quote:
had nooit gedacht dat jij je zou verlagen voor een kop koffiequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar blijft me koffie?![]()
Mwha een beetje faken en je hebt zo je koffie!quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha een beetje faken en je hebt zo je koffie!![]()
Ow?quote:
yeps, je ziet er leuker uit als je niet perse al die pogingen doet om bitchy over te komen!quote:
Feedbackquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef Wup het volgende:
morgen allen,
even een vraagje
kan ik al die BB topics uit My Active Topics gooien en de rest laten staan?
zie het maar zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, je ziet er leuker uit als je niet perse al die pogingen doet om bitchy over te komen!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zie het maar zo
jongens plagen is om kusjes vragen
het was toch andersom? meisjes plagen, kusjes vragen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Manu82 het volgende:
zie het maar zo
jongens plagen is om kusjes vragen
doe wat aan je avatar!quote:
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezetquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wrom, het is gvd nogal niet koud![]()
Maar goed, ik heb ff een andere muts op gezet, nou goed![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezet![]()
Halloooo allemaal
Whahahahaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
FB
![]()
Ik hou m'n muts op in bed hoor, noem het dan gewoon anders![]()
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhondquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Gaan jullie met die muts naar bed? Nee, die wordt eerst afgezet![]()
Zo 1?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhond
bij gebrek aan beter![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik slaap zonder muts, maar wel met een hele grote zachte knuffelhond
bij gebrek aan beter![]()
Ja ik had net alle lichten uitgedaan, toen ik een zwart mormel in de sneeuw zag bewegen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef cuall het volgende:
Is de poes nog thuis gekomen, na alle sneeuwpret?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik had net alle lichten uitgedaan, toen ik een zwart mormel in de sneeuw zag bewegen...
ik blij!![]()
En denk en dan nog een zwarte kat van 3/4 jaar bij (die 's nachts lekker in je oor komt hijgen) en dan is het feest compleet!quote:
Hahaha, gezellige beestenboel bij jou in bed dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En denk en dan nog een zwarte kat van 3/4 jaar bij (die 's nachts lekker in je oor komt hijgen) en dan is het feest compleet!![]()
Ja we hangen gezamenlijk de beest uit in bed...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, gezellige beestenboel bij jou in bed dus![]()
Duh, of daar iets te beleven valt. Misschien als je van spinneraggen houdt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja we hangen gezamenlijk de beest uit in bed...![]()
Jaloerskreng!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:22 schreef PH52 het volgende:
Duh, of daar iets te beleven valt. Misschien als je van spinneraggen houdt.![]()
Ha Snaptnixquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:23 schreef Snaptnix het volgende:
Goeismorgens allemaal
Eerst een lekkere bak erbij pakken![]()
Kom jij us terug homo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
och die harteloze zak hooi moet ook weer tegensputteren.
ga op school puberen debiel!![]()
neequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snaptnix
Is het een witte wereld bij je? Hier wel.
Wie was hier de kasthomo? Jij toch?quote:
HAi Chantalquote:
Yesssssssssssss!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik las dat je katje ook weer terecht is, gelukkig maar.![]()
Voorne en Putten nu helemaal ingesneeuwd ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie was hier de kasthomo? Jij toch?![]()
Nog niet... Lama komen die sneeuw!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef PH52 het volgende:
Voorne en Putten nu helemaal ingesneeuwd ?![]()
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog niet... Lama komen die sneeuw!
Dat heb ik ook gehoord. Wordt lachen als ik vanavond naar huis + nog boodschappen doen moet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef Snaptnix het volgende:
Maar enige wat ik tot nog toe heb gehoord is dat vanuit het zuidwesten het straks flink gaat ijzelen![]()
Hoef straks alleen maar even de straat uit te lopen voor paar sloffen sigaretten. Verder waag ik me gewoon niet meer buiten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Wordt lachen als ik vanavond naar huis + nog boodschappen doen moet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoef straks alleen maar even de straat uit te lopen voor paar sloffen sigaretten. Verder waag ik me gewoon niet meer buiten.
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomtquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet nog wel boodschappen doen, heb zelfs geen brood meer in huis
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomt
Heb wel goeie ideeen, heel soms danquote:
En deze is er een in een schaal van 1 tot 10 van . . . ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb wel goeie ideeen, heel soms dan![]()
Oordeel zelf niet over m'n eigen ideeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
En deze is er een in een schaal van 1 tot 10 van . . . ?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
Waarschuw dan wel als het hier begint, dan moet jij nog tijd zat hebben om alles te halen voor het bij jullie aankomt
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Chantallie, lees je even mee?
Meld het even braaf als het bij jullie begint, dan ga ik snel naar huis.
Dat klinkt dan wel weer gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
l'histoire se répète.
Misschien eerst nog iets eilandachtigs. Ik wacht eigenlijk tot mensen virtuele huisjes gaan bouwen.
In Breda begint de lucht steeds grauwer te worden en het begint stevig te waaien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
Op Goeree Overflakkee is iig nog niets aan de hand. Was getekend. 13:19 uur.![]()
My Way.
Middag Bartoliquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Bartoli het volgende:middag
Hier sneeuwt het gelukkig op het moment niet. Maar de voorspelling is wel dat het nog komt
Voorne-Putten... nog niks... 13:36quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
Op Goeree Overflakkee is iig nog niets aan de hand. Was getekend. 13:19 uur.![]()
My Way.
In de OP van dit topic staan een heleboek info. over het weer: DE atmosfeer staat op ontploffen #134quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
Weet iemand die weerlink waar ook de satellietbeelden uptodate worden bijgehouden?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
In de OP van dit topic staan een heleboek info. over het weer: DE atmosfeer staat op ontploffen #134
Graag gedaan.quote:
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef versabommie het volgende:
zo nog ff 8 a 10 kratten bier halen ....wel handig als het ijzelt kan ik lopend, glij ik die meuk wel naar huis![]()
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef PH52 het volgende:
13:00 uur in Zeeuwschvlaanderen, het zou dus ongeveer 14:00 op GO moeten zijn en om 15:00 in Rotterdam. Gevolgd na 3 uur door de ijzel.
13:50 GO - niks te zien
Nog nooit zo'n zeiknummer gehoord.![]()
In dat geval, heb nog 6 kratten over van verjaardag/kerst dus ik kloon me kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |