça
Mais je ne devrais pas
Toutes ces choses-là
Ne me regardent pas
Et pourtant, oui et pourtant
Et pourtant, je chante, je chante ..![]()
quote:
403quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die staan op nummertje hoeveel?? Kan toch niet waar zijn dat die op de onderste helft staan van de lijst... Dat ze er ueberhaupt op staan![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:
404 Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme 1980 325![]()
![]()
![]()
jamaar jij bent dan ook een stomme aftandse vlaaiendraaiende limburgse boer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]nah.. dat vind ik dan weer niks
tandenpoetsen heb ik gedaan. Automatisch ook me mond moeten spoelen maar goed ik ben ook niet met die muziek opgegroeidquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga jij je mond us spoelen en poets gelijk 30 minuten je tanden.![]()
Rood staat je ontzettend goedquote:
Echt welquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]nah.. dat vind ik dan weer niks
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar jij bent dan ook een stomme aftandse vlaaiendraaiende limburgse boer!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef versabommie het volgende:
jamaar jij bent dan ook een stomme aftandse vlaaiendraaiende limburgse boer die mensen goed kan overtuigen!
Die hangen we apart!~quote:
doe eens huilen!quote:
Negatief NS reisadviesquote:
quote:
OMG!!! Als ik dit nummer hoor, zie ik nog steeds dat belachelijke dansje voor mequote:
Ze zijn gewoon bang voor allerlei claims... Dat noemt men: indekken...quote:
Op het vertragingsformulier staat duidelijk dat sneeuwstormen niet tot de restitutiegevallen behoortquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang voor allerlei claims... Dat noemt men: indekken...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Stoer hoor....
Wacht maar... nog even en de hele Twarres-fanclub komt eens langs in Utrecht
Ik krijg langzaam maar zeker een identieteitscrisis hier . Ben ik / jij een kloon van jou / mij ?quote:
Kan wel zijn, maar heb toch ooit mooi zo'n 40 km kunnen lopen (lees glibberen en glijdens, constant op m'n plaat) omdat ze niet meer reden vanwege de gladheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang voor allerlei claims... Dat noemt men: indekken...
Wat leuk dat jij Paul McCartney zo kan waarderen!! Zou ik niet gedacht hebben...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:29 schreef versabommie het volgende:
394 Paul McCartney & Wings - Band on the run 1974 344![]()
![]()
The Beatles klaverjasden nooit... Paul McKaartniequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:48 schreef demins het volgende:
Wat leuk dat jij Paul McCartney zo kan waarderen!! Zou ik niet gedacht hebben...
Ben zelf grote fan! Heb alles van 'm op plaat, cd en dvd! De nieuwe is weer magistraal!
Ja godverquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
The Beatles klaverjasden nooit... Paul McKaartnie
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Quizvraag: Waarom speelden de Beatles nooit een potje Klaverjassen of Hartenjagen?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wel britgen hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
quote:400 Celine Dion - My heart will go on 1998 334
Nee die film die er bij hoordequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
Twee jaar geleden was ik aanwezig bij een open hartoperatie in het AZM in Maastricht. En wat speelde de radio in de OK?
[..]
leuke film wel.. heb helemaal in een deuk gelegen...quote:
Patient had het uiteindelijk wel overleefd, al vond ik de chirurg niet bepaald rustig bij de operatie (tieren, vloeken, je hebt geen idee wat ze allemaal tegen je zeggen als je onder narcose bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik die plaat misschien ook nog wel kunnen waarderen
Dat vindt Roger van Boxtel vast niet aardig van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik stap voor 1 Maart over weg van CZ verzekeringen naar een (colletieve) VGZ verzekering
Meer dekking en lagere premie, scheelt me 140 EUR per jaar.
Palm heeft ook bier, klik ik weeer voor niks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga me even opfrissen en dan even de stad in
Dat is fries!quote:
echt niet.. dan zou ik het wel verstaanquote:
Makkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef whitef0x het volgende:
I found my thrill on Blueberry Hill
On Blueberry Hill when I found you
The moon stood still on Blueberry Hill
And lingered until my dreams came true
je deze songtext meekunnen typen terwijl Fats zingt
whooee whooeo hooe ( 80 x )quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pretty women are walking with gorillas's down my street
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef whitef0x het volgende:
Ik ga straks wel voor onze Anneke Gronloh
wel tijdens een concert ja.. zie de "clip" nog zo voor mequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef ChantalC het volgende:
Is dit niet ooit opgenomen tijdens zo'n Veronica concert?
Nee Paradisoquote:
Vraag even of ze binnenkomen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pretty women are walking with gorillas's down my street
quote:
Nee ik laat alleen Pretty men binnen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef demins het volgende:
Vraag even of ze binnenkomen...
quote:
Die gorilla's ja yummiequote:
Nog even en dan mag ik naar huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef White_Pearl het volgende:
Alles goed hier? en iedereen veilig thuis?
Ow gelukkig wordt bar en boos het weer, levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nog even en dan mag ik naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |