En de dag is nog zo jongquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Je bent populairquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Been there done thatquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
Ik kleed me alvast uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit
Er is trouwens nog een blauwtje
Verklaar je naderquote:Hobbies/interesses: Lieske
Oe. Geef pics, streamverslagen, logs, videobeelden!quote:
Vrouw Vrouw Vrouw uiteraardquote:Op vrijdag 30 december 2005 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man Man Vrouw
of
Vrouw Vrouw Man
l'histoire se répète.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:20 schreef D.Rose het volgende:
het begint hier steeds meer op ONZ te lijken
Nog lekker rustig hier.quote:
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:27 schreef PH52 het volgende:
Dat gaat best. Vannacht was het drukker, 4 topics gevuld.![]()
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.
Maar wel eentje met een dubbele bodem...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:39 schreef PH52 het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.
![]()
1 de bodem van je brezâhquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maar wel eentje met een dubbele bodem...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef PH52 het volgende:
je gaat toch niet vertellen dat je niet oprecht was ?
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.quote:
Mishandeling.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef PH52 het volgende:
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |