Umn sorry? Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij doet je voor als een dom vrouwtje, maar dat ben je helemaal niet, je bent iemand anders.
Fuck off
Busted.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg!!! Waar komt dit nou opeens vandaan?
Wat voor rare avatar heb jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef teamlead het volgende:
Verdomme.. op deze manier krijg ik helemaal geen slaap.. komen nog een paar prachtige nummers aan zeg
de "quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg!!! Waar komt dit nou opeens vandaan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga ook vast krachten opdoen voor oud en nieuw.![]()
![]()
![]()
Ik was de smilie bij mijn berichtje vergeten te plaatsen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
de "" gaf al aan dat ik een geintje maakte hoor...
Back in the roomquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:07 schreef Manu82 het volgende:
fantastisch nummer
Dit vind ik niet aardig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Scanman melke
Euh, iets met Breda of NAC ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef teamlead het volgende:
[..]persoonlijke standaard van wijlen Benno
je vergeet de blah blah blah uit haar mondquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Scanman melke
Het ging wel heel erg op, een Scanman kloon lijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Umn sorry? Heb ik iets gemist ofzo?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh, iets met Breda of NAC ofzo?![]()
bbmenno kloonquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Jeeezus wat is hier opeens aan de hand!!! Allemaal anti mij opeens?!
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:13 schreef Manu82 het volgende:
weet iemand nog wat er ook al weer met die
Joe DiMaggio
aan de hand was?
uit mrs robbinson
Niet opeens toch, het was je al eens eerder opgevallenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzo![]()
Ik zat in de ontkenningsfase....quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet opeens toch, het was je al eens eerder opgevallen
Toch gewoon leeftijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... was dat niet een of andere honkballer ofzo![]()
Lucifer en Margriet Eshuys toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
Hennie Huisman![]()
Huiiiisssssssssss te koooohooooppp
Hij was (als ik het goed heb) zo ongeveer een combinatie tussen Pele en Cruyff maar dan in honkbalquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lucifer en Margriet Eshuys toch?![]()
Ik hoor dit niet te weten![]()
It's a wonderwful worldquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Top scoorder of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar heb ooit een programma gezien waarin ze vertelden waarom hij in die tijd zo belangrijk was ofzo...
Nou niet opeens hoor maar allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
It's a wonderwful world
And you're part of it
Ik ben absoluut niet anti- melke!
dank je ouders dat je het weet, margriet en hen, live waren ze nog erger en goedkoop ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, ga jij iemand van je eigen leeftijd pesten ja!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou niet opeens hoor maar allang
Kijk nou eens naar de berichtengang en vraag niet elke keer waar gaat het over![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hee...
Bij mij is Radio 2 opeens overgeslagen naar Sky Radio.
Mijn ouders spreken nauwelijks Nederlandsquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dank je ouders dat je het weet, margriet en hen, live waren ze nog erger en goedkoop ook![]()
nooit gezegd dat ik anti melke benquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik anti melke ben
zelfs ik weet dat dat q music geworden is en dat was best lachen de laatste dagen met die lijstjes zo af en toequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef teamlead het volgende:
[..]Het wordt nog erger....dalijk NoordzeeFM
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef teamlead het volgende:
[..]Het wordt nog erger....dalijk NoordzeeFM
idemquote:
Ik ook, als we niet oppassen wordt ze user van het jaar en blijft het keihard ontkennenquote:
de foute 100 van q-music was erg leuk idd.. maar ik refereerde meer aan de nummers die ons nog te wachten staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat dat q music geworden is en dat was best lachen de laatste dagen met die lijstjes zo af en toe
Melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent de enige.. Maar wel lief van je!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
wij gaan het Melke front oprichten
en dan zullen we die `jongetjes` een poepie laten ruiken
Het Vrouwen Fok Front
En uiteraard winnen wij, en uiteraard komt het mannetjesvolk op hangende pootjes terug bij ons
Want zij kunnen maar aan een ding denken![]()
Da's Scanman alquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef melke het volgende:
Ja maar jullie pesten me wel altijd! Ik ben lijk wel de Fokpispaal! Niet lief!
Maar dat is zo frontig.. Ik wil graag een happy familiy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
Het Vrouwen Fok Front
En uiteraard winnen wij, en uiteraard komt het mannetjesvolk op hangende pootjes terug bij ons
ben je nu van plan om een vrouwen en mannen kamp op te richten? Waar jongetjes die melke wel aardig vinden niet mogen reageren????quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Melke
Het Vrouwen Fok Front
Ben jj nou ineens de zielige, we proberen je iets te leren en je gaat er telkens er weer tegenin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg, ga jij iemand van je eigen leeftijd pesten ja!
* Teamlead controleerd fiets...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben je nu van plan om een vrouwen en mannen kamp op te richten? Waar jongetjes die melke wel aardig vinden niet mogen reageren????
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
Wie wilde je dan geband hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kon vanavond alleen maar ff in Mod en Admin rondhangen, de banns .... man oh man en ik maar zoeken naar een ban bij BB maar helaas niets gevonden
Wat leer je me dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jj nou ineens de zielige, we proberen je iets te leren en je gaat er telkens er weer tegenin.![]()
Luisteren/ lezen Melke![]()
Ik volg er geen flikker van!!! Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kon vanavond alleen maar ff in Mod en Admin rondhangen, de banns .... man oh man en ik maar zoeken naar een ban bij BB maar helaas niets gevonden
Zijn er wel een paar geweest dacht ik, ik weet er iig nog 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |