Ja het was toch een junk of niet? Waar is hij eigenlijk aan overleden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf afgehaakt na zijn vegas-periode... maar toch jammer dat ie zo vroeg gestorven is
Ja, daar houden ze het ook op. Feit is alleen wel, dat Cartwoman boos weggegaan is omdat ze haar er niks over verteld hadden vooraf... dat is minderquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Moet toch gewoon een misverstand zijn geweest, een comm. storinkje
Ik kan me niet voorstellen dat de basis van Fok weggeschoffeld wordt.
zelfs wij hebben al zijn fantastische films nog kunnen zien op sbs6quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemist![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was toch een junk of niet? Waar is hij eigenlijk aan overleden?
Ze zeggen overdosis meis maar niemand weet het eigenlijk echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dump teksten bij de Top 2000 in het muziekforum (en heb de twijfelachtige eer om gisteren het meest gepost te hebben).quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb hetzelfde probleem, vond het wel grappig dat je vanmorgen de eerste was volgens mij en er nu weer bent, waarschijnlijk tot morgenochtend
Elvis leeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze zeggen overdosis meis maar niemand weet het eigenlijk echt![]()
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Elvis was geen junk... hij slikte alleen heel veel medicijnen.. gestorven aan een hartaanval terwijl hij op het toilet zat
Hoe triest... Het slikken van heel veel medicijnen is toch ook junk gedrag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Elvis was geen junk... hij slikte alleen heel veel medicijnen.. gestorven aan een hartaanval terwijl hij op het toilet zat
heb jij nu Snaptnix al gemaild?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...
Absoluut een junk. Junken kunnen ook rijk zijn hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...
Hij was vet ech wel ennuh Meanquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
geen vakantie dan? of nog steeds het filosoofje aan het uithangen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik dump teksten bij de Top 2000 in het muziekforum (en heb de twijfelachtige eer om gisteren het meest gepost te hebben).
Mijn leven moet veranderen
Kijk maar naar Herman Volkorenbroodquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut een junk. Junken kunnen ook rijk zijn hoor..
Nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, daar houden ze het ook op. Feit is alleen wel, dat Cartwoman boos weggegaan is omdat ze haar er niks over verteld hadden vooraf... dat is minder![]()
Ook aan medicijnen kun je verslaafd raken ja.. maar als je medicijnen moet gaan slikken om de tegenwerkingen van andere medicijnen weer op te heffen etc. vind ik dat toch wat anders dan wanneer je een junk bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe triest... Het slikken van heel veel medicijnen is toch ook junk gedrag?
Flugel heeft haar vannavond gemaild... hoop dat het goed komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen
Is er een bemiddelingspoging geweest.
Ik vond haar het heel erg goed doen.
IK wil best en graag bij haar op bezoek gaan en har ervan overtuigen hoe belangrijk het is een hechte groep te hebben met een gekozen en gesteunde Mod.
Juist! En Whitney Housten, alleen leeft zij nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar naar Herman Volkorenbrood
Kurt Cobainquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Juist! En Whitney Housten, alleen leeft zij nog
Elvis was een pizzajunkquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nope, m'n outlook doet het niet, wordt morgenvroeg gefixed wrs, ga morgen alles er weer opnieuw opzetten....quote:
flugeltje heeft haar vanavond gemaildquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen
Is er een bemiddelingspoging geweest.
Ik vond haar het heel erg goed doen.
IK wil best en graag bij haar op bezoek gaan en haar ervan overtuigen hoe belangrijk het is een hechte groep te hebben met een gekozen en gesteunde Mod.
quote:
Sinds BB moet ik aan Joost denken bij dat nummerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
En langs het tuinpad van mijn vader....
oh hadden we het daar over , ik dacht over junksquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar was de doodsoorzaak toch echt een afgezaagde shotgun hoor
Pillen, coke, heroine, allemaal 1 pot nat toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ook aan medicijnen kun je verslaafd raken ja.. maar als je medicijnen moet gaan slikken om de tegenwerkingen van andere medicijnen weer op te heffen etc. vind ik dat toch wat anders dan wanneer je een junk bent
smoesjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, m'n outlook doet het niet, wordt morgenvroeg gefixed wrs, ga morgen alles er weer opnieuw opzetten....
Yvonne ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
flugeltje heeft haar vanavond gemaild
Mijn buurvrouw kwam net met een fles pina (met tilde) colada en die maken we nu soldaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou had ik altijd gehoopt dat je mijn buurmeisje zou zijn (de girl next door), maar als ik dat zo hoor krijg ik toch twijfels
je hebt toch webmail ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, m'n outlook doet het niet, wordt morgenvroeg gefixed wrs, ga morgen alles er weer opnieuw opzetten....
soldate lijkt mequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw kwam net met een fles pina (met tilde) colada en die maken we nu soldaat
Onder het genot van honky tonk women
Wat is de vrouwelijke vorm van een soldaat?
eh.. soldaat gewoon volgens mij..quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw kwam net met een fles pina (met tilde) colada en die maken we nu soldaat
Onder het genot van honky tonk women
Wat is de vrouwelijke vorm van een soldaat?
Ik ook! Ik heb het nummer door BB ontdekt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sinds BB moet ik aan Joost denken bij dat nummer
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef melke het volgende:
560! Mijn muziek!!
Hoop dat het ook goed komt en dat ze terug wil komen, CW was een perfecte mod voor ons.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Flugel heeft haar vannavond gemaild... hoop dat het goed komt
Dit nummer en nog een paar andere nummers, niet allemaal nee. Maar tegen een concert zeg ik absoluut geen neequote:
Ik had meer gedacht aan 556quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef melke het volgende:
560! Mijn muziek!!
quote:
Dat was netquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh hadden we het daar over , ik dacht over junks![]()
mwah... ik word persoonlijk opgewonden van andere dingen dan een taal... maar dat kan mijn afwijking zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef melke het volgende:
Italiaans is toch een geile taal he!
trusten odiequote:
Shake that bootyquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Bij muziek hoort dansen...
Iedereen dansen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=BB5_Everybody_dance.wmv
die heeft het geloof ik ook uitgebracht jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Dacht dat Vivo per lei van Laura Pausini was
zal m'n profiel wel even aanpassen en daar staat m'n mailadres bij danquote:
Snappiknie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bestaat er nog een winkel ala vivo??
Je gaat op de uitdaging in? Heerlijk: dwangmatige neurose.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zal m'n profiel wel even aanpassen en daar staat m'n mailadres bij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |