Voor een zekere heer S, Frits S.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
Zometeen Golden Earring. Zeker een van de beste Nederlandse bands!
Joh echt!? Gaaf zeg!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er nog 1 liggen... doet ie ook niet weg
Prachtig ding dat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Hallo, goedemorgen [afbeelding]
Ik zie dat dit subforum toch doorgaat.
Fijn.
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo een waarop ik kan replyen.. (mag ook naar Snaptnix trouwens)
Hoi hoiquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
Netjes van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou wel rekening met je hoor![]()
![]()
Ik moet nog het een en ander bijlezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doubtjeeeeee
Ja, je hebt de hele hectiek gemist gisteren...
Kijk... zo zou het moeten in de wereldquote:
Nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorry![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
Fijn.
Heb jij je mail al gecheckt danquote:
Doe nu maar ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo melerig (melig wel soms), sorry![]()
Danny himself kwam, zag en herstelde de schadequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik moet nog het een en ander bijlezen
Zo'n beetje het laatste was van Dagonet die BB Fokkers iets heel ergs wilde aandoen.
Maar het is kennelijk toch goed gekomen
Mijn leven is een grote chaos and I_love_itquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben je nog wakker of alweer wakker???
Nou had ik altijd gehoopt dat je mijn buurmeisje zou zijn (de girl next door), maar als ik dat zo hoor krijg ik toch twijfelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn leven is een grote chaos and I_love_it![]()
Ik slaap gaten in de dag
Vergeet te eten
Krijg mopperende buren omdat ik te hard meezing met de Top 2000 midden in de nacht![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef melke het volgende:
Deze periode van Elvis heb ik gemist
heb hetzelfde probleem, vond het wel grappig dat je vanmorgen de eerste was volgens mij en er nu weer bent, waarschijnlijk tot morgenochtendquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn leven is een grote chaos and I_love_it![]()
Ik slaap gaten in de dag
Vergeet te eten
Krijg mopperende buren omdat ik te hard meezing met de Top 2000 midden in de nacht![]()
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemistquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef melke het volgende:
Deze periode van Elvis heb ik gemist
Moet toch gewoon een misverstand zijn geweest, een comm. storinkjequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Danny himself kwam, zag en herstelde de schade
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemist![]()
Ja het was toch een junk of niet? Waar is hij eigenlijk aan overleden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf afgehaakt na zijn vegas-periode... maar toch jammer dat ie zo vroeg gestorven is
Ja, daar houden ze het ook op. Feit is alleen wel, dat Cartwoman boos weggegaan is omdat ze haar er niks over verteld hadden vooraf... dat is minderquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Moet toch gewoon een misverstand zijn geweest, een comm. storinkje
Ik kan me niet voorstellen dat de basis van Fok weggeschoffeld wordt.
zelfs wij hebben al zijn fantastische films nog kunnen zien op sbs6quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de gehele periode van Elvis gemist![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was toch een junk of niet? Waar is hij eigenlijk aan overleden?
Ze zeggen overdosis meis maar niemand weet het eigenlijk echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dump teksten bij de Top 2000 in het muziekforum (en heb de twijfelachtige eer om gisteren het meest gepost te hebben).quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb hetzelfde probleem, vond het wel grappig dat je vanmorgen de eerste was volgens mij en er nu weer bent, waarschijnlijk tot morgenochtend
Elvis leeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze zeggen overdosis meis maar niemand weet het eigenlijk echt![]()
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Elvis was geen junk... hij slikte alleen heel veel medicijnen.. gestorven aan een hartaanval terwijl hij op het toilet zat
Hoe triest... Het slikken van heel veel medicijnen is toch ook junk gedrag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Elvis was geen junk... hij slikte alleen heel veel medicijnen.. gestorven aan een hartaanval terwijl hij op het toilet zat
heb jij nu Snaptnix al gemaild?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...
Absoluut een junk. Junken kunnen ook rijk zijn hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd geen junk, alleen medicijnen en in die tijd lagen die dingen ook nogal anders...
Hij was vet ech wel ennuh Meanquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
geen vakantie dan? of nog steeds het filosoofje aan het uithangen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik dump teksten bij de Top 2000 in het muziekforum (en heb de twijfelachtige eer om gisteren het meest gepost te hebben).
Mijn leven moet veranderen
Kijk maar naar Herman Volkorenbroodquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut een junk. Junken kunnen ook rijk zijn hoor..
Nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, daar houden ze het ook op. Feit is alleen wel, dat Cartwoman boos weggegaan is omdat ze haar er niks over verteld hadden vooraf... dat is minder![]()
Ook aan medicijnen kun je verslaafd raken ja.. maar als je medicijnen moet gaan slikken om de tegenwerkingen van andere medicijnen weer op te heffen etc. vind ik dat toch wat anders dan wanneer je een junk bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe triest... Het slikken van heel veel medicijnen is toch ook junk gedrag?
Flugel heeft haar vannavond gemaild... hoop dat het goed komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen
Is er een bemiddelingspoging geweest.
Ik vond haar het heel erg goed doen.
IK wil best en graag bij haar op bezoek gaan en har ervan overtuigen hoe belangrijk het is een hechte groep te hebben met een gekozen en gesteunde Mod.
Juist! En Whitney Housten, alleen leeft zij nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar naar Herman Volkorenbrood
Kurt Cobainquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Juist! En Whitney Housten, alleen leeft zij nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |