En de dag is nog zo jongquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Je bent populairquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge dit is al het 2de topic vandaag waarin mijn naam voor komt
Been there done thatquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
Ik kleed me alvast uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn met z'n 3'en?
Menage a trois?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit
Er is trouwens nog een blauwtje
Verklaar je naderquote:Hobbies/interesses: Lieske
Oe. Geef pics, streamverslagen, logs, videobeelden!quote:
Vrouw Vrouw Vrouw uiteraardquote:Op vrijdag 30 december 2005 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man Man Vrouw
of
Vrouw Vrouw Man
l'histoire se répète.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:20 schreef D.Rose het volgende:
het begint hier steeds meer op ONZ te lijken
Nog lekker rustig hier.quote:
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:27 schreef PH52 het volgende:
Dat gaat best. Vannacht was het drukker, 4 topics gevuld.![]()
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik weet het, heb tot een uur of 3 meegelezen.
Maar wel eentje met een dubbele bodem...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:39 schreef PH52 het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan de publieke liefdesverklaring van ChantalC aan Demins. Zo'n mooi moment in het zicht van een nieuw jaar, beter kan het niet worden.
![]()
1 de bodem van je brezâhquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Maar wel eentje met een dubbele bodem...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef PH52 het volgende:
je gaat toch niet vertellen dat je niet oprecht was ?
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.quote:
Mishandeling.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef PH52 het volgende:
Daar kun je voor opgepakt worden, vrouwenmishandeling, zelfs als het slachtoffer ChantalC heet.![]()
Thuis in Nederland ? Kijk je wel uit, ze geven slecht weer op hier.quote:
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef PH52 het volgende:
Toen God de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken.
...
That's me! :-)
Bij nader inzien zou ik zeggen: mijn zegen heb je !
Deerover.
Dat heb ik gelezen in die tekst ja. Is die van jezelf dus ? Of is het ook plagiatwerk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...![]()
Overigens geeft die tekst weldegelijk aan dat ik gevoel heb![]()
Dank je Pinball, dat je het voor me opneemt. Na een in een geluksroes en halfslaap doorgebrachte nacht begin ik door de berichten in dit topic ook ernstige twijfels te krijgen over de oprechtheid van ChantalC! Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien, ze speelt vuil spel, er moet hier meer achter zitten! Ik denk, eerlijk gezegd, dat ze probeert mij definitief te breken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mishandeling.
Een corrigerende tik kan toch wel!![]()
Ze speelt met de gevoelens van demins, dat kan toch niet onbestraft blijven?
Nope, ben nu in NL, thuis in Manchesterquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Thuis in Nederland ? Kijk je wel uit, ze geven slecht weer op hier.
Hoe kan een tekst nou aantonen dat je gevoelens hebt? Dan kan ik ook wel een tekst van Andre Hazes kopieren en zeggen dat die aantoont dat ik een gevoelige volksjongen ben!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop, gewoon plat de tekst van mijn profiel kopiëren...![]()
Overigens geeft die tekst weldegelijk aan dat ik gevoel heb![]()
En dan heeft ze ook nog eens weggelaten wat hare doortraptheid onwelgevallig was!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen in die tekst ja. Is die van jezelf dus ? Of is het ook plagiatwerk.
Toen God eenmaal de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken
Toen God eenmaal de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken. Er verscheen
een engel en deze zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan. dit model? ...
members.lycos.nl/ansieswebsite/Vrouw.htm - 32k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[serieus]quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef demins het volgende:
Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien, ze speelt vuil spel, er moet hier meer achter zitten!
Terwijl dat nu juist is wat je van dichtbij wilde zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef demins het volgende:
<..>
Volgens mij laat ze niet het achterste van haar tong zien,
<..>
Het achterste van mijn tong is niks aan hoor... Het puntje daarentegen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
Terwijl dat nu juist is wat je van dichtbij wilde zien.![]()
Bommieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
GOEDMORGUH!
Ook goedmorguh. Hoe met jou gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
GOEDMORGUH!
Morguh liefje, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef versabommie het volgende:
Morguh liefje, lekker geslapen?
Ach kotre samenvatting:quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook goedmorguh. Hoe met jou gaan?
Ik zie het aan de lieve milde gevoelige postings die je doet....Fijn om ook eens deze Chantal te zienquote:
Zo terug naar de orde van deze dag... Ga eens koffie voor me maken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef versabommie het volgende:
Ik zie het aan de lieve milde gevoelige postings die je doet....Fijn om ook eens deze Chantal te zien![]()
Eerst je tieten zien !quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zo terug naar de orde van deze dag... Ga eens koffie voor me maken!![]()
Bla bla bla.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het achterste van mijn tong is niks aan hoor... Het puntje daarentegen...![]()
![]()
och die harteloze zak hooi moet ook weer tegensputteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |