welke uitdaging?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je gaat op de uitdaging in? Heerlijk: dwangmatige neurose.![]()
Radio op 10 dan... scheit aan de burenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:44 schreef I_doubt het volgende:
En dit komt eraan:
557 John Lennon Working class hero
Een van de beroemdste nummers aller tijden
Toevallig een van mlievelingsnummers
Eh, de Spar heb ik nog meegemaakt, twee zelfs in mijn geboorteplaats, maar het laatste wat ik van de Spar gezien heb was plastic tassen op een markt in Oekraine. En daar hebben ze helemaal geen Spar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nou Stereotomy, vroeger was er een winkel die heette de vivo, nog voor de spar, de konmar en de edah, en bij die vivo kreeg je altijd een snoepje, kocht je er kaas dan kreeg je een plakje kaas en een snoepje, Je liep de deur binnen en riep: volk, en je liet je aankopen opschrijven, god wat een tijd
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
slaap lekker allemaal![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Hopeijk kan ik dan wel normaal berichtjes posten ipv lang wachten
Ik hoop het ook voor je ja. Slaap lekker witte parel, stralend en glanzend in de nachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
een duik in ............ ..het waterquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit was dus die beroemde ene?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je ja. Slaap lekker witte parel, stralend en glanzend in de nacht![]()
![]()
Stokoud en het kan nog erger.... Uit een achtergebleven deel van NL waar dat nog konquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, de Spar heb ik nog meegemaakt, twee zelfs in mijn geboorteplaats, maar het laatste wat ik van de Spar gezien heb was plastic tassen op een markt in Oekraine. En daar hebben ze helemaal geen Spar.
Jij bent oud.![]()
]quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen hier luistert (ook) naar de top 2000 ?
dezequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik jullie helaas weer verlaten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen hier luistert (ook) naar de top 2000 ?
Dan duik ik wel maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
een duik in ............ ..het water
een duik in........het bed
een duik..................
een...........
een![]()
Welterusten
hahaha ja, is nu net op... dus ik ga jou en iedereen hier een lekker slapen toewensen voor straksquote:
slaap lekker lieve Snaptnix...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten allemaal. tot morgen maar weer
1040 hebben we net al gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Het is topic nummer 1040
Kan een Mod dit veranderen?
Kun je die link nog ff doorgeven??quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
Haha Roel z'n dans lijkt wel op het dansen van Carlton uit de Fesh Prince
tis echt 1041 volgens mij hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Het is topic nummer 1040
Kan een Mod dit veranderen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten allemaal. tot morgen maar weer
Als je er echt schijt aan hebt is het SCHIJTquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Radio op 10 dan... scheit aan de buren![]()
Hee doe es niet zo ongezellig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
Nu ben ik echt weg... slaap lekker allemaal
Nog 4 uur te gaan en het is alweer ochtendquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus alweer 'n uur voorbij!
Het is GVD alweer bijna 3 uur!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus alweer 'n uur voorbij!
Ben je nu nog steeds op je werk???quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef Manu82 het volgende:
en nu moet ik gvd alweer naar buiten sneaken om een sigaret te roken
puhquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance.wmvquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kun je die link nog ff doorgeven??
Buren geklaagt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
Nee hij mag binnen niet roken van zijn schoonoudersquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds op je werk???
edit: melke was eerderquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds op je werk???
Haha ook erg dat ik dat weet hequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
edit: melke was eerder
tot over 5 minuten
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.quote:
Vervelend. tot zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
edit: melke was eerder
tot over 5 minuten
quote:
Morgen ff een nieuwe pc gaan halen bij de mediamarkt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
"Can not create DirectShow player"
Nog een paar dagen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.![]()
![]()
![]()
mwah... er zal vast nog wel een goedkopere oplossing te vinden zijn gok ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Morgen ff een nieuwe pc gaan halen bij de mediamarkt!
Daar heb ik geen verstand van sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... er zal vast nog wel een goedkopere oplossing te vinden zijn gok ik
nee, paddiatieve sedatie = een manier om euthanesie toe te passenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
paddiatieve sedatie = euthanasie (klinkt dat beter?)
Dat is toch niet de vader van he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
Joe Jackson Real men
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
Joe Jackson Real men
Maar die slapen al![]()
Jonge... dat is geen familie! Ja, zou toch kunnen, de vader van heet ook Joe Jacksonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, een oom geloof ik
Joe Jackson
nah od Liesje zeker, dan opent ie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
"Can not create DirectShow player"
Jij doet je voor als een dom vrouwtje, maar dat ben je helemaal niet, je bent iemand anders.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van sorry
melke is een scanman-kloonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah od Liesje zeker, dan opent ie niet![]()
Umn sorry? Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij doet je voor als een dom vrouwtje, maar dat ben je helemaal niet, je bent iemand anders.
Fuck off
Busted.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg!!! Waar komt dit nou opeens vandaan?
Wat voor rare avatar heb jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef teamlead het volgende:
Verdomme.. op deze manier krijg ik helemaal geen slaap.. komen nog een paar prachtige nummers aan zeg
de "quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg!!! Waar komt dit nou opeens vandaan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.![]()
![]()
![]()
Ik was de smilie bij mijn berichtje vergeten te plaatsen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
de "" gaf al aan dat ik een geintje maakte hoor...
Back in the roomquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:07 schreef Manu82 het volgende:
fantastisch nummer
Dit vind ik niet aardig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Scanman melke
Euh, iets met Breda of NAC ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef teamlead het volgende:
[..]persoonlijke standaard van wijlen Benno
je vergeet de blah blah blah uit haar mondquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Scanman melke
Het ging wel heel erg op, een Scanman kloon lijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Umn sorry? Heb ik iets gemist ofzo?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh, iets met Breda of NAC ofzo?![]()
bbmenno kloonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Jeeezus wat is hier opeens aan de hand!!! Allemaal anti mij opeens?!
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:13 schreef Manu82 het volgende:
weet iemand nog wat er ook al weer met die
Joe DiMaggio
aan de hand was?
uit mrs robbinson
Niet opeens toch, het was je al eens eerder opgevallenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzo![]()
Ik zat in de ontkenningsfase....quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet opeens toch, het was je al eens eerder opgevallen
Toch gewoon leeftijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzo![]()
Lucifer en Margriet Eshuys toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
Hennie Huisman![]()
Huiiiisssssssssss te koooohooooppp
Hij was (als ik het goed heb) zo ongeveer een combinatie tussen Pele en Cruyff maar dan in honkbalquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lucifer en Margriet Eshuys toch?![]()
Ik hoor dit niet te weten![]()
It's a wonderwful worldquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Top scoorder of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...
Nou niet opeens hoor maar allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
It's a wonderwful world
And you're part of it
Ik ben absoluut niet anti- melke!
dank je ouders dat je het weet, margriet en hen, live waren ze nog erger en goedkoop ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, ga jij iemand van je eigen leeftijd pesten ja!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou niet opeens hoor maar allang
Kijk nou eens naar de berichtengang en vraag niet elke keer waar gaat het over![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hee...
Bij mij is Radio 2 opeens overgeslagen naar Sky Radio.
Mijn ouders spreken nauwelijks Nederlandsquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dank je ouders dat je het weet, margriet en hen, live waren ze nog erger en goedkoop ook![]()
nooit gezegd dat ik anti melke benquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik anti melke ben
zelfs ik weet dat dat q music geworden is en dat was best lachen de laatste dagen met die lijstjes zo af en toequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef teamlead het volgende:
[..]Het wordt nog erger....dalijk NoordzeeFM
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef teamlead het volgende:
[..]Het wordt nog erger....dalijk NoordzeeFM
idemquote:
Ik ook, als we niet oppassen wordt ze user van het jaar en blijft het keihard ontkennenquote:
de foute 100 van q-music was erg leuk idd.. maar ik refereerde meer aan de nummers die ons nog te wachten staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat dat q music geworden is en dat was best lachen de laatste dagen met die lijstjes zo af en toe
Melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
wij gaan het Melke front oprichten
en dan zullen we die `jongetjes` een poepie laten ruiken
Het Vrouwen Fok Front
En uiteraard winnen wij, en uiteraard komt het mannetjesvolk op hangende pootjes terug bij ons
Want zij kunnen maar aan een ding denken![]()
Da's Scanman alquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef melke het volgende:
Ja maar jullie pesten me wel altijd! Ik ben lijk wel de Fokpispaal! Niet lief!
Maar dat is zo frontig.. Ik wil graag een happy familiy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
Het Vrouwen Fok Front
En uiteraard winnen wij, en uiteraard komt het mannetjesvolk op hangende pootjes terug bij ons
ben je nu van plan om een vrouwen en mannen kamp op te richten? Waar jongetjes die melke wel aardig vinden niet mogen reageren????quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
Het Vrouwen Fok Front
Ben jj nou ineens de zielige, we proberen je iets te leren en je gaat er telkens er weer tegenin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg, ga jij iemand van je eigen leeftijd pesten ja!
* Teamlead controleerd fiets...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je nu van plan om een vrouwen en mannen kamp op te richten? Waar jongetjes die melke wel aardig vinden niet mogen reageren????
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
Wie wilde je dan geband hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kon vanavond alleen maar ff in Mod en Admin rondhangen, de banns .... man oh man en ik maar zoeken naar een ban bij BB maar helaas niets gevonden
Wat leer je me dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jj nou ineens de zielige, we proberen je iets te leren en je gaat er telkens er weer tegenin.![]()
Luisteren/ lezen Melke![]()
Ik volg er geen flikker van!!! Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kon vanavond alleen maar ff in Mod en Admin rondhangen, de banns .... man oh man en ik maar zoeken naar een ban bij BB maar helaas niets gevonden
Zijn er wel een paar geweest dacht ik, ik weet er iig nog 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Suxxes dames maar ik blijf bij de manne hange, heb je veel meer aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:die tekst ook..
kweet niet wat het is, maar er is iets mis...
Tuurlijk, ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Maar dat is zo frontig.. Ik wil graag een happy familiy!
een dynamo hoop ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
alles leuk en aardig maar het lijkt wel alsof je bezig bent het feministisch front op te richten hier...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook
Maar je weet het
Mannetjes zijn haantjes
Bonobo´s die hebben het gevonden
Een oplossing simpel maar misschien problematisch voor mensen,
misschien ook niet
Helemaal niemandquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie wilde je dan geband hebben?
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar geweest dacht ik, ik weet er iig nog 1.
Ik heb niks aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Suxxes dames maar ik blijf bij de manne hange, heb je veel meer aan![]()
quote:
Ik zou niet durven,quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar het lijkt wel alsof je bezig bent het feministisch front op te richten hier...
Chillquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aan![]()
quote:
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jouw fotoboek foto is dusdanig okee dat ik hier iets bij moet fantaserenquote:
Ik volg er ook geen flikker meer van, isze nou ook een mod? maar dan onder een andere naam?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?
La cucaracha, la cucaracha,quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:38 schreef teamlead het volgende:
La comparsa mogen ze van mij wel wegdraaien trouwens...
Haha jij met je flikkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik volg er ook geen flikker meer van
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen wij ook eens een mailtje naar Radio 2 sturen?
Als vrouwen de macht hadden in de wereld, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.
newerbie dan jij
waar gaat dit in godsnaam overquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.
newerbie dan jij
IK weet prcies waar hij isquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Manu82 het volgende:
Onze female arliator mist haar mannetjeze is een beetje in de war
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de macht hadden in de wereld, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
Jawel heb ik wel gelezen. Het ging dicht, maar blijft nu weer open. Ik volg er nog steeds niets vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
newerbie dan jij
ehm.. echt wel dus..quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
In Maastricht zeggen ze helemaal niet een goeie roetsj!
In Maastricht weten vrouwen zich tenminste nog als vrouw te gedragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
In Maastricht zeggen ze helemaal niet een goeie roetsj!
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niks op dit moment van de connectie tussen jou en newbie/oldbie/banns ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
newerbie dan jij
Ja echt? Meen je dat nou? Nou, goh, dankje! Wat leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En tijdens het vredesoverleg:
"jamaarjamaar... je luistert ook gewoon niet naar me"
Laat ik daar nou in de buurt wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Maastricht weten vrouwen zich tenminste nog als vrouw te gedragen![]()
Maar lang niet allemaal
Jij zegt toch dat je niks aan hebt?? en je kunt veel zeggen van Lieske maar echt lelijk is ze nietquote:
Wist ik toch al, Melquote:
Nee jij trekt volle zalen met je vaag gepraat...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat maar je bent een hopeloos geval.
dan zou je ook moeten weten dat "ene goeie roetsj" daar een heel normale uitdrukking is hoorquote:
best wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Moeilijk he, om je mond te houden?
Dan laat ik hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niks op dit moment van de connectie tussen jou en newbie/oldbie/banns ofzo.
Als ik iets gemist heb moet je het maar laten zitten dan zal ik er niet verder naar vragen...
Geef me eens een zinnig antwoord van jou?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen met je vaag gepraat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
i'm mr blue
i'm here to stay with you
and no matter what you do
when you're lonely - i'll be lonely too
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Blauw!!! Ook mijn muziek!
dat zegt niet alles hoor.. crazy little thing van Queen heeft er maar 3...quote:
In Maastricht zegt met een shoen nui-joar. In de kanten van Gulpen, Kerkrade e.d zeggen ze een goeie roetsj.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zou je ook moeten weten dat "ene goeie roetsj" daar een heel normale uitdrukking is hoor
Ja kom op zeg Henk, dan ben je aardig, dan gedraag je je als een eikel. Wat moet ik daar nou mee? Zinnig antwoorden helpt blijkbaar voor geen meterquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef me eens een zinnig antwoord van jou?
neenee.. een shoen nui-joar en een goeie roetsj is niet hetzelfde hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:48 schreef melke het volgende:
[..]
In Maastricht zegt met een shoen nui-joar. In de kanten van Gulpen, Kerkrade e.d zeggen ze een goeie roetsj.
Is niet ergquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:48 schreef melke het volgende:
[..]
Dankje, maar ken de tekst al! Ik ben echt een teksten freak!
Maar da's blues, dat mag dan weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zegt niet alles hoor.. crazy little thing van Queen heeft er maar 3...
Ja klopt, maar ik heb nog nooit iemand uit Maastricht een goeie roetsj horen zeggen hoor. Dan krijg je alleen maar vraagtekens. Maastrichtenaren zijn namelijk de fransen van NL. Alles buiten Maastricht zijn boeren of buitenlanders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
neenee.. een shoen nui-joar en een goeie roetsj is niet hetzelfde hoor..
een goeie roetsj is meer prettige jaarwisseling
een shoen nui-joar of een zeelig nui-joar is gelukkig of zalig nieuwjaar
maar ach.. dat zijn details
kijk uit naar het vervolgquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef me eens een zinnig antwoord van jou?
MIsschien is het een eikel en gedraag hij zich aardig?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja kom op zeg Henk, dan ben je aardig, dan gedraag je je als een eikel. Wat moet ik daar nou mee? Zinnig antwoorden helpt blijkbaar voor geen meter
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb nog nooit iemand uit Maastricht een goeie roetsj horen zeggen hoor. Dan krijg je alleen maar vraagtekens. Maastrichtenaren zijn namelijk de fransen van NL. Alles buiten Maastricht zijn boeren of buitenlanders...
of hij is eigenlijk best aardig, maar omdat het een internetforum is en het lekker anoniem is kan hij eens af en toe de eikel uithangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
MIsschien is het een eikel en gedraag hij zich aardig?
volgens mij is het zo dat ze in de randstad de helft van de tijd niet eens weten dat nijmegen bestaat!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb nog nooit iemand uit Maastricht een goeie roetsj horen zeggen hoor. Dan krijg je alleen maar vraagtekens. Maastrichtenaren zijn namelijk de fransen van NL. Alles buiten Maastricht zijn boeren of buitenlanders...
Nee, ik ben altijd eerljjk en af en toe geef ik eerlijk een antwoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja kom op zeg Henk, dan ben je aardig, dan gedraag je je als een eikel. Wat moet ik daar nou mee? Zinnig antwoorden helpt blijkbaar voor geen meter
Verbaast me echt...quote:
Yep, wereldnummerquote:
Ja, dat is ook zoiets. Je woont in de Randstad of in de provincie. Gaat toch ook nergens over?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat ze in de randstad de helft van de tijd niet eens weten dat nijmegen bestaat!!
quote:
Oi, jij moet niks en een bek heb je al helemaal niet..............is er eend er nog btwquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Volgens mij moet ik me bek weer houden!
Welnee meidquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Volgens mij moet ik me bek weer houden!
Ik ook! Alleen krijg ik bij jou het gevoel dat je dan lullig tegen me wilt doen omdat je het niet met me eens bent en dan aardig tegen me doet omdat er verder niemand is om tegen te ouwhoeren. Als er iets is zeg het dan en kom niet met opmerkingen dat ik een hopeloos geval ben en zeg dan vervolgens niet dat ik geen normaal antwoord kan geven. Vind je het heel raar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd eerljjk en af en toe geef ik eerkijk een antwoord.![]()
Ik ben altijd dezelfde, ben wel eens ondoorgrondbaar maar wel eerrlijk![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, jij moet niks en een bek heb je al helemaal niet..............is er eend er nog btw![]()
Eh, sorry, ik was laatst nogal fel, mijn excusesquote:
oke.. en clapton speelde ooit in Derek & The Dominos dan? (heb nog nooit van die hele groep gehoor, maar klonk wel goed)quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:56 schreef versabommie het volgende:
Drummer Jim Gordon is samen met Eric Clapton de componist van Layla van Derek &
The Dominos
Daar val ik echt voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:56 schreef I_doubt het volgende:
Ja
Derek & The Dominoes Layla
daar val ik voor (serieus)
Die kwaliteit zie je vrijwel nergens
Fel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, sorry, ik was laatst nogal fel, mijn excuses![]()
Ik sloeg de plank even mis geloof ik, sorry nogmaals![]()
heb geleerd om me muil te houwe af en toe en die eend loopt in Dos te kloten dus heeft alle tijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, jij moet niks en een bek heb je al helemaal niet..............is er eend er nog btw![]()
Heeeeeequote:
Jim Gordon spaalde in Derek &d, maar Jim heeft ook wel gespeeld in de back voor clapton, vandaar deze combi. Clapton heeft als co schrijver toen later ook het nummer gespeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. en clapton speelde ooit in Derek & The Dominos dan? (heb nog nooit van die hele groep gehoor, maar klonk wel goed)
Ik denk ook nooit aan Nijmegen, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoiets. Je woont in de Randstad of in de provincie. Gaat toch ook nergens over?!
soms moet je je snatertje weten te houden. bv als je door de blub loopt te baggerenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jim Gordon spaalde in Derek &d, maar Jim heeft ook wel gespeeld in de back voor clapton, vandaar deze combi. Clapton heeft als co schrijver toen later ook het nummer gespeeld.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fel?
Je was zo week als een pantoffeldiertje
Jij felquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, sorry, ik was laatst nogal fel, mijn excuses![]()
Ik sloeg de plank even mis geloof ik, sorry nogmaals![]()
waarom zouden wij aan rotterdam denken???quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ook nooit aan Nijmegen, waarom zou ik?
Als ik ooit zou emigreren, dan naar Canada of Argentinië... maar da's meer een gevoelskwestie dan wat andersquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Manu82 het volgende:
Wat is nou een land waar jullie zouden willen wonen als je weg zou gaan uit NL?
Voor mij is dat Zuid-Afrika. Vraag me niet waarom, maar daar wil ik over 2,5 jaar wonen...
Nouja, het sloeg meer nergens op, denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij fel
Dat heb ik weer gemist
Doe nog es
Eendenjacht is weer geopendquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
soms moet je je snatertje weten te houden. bv als je door de blub loopt te baggeren![]()
Oekraine, omdat 'dinnetje daar zo graag ook eens wil werkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Manu82 het volgende:
Voor mij is dat Zuid-Afrika. Vraag me niet waarom, maar daar wil ik over 2,5 jaar wonen...
Commentaren op de Live Streams - Deel 1031quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij fel
Dat heb ik weer gemist
Doe nog es
Ik denk niet dat ik hier ooit weg zou gaan. Maar als dat het geval zou zijn dan zou ik naar Australie of Canada vertrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Manu82 het volgende:
Joe Cocker had ook gezongen bij dat talentenwedstrijd waarbij de BB bewoners mochten jureren en alleen Dido haar bek mocht opentrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:03 schreef teamlead het volgende:fuck.. dat wordt dus weer niet naar bed dit uur.. Joe Cocker wil ik echt wel horen..
oke.. die zin heb ik nu 5 keer gelezen... help ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joe Cocker had ook gezongen bij dat talentenwedstrijd waarbij de BB bewoners mochten jureren en alleen Dido haar bek mocht opentrekken
Ik heb verschillende foto's al regelmatig laten passerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw fotoboek foto is dusdanig okee dat ik hier iets bij moet fantaseren
wel beetje lage resolutie en veel JPEG compressie
Er was een soort van Soundmixshow gebeuren op tv. Daar deed iemand Joe Cocker na. De BB bewoners zaten in de jury en alleen Dido mocht pratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. die zin heb ik nu 5 keer gelezen... help ff
Canada lijkt mij ook fantastisch, het nadeel daarvan is eigenlijk dat het koud is daar en ik ben erachter gekomen dat ik niet hou van kou en Zuid-Afrika bied waarschijnlijk ook meer cariere perspectiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier ooit weg zou gaan. Maar als dat het geval zou zijn dan zou ik naar Australie of Canada vertrekken
Als dat fel is wil ik je wel eens liev zien doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nouja, het sloeg meer nergens op, denk ik![]()
Move on, people, nothing to see here![]()
Me Too of Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier ooit weg zou gaan. Maar als dat het geval zou zijn dan zou ik naar Australie of Canada vertrekken
ah... in de huid van-gedoequote:Op vrijdag 30 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Er was een soort van Soundmixshow gebeuren op tv. Daar deed iemand Joe Cocker na. De BB bewoners zaten in de jury en alleen Dido mocht praten
Doodknuffelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jacht is altijd open op die ene eend![]()
Zuid Afrika lijkt me ook top. Alleen dat arm/rijk gebeuren staat me daar niet zo aan. Ja, dat heb je op de hele wereld. Alleen heb je o.a in dat land behoorlijke extremen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Canada lijkt mij ook fantastisch, het nadeel daarvan is eigenlijk dat het koud is daar en ik ben erachter gekomen dat ik niet hou van kou en Zuid-Afrika bied waarschijnlijk ook meer cariere perspectiefals ik ooit nog van BB afkom en m'n studie afmaak
Wat versta je over open houden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:06 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb verschillende foto's al regelmatig laten passeren
In mijn fotoboek reageer ik niet. Kan geloof niet eens.
Een open forum wil ik zoveel mogelijk echt open houden
Canada valt nog wel mee qua temperatuur hoor.. hangt er erg vanaf welk gebied je zitquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Canada lijkt mij ook fantastisch, het nadeel daarvan is eigenlijk dat het koud is daar en ik ben erachter gekomen dat ik niet hou van kou en Zuid-Afrika bied waarschijnlijk ook meer cariere perspectiefals ik ooit nog van BB afkom en m'n studie afmaak
En 1:3 besmet met HIV.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me ook top. Alleen dat arm/rijk gebeuren staat me daar niet zo aan. Ja, dat heb je op de hele wereld. Alleen in dat land heb je behoorlijke extremen.
Tuurlijk. Hoezo zou dat niet kunnen denk je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Canada valt nog wel mee qua temperatuur hoor.. hangt er erg vanaf welk gebied je zit
zou je vanuit Argentinië ook BB-streams kunnen volgen eigenlijk![]()
![]()
Niet zo happenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoezo zou dat niet kunnen denk je?
Naakt chatten met benen wijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat versta je over open houden?![]()
Zal eens vragen. Maar ik denk het wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef teamlead het volgende:
zou je vanuit Argentinië ook BB-streams kunnen volgen eigenlijk![]()
![]()
Nou mooi Fischer Z niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:02 schreef versabommie het volgende:
komend uur
542 Fischer Z - So long 1980 201
541 Rolling Stones - Jumpin' Jack flash 1968 527
540 John Denver - Leaving on a jetplane 1969 599
539 Youssou n'Dour & Neneh Cherry - 7 seconds 1994 462
538 John Denver - Annie's Song 1976 648
537 Bee Gees - Spicks and specks 1967 401
536 Carole King - You've got a friend 1971 367
535 Nazareth - Love hurts 1974 426
534 Barry McGuire - Eve of destruction 1965 391
533 Boney M - Rivers of Babylon 1978 440
532 Joe Cocker - Unchain my heart 1987 461
531 Mocedades - Eres tu 1973 783
530 Toto - Hold the line 1979 471
529 Chris Rea - Josephine
klopt, maar denk dat je meer kunt helpen door daar te gaan wonen en de locale economie te stimuleren dan om er weg te blijven omdat de verschillen te groot zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Zuid Afrika lijkt me ook top. Alleen dat arm/rijk gebeuren staat me daar niet zo aan. Ja, dat heb je op de hele wereld. Alleen heb je o.a in dat land behoorlijke extremen.
Ach, het is meer dat ik mijn neus niet overal in moet willen steken (goede bedoelingen, dat wel). Gewoon eens me er niet mee bemoeien.........maar goed, aard van het beestjequote:Op vrijdag 30 december 2005 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als dat fel is wil ik je wel eens liev zien doen
Ik vraag me altijd af of die cijfers kloppen. De VN heeft geen baat om die cijfers te verdraaien, maar toch. Ook bijv. in Oekraine heb je 1:5, 1:6. Da's echt enorm hoog, en toch worden er in die landen als het even kan er zoveel mogelijk omheen gedraaid. Beetje cultuurshock.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is toch erg! Er valt daar straks een hele generatie weg
Mods filterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat versta je over open houden?![]()
mwah.. geen idee hoe het met het ADSL-netwerk daar zit.. inbellen om streams te kijken lijkt me geen aanraderquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoezo zou dat niet kunnen denk je?
Fok, is het weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
En liev ben ik zeker wel en kwetsbaar, maar ook sterk![]()
En Arliator is al gedumped begrijp ikquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:12 schreef Manu82 het volgende:
deze is mooi, maar vind hem mooier gezongen door chantal nogiets
quote:
Het is en blijft een taboe iets he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die cijfers kloppen. De VN heeft geen baat om die cijfers te verdraaien, maar toch. Ook bijv. in Oekraine heb je 1:5, 1:6. Da's echt enorm hoog, en toch worden er in die landen als het even kan er zoveel mogelijk omheen gedraaid. Beetje cultuurshock.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |