Ik ben ook meer dan een uur bezig geweest om in te loggen, als je dr niet al zat, dan kwam je dr niet op ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees welkom... Fok lag er rond 12 uur, half 1 compleet uit. Nu doet die het weer goed.
die hebben we al 185 keer gehoord de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef henk.jansen het volgende:
566 566 566
Dat weten we toch lieverdquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, moest ff googlen... maar nee, ik ben geen homo
Melke !!!!!!!!!!!! wat zeg je nouquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jammer dat hij dood is. Het was net iets voor mijn tijd.
Precies maar de aanhouder wint!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben ook meer dan een uur bezig geweest om in te loggen, als je dr niet al zat, dan kwam je dr niet op ook
1991 overleden ja... ik weet het nog heel goed. Ik was er kapot van...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
zijn muziek leeft nog steedsquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Wat? Nou hij had niet dood moeten gaan omdat ik Queen net niet bewust heb mee gemaaktquote:
Had je maar ergens anders in moeten loggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies maar de aanhouder wint!![]()
![]()
Dat kan ik me dus niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1991 overleden ja... ik weet het nog heel goed. Ik was er kapot van...
Hij leeft nog steeds voort in onze hartenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat? Nou hij had niet dood moeten gaan omdat ik Queen net niet bewust heb mee gemaakt
Melke, lamzak, ik ben een jaar ouder dan jij en zelfs ik ben fan van queen geweest (en nog steeds) en kan me nog herinneren dat ik het afscheidsconcert heb gezien. Je moet je toch wel iets herinneren???quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah... Niet huilen Henky Panky! Zo meteen komt er een liedje wat speciaal voor jou geschreven is!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef henk.jansen het volgende:
Tranen
24 november 1991 om heel pcies te wezen , ik vergeet het nooit meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
letterlijk ziek van geweest jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder uit te wijden omdat Melke het niet wil, maar in mijn beginperiode met computers (ZX Spectrum) kwam ik wel eens bij zo'n mannetje die er veel vanaf wist. En die had dus die grote poster met al die blote dames op de fiets aan de muur hangen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn muziek leeft nog steeds![]()
Ik heb alle albums, en nog steeds kom ik op internet nummers tegen die ik nog niet kende.. tis een onuitputtelijke bron gewoon
ja 's morgens om half negen hoorde ik het van een vriend van mequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief maar deze ga ik altijd in de tranenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah... Niet huilen Henky Panky! Zo meteen komt er een liedje wat speciaal voor jou geschreven is!
Ik ben dan ook bijna 10 jaar ouder dan jijquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus niet meer herinneren
Manu, lamzakquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Melke, lamzak, ik ben een jaar ouder dan jij en zelfs ik ben fan van queen geweest (en nog steeds) en kan me nog herinneren dat ik het afscheidsconcert heb gezien. Je moet je toch wel iets herinneren???
Dan scheel je zeker behoorlijk qua leeftijd met mij, want ik kom totaal geen nummers van Queen tegen die ik niet ken. (jammer genoeg)quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn muziek leeft nog steeds![]()
Ik heb alle albums, en nog steeds kom ik op internet nummers tegen die ik nog niet kende.. tis een onuitputtelijke bron gewoon
Man ik was toen 7 ofzo. Toen was in nog niet into muziek. Toen waren de barbies, verstoppertje spelen en het stoepranden nog belangrijk. Muziek kwam pas rondom m'n 10de. Kan me wel een optreden van Live 8 herinneren, maar echt heeeeeel vaag. Ik ben Queen trouwens wel helemaal geweldig gaan vinden! Heb ook genoeg cd's. Tijdloos hequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Melke, lamzak, ik ben een jaar ouder dan jij en zelfs ik ben fan van queen geweest (en nog steeds) en kan me nog herinneren dat ik het afscheidsconcert heb gezien. Je moet je toch wel iets herinneren???
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder uit te wijden omdat Melke het niet wil, maar in mijn beginperiode met computers (ZX Spectrum) kwam ik wel eens bij zo'n mannetje die er veel vanaf wist. En die had dus die grote poster met al die blote dames op de fiets aan de muur hangen.
Over mij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Manu, lamzakGooi eens een mailadres in je profiel... Snaptnix en ik willen je wat meedelen
![]()
Hoi meisquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had je maar ergens anders in moeten loggen![]()
Zijn die nog te koop ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]ZX-Spectrum
![]()
Top-machine
sorry Melke, moest ff
Hahaha zeker weten... zo heb ik basic geleerd. 8 kleuren met een filter totaal 16 kleuren. 48 k RAM... the good old timesquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]ZX-Spectrum
![]()
Top-machine
sorry Melke, moest ff
Lolquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
Without you
Omgekeerd kan het ook Teamlead
Joh, je moet doen wat jezelf wilt hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder uit te wijden omdat Melke het niet wil, maar in mijn beginperiode met computers (ZX Spectrum) kwam ik wel eens bij zo'n mannetje die er veel vanaf wist. En die had dus die grote poster met al die blote dames op de fiets aan de muur hangen.
nee, absoluut niet! Over iets dat niet op Fok geroepen kan worden, niks persoonlijksquote:
De Spectrum is van 1982... dus dan moet je op rommelmarkten gaan zoeken. De mijne doe ik niet weg namelijkquote:
dat geldt dan voor jou... gooi eens een mail mijn kant op...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
Without you
Omgekeerd kan het ook Teamlead
AHHHHHHHH daar zijn Henk en ik ook mee begonnen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]ZX-Spectrum
![]()
Top-machine
sorry Melke, moest ff
Komt eraan ff geduldquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Manu, lamzakGooi eens een mailadres in je profiel... Snaptnix en ik willen je wat meedelen
![]()
Ik hou wel rekening met je hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:18 schreef melke het volgende:
[..]
Joh, je moet doen wat jezelf wilt hoor!![]()
the good old days , speelde daar echt uren op , goh hoe heette dat spel nou ook weer , soort streetfighter van nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Spectrum is van 1982... dus dan moet je op rommelmarkten gaan zoeken. De mijne doe ik niet weg namelijk
Mijn pa heeft er nog 1 liggen... doet ie ook niet wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Spectrum is van 1982... dus dan moet je op rommelmarkten gaan zoeken. De mijne doe ik niet weg namelijk
Wat voor mail bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat geldt dan voor jou... gooi eens een mail mijn kant op...
Ja he! Onze nieuwe BB is de Top2000! Luister je mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Hallo, goedemorgen [afbeelding]
Ik zie dat dit subforum toch doorgaat.
Fijn.
Doubtjeeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
zo een waarop ik kan replyen.. (mag ook naar Snaptnix trouwens)quote:
Voor een zekere heer S, Frits S.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
Zometeen Golden Earring. Zeker een van de beste Nederlandse bands!
Joh echt!? Gaaf zeg!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er nog 1 liggen... doet ie ook niet weg
Prachtig ding dat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo een waarop ik kan replyen.. (mag ook naar Snaptnix trouwens)
Hoi hoiquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
Netjes van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou wel rekening met je hoor![]()
![]()
Ik moet nog het een en ander bijlezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doubtjeeeeee
Ja, je hebt de hele hectiek gemist gisteren...
Kijk... zo zou het moeten in de wereldquote:
Nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorry![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
Heb jij je mail al gecheckt danquote:
Doe nu maar ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorry![]()
Danny himself kwam, zag en herstelde de schadequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik moet nog het een en ander bijlezen
Zo'n beetje het laatste was van Dagonet die BB Fokkers iets heel ergs wilde aandoen.
Maar het is kennelijk toch goed gekomen
Mijn leven is een grote chaos and I_love_itquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben je nog wakker of alweer wakker???
Nou had ik altijd gehoopt dat je mijn buurmeisje zou zijn (de girl next door), maar als ik dat zo hoor krijg ik toch twijfelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn leven is een grote chaos and I_love_it![]()
Ik slaap gaten in de dag
Vergeet te eten
Krijg mopperende buren omdat ik te hard meezing met de Top 2000 midden in de nacht![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef melke het volgende:
Deze periode van Elvis heb ik gemist
heb hetzelfde probleem, vond het wel grappig dat je vanmorgen de eerste was volgens mij en er nu weer bent, waarschijnlijk tot morgenochtendquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn leven is een grote chaos and I_love_it![]()
Ik slaap gaten in de dag
Vergeet te eten
Krijg mopperende buren omdat ik te hard meezing met de Top 2000 midden in de nacht![]()
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemistquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef melke het volgende:
Deze periode van Elvis heb ik gemist
Moet toch gewoon een misverstand zijn geweest, een comm. storinkjequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Danny himself kwam, zag en herstelde de schade
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |