Knisper, knisper, knerrp, knerrp.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef MissHobje het volgende:
Dit alles ong 10 min. geleden gemaakt
Vlakbij Leiden zeg maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef speedcore het volgende:
[..]
Knisper, knisper, knerrp, knerrp.
Waar?
Hoe kan het dat het relatief gezien zo zacht is ondanks het sneeuwdek in het noorden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
![]()
Hier sneeuwt het nietSneeuw van eergisteren ligt er nog wel
Temp:
[afbeelding]
Al sla je me dood. Zie wel dat t weer wat warmer begint te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:55 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het relatief gezien zo zacht is ondanks het sneeuwdek in het noorden?
Niet slechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 07:22 schreef Robar het volgende:
Goeiedag, dat was zweten om om tien voor half 7 Haarlem uit te komen met de auto . . .
Er is gistravond en vannacht toch nog aardig wat sneeuw naar beneden gekomen.
Als ik moet gokken, dan ligt er bij mij in de buurt toch zo een 5-10 centimeter sneeuw.
Ik zat later nog eens na te denken en hou het toch maar op iets meer dan 5 centimeter, anders klinkt het zo overdrevenquote:
En toch zal het een chaos worden ben ik bang....quote:Op vrijdag 30 december 2005 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
AANGEKONDIGDE AANPASSINGEN TREINVERKEER
Ook het treinverkeer zal hinder ondervinden van het weer. Spoorbeheerder ProRail meldde dat de NS vrijdag vanaf 14.00 uur de treindienst aanpast op de trajecten Utrecht-Gouda-Rotterdam/Den Haag en Amersfoort-Amsterdam Centraal. Wegens de te verwachten sneeuw worden op die trajecten geen treinen gecombineerd en gesplitst, waardoor er voor reizigers vertraging kan ontstaan.
Hier heel licht bewolkt met een schitterende opkomende zonquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het nog droog en lichtbewolkt
Ik herken dus nu pas die wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:56 schreef Webcrowler het volgende:
Er is hier in Haarlem vannacht het nodige gevallen.Ging vannacht om 12 uur al naar bed met sneeuw en stond om half 8 op met sneeuw...
Denk dat er zo'n 5 cm is gevallen bij mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
er is nog geen sneeuwfront hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Gringo999 het volgende:
heeft er iemand nog een kaartje van Nederland met het sneeuwfront?
Dat is in leken termen. anders gaan ze allemaal het knmi bellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:33 schreef michiel_merk het volgende:
http://www.nu.nl/news/648722/10/KNMI_geeft_weeralarm.html nu.nl spreekt van sneeuwbuien
Thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:33 schreef plankie het volgende:
@Gringo999: op dit moment is er nog geen sneeuwfront actief in of rondom nederland volgens de 'bekende' kaarten. Wel is het duidelijk dat er een front deze kant op komt als je hier klikt. (Dat is natuurlijk een wolkenkaart) Wel is er een neerslagkaart van iets grotere omgeving te vinden op de site van de BBC
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:04 schreef michiel_merk het volgende:
achter het front worden temps gemeld van 12 gradenterwijl het een paar km verder op nog vriest en sneeuw ligt
da's stevigquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:04 schreef michiel_merk het volgende:
achter het front worden temps gemeld van 12 gradenterwijl het een paar km verder op nog vriest en sneeuw ligt
quote:
jawel, kan ik tenminste foto's maken in daglichtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dit was in frankrijk he,las net dat het eerder gaat beginnen met dat gesneeuw ipv 3 uur niet erg gunstig![]()
hopenlijk vertraagd het, en is het dooifront niet overtuigend zodat het hier in het noorden lekker door blijft sneeuwen windje uit het zuidoosten zou gunstig zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, kan ik tenminste foto's maken in daglicht![]()
Vergis je niet dat het noorden vanacht nog altijd onder 0 zit hequote:Op vrijdag 30 december 2005 09:38 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Dat is in leken termen. anders gaan ze allemaal het knmi bellen.
Ben trouwens bang dat het qua sneeuw erg mee kan vallen en dat het vrij snel overgaat in regen. (kan al binnen een uur)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |