welke uitdaging?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je gaat op de uitdaging in? Heerlijk: dwangmatige neurose.![]()
Radio op 10 dan... scheit aan de burenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:44 schreef I_doubt het volgende:
En dit komt eraan:
557 John Lennon Working class hero
Een van de beroemdste nummers aller tijden
Toevallig een van mlievelingsnummers
Eh, de Spar heb ik nog meegemaakt, twee zelfs in mijn geboorteplaats, maar het laatste wat ik van de Spar gezien heb was plastic tassen op een markt in Oekraine. En daar hebben ze helemaal geen Spar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nou Stereotomy, vroeger was er een winkel die heette de vivo, nog voor de spar, de konmar en de edah, en bij die vivo kreeg je altijd een snoepje, kocht je er kaas dan kreeg je een plakje kaas en een snoepje, Je liep de deur binnen en riep: volk, en je liet je aankopen opschrijven, god wat een tijd
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
slaap lekker allemaal![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Hopeijk kan ik dan wel normaal berichtjes posten ipv lang wachten
Ik hoop het ook voor je ja. Slaap lekker witte parel, stralend en glanzend in de nachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
een duik in ............ ..het waterquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik shake niks meer
ik ga een duik nemen
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit was dus die beroemde ene?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je ja. Slaap lekker witte parel, stralend en glanzend in de nacht![]()
![]()
Stokoud en het kan nog erger.... Uit een achtergebleven deel van NL waar dat nog konquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, de Spar heb ik nog meegemaakt, twee zelfs in mijn geboorteplaats, maar het laatste wat ik van de Spar gezien heb was plastic tassen op een markt in Oekraine. En daar hebben ze helemaal geen Spar.
Jij bent oud.![]()
]quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen hier luistert (ook) naar de top 2000 ?
dezequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik jullie helaas weer verlaten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen hier luistert (ook) naar de top 2000 ?
Dan duik ik wel maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
een duik in ............ ..het water
een duik in........het bed
een duik..................
een...........
een![]()
Welterusten
hahaha ja, is nu net op... dus ik ga jou en iedereen hier een lekker slapen toewensen voor straksquote:
slaap lekker lieve Snaptnix...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten allemaal. tot morgen maar weer
1040 hebben we net al gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Het is topic nummer 1040
Kan een Mod dit veranderen?
Kun je die link nog ff doorgeven??quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
Haha Roel z'n dans lijkt wel op het dansen van Carlton uit de Fesh Prince
tis echt 1041 volgens mij hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Het is topic nummer 1040
Kan een Mod dit veranderen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten allemaal. tot morgen maar weer
Als je er echt schijt aan hebt is het SCHIJTquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Radio op 10 dan... scheit aan de buren![]()
Hee doe es niet zo ongezellig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
Nu ben ik echt weg... slaap lekker allemaal
Nog 4 uur te gaan en het is alweer ochtendquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus alweer 'n uur voorbij!
Het is GVD alweer bijna 3 uur!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus alweer 'n uur voorbij!
Ben je nu nog steeds op je werk???quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef Manu82 het volgende:
en nu moet ik gvd alweer naar buiten sneaken om een sigaret te roken
puhquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance.wmvquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kun je die link nog ff doorgeven??
Buren geklaagt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
Nee hij mag binnen niet roken van zijn schoonoudersquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds op je werk???
edit: melke was eerderquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds op je werk???
Haha ook erg dat ik dat weet hequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
edit: melke was eerder
tot over 5 minuten
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.quote:
Vervelend. tot zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
edit: melke was eerder
tot over 5 minuten
quote:
Morgen ff een nieuwe pc gaan halen bij de mediamarkt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
"Can not create DirectShow player"
Nog een paar dagen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.![]()
![]()
![]()
mwah... er zal vast nog wel een goedkopere oplossing te vinden zijn gok ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Morgen ff een nieuwe pc gaan halen bij de mediamarkt!
Daar heb ik geen verstand van sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... er zal vast nog wel een goedkopere oplossing te vinden zijn gok ik
nee, paddiatieve sedatie = een manier om euthanesie toe te passenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
paddiatieve sedatie = euthanasie (klinkt dat beter?)
Dat is toch niet de vader van he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
Joe Jackson Real men
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef I_doubt het volgende:
Joe Jackson Real men
Maar die slapen al![]()
Jonge... dat is geen familie! Ja, zou toch kunnen, de vader van heet ook Joe Jacksonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, een oom geloof ik
Joe Jackson
nah od Liesje zeker, dan opent ie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
"Can not create DirectShow player"
Jij doet je voor als een dom vrouwtje, maar dat ben je helemaal niet, je bent iemand anders.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van sorry
melke is een scanman-kloonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah od Liesje zeker, dan opent ie niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |