Suxxes dames maar ik blijf bij de manne hange, heb je veel meer aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:die tekst ook..
kweet niet wat het is, maar er is iets mis...
Tuurlijk, ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Maar dat is zo frontig.. Ik wil graag een happy familiy!
een dynamo hoop ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
alles leuk en aardig maar het lijkt wel alsof je bezig bent het feministisch front op te richten hier...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook
Maar je weet het
Mannetjes zijn haantjes
Bonobo´s die hebben het gevonden
Een oplossing simpel maar misschien problematisch voor mensen,
misschien ook niet
Helemaal niemandquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie wilde je dan geband hebben?
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar geweest dacht ik, ik weet er iig nog 1.
Ik heb niks aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Suxxes dames maar ik blijf bij de manne hange, heb je veel meer aan![]()
quote:
Ik zou niet durven,quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar het lijkt wel alsof je bezig bent het feministisch front op te richten hier...
Chillquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aan![]()
quote:
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker stuk eend, het gaat er bij mij nog steeds om dat oldbies welkom zijn en hier met alle newbies is er bijna geen bann, zo goed?? erger me er nog steeds kapot aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jouw fotoboek foto is dusdanig okee dat ik hier iets bij moet fantaserenquote:
Ik volg er ook geen flikker meer van, isze nou ook een mod? maar dan onder een andere naam?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?
La cucaracha, la cucaracha,quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:38 schreef teamlead het volgende:
La comparsa mogen ze van mij wel wegdraaien trouwens...
Haha jij met je flikkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik volg er ook geen flikker meer van
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg je niet. Waar erger je je nou kapot aan? Dat nieuwe mensen komen posten?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen wij ook eens een mailtje naar Radio 2 sturen?
Als vrouwen de macht hadden in de wereld, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.
newerbie dan jij
waar gaat dit in godsnaam overquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen dat BB5 dicht ging, en als je mij ff checkt ben ik eg wel een newbie.
newerbie dan jij
IK weet prcies waar hij isquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Manu82 het volgende:
Onze female arliator mist haar mannetjeze is een beetje in de war
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de macht hadden in de wereld, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
Jawel heb ik wel gelezen. Het ging dicht, maar blijft nu weer open. Ik volg er nog steeds niets vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
newerbie dan jij
ehm.. echt wel dus..quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
In Maastricht zeggen ze helemaal niet een goeie roetsj!
In Maastricht weten vrouwen zich tenminste nog als vrouw te gedragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
In Maastricht zeggen ze helemaal niet een goeie roetsj!
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niks op dit moment van de connectie tussen jou en newbie/oldbie/banns ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
newerbie dan jij
Ja echt? Meen je dat nou? Nou, goh, dankje! Wat leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En tijdens het vredesoverleg:
"jamaarjamaar... je luistert ook gewoon niet naar me"
Laat ik daar nou in de buurt wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Maastricht weten vrouwen zich tenminste nog als vrouw te gedragen![]()
Maar lang niet allemaal
Jij zegt toch dat je niks aan hebt?? en je kunt veel zeggen van Lieske maar echt lelijk is ze nietquote:
Wist ik toch al, Melquote:
Nee jij trekt volle zalen met je vaag gepraat...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat maar je bent een hopeloos geval.
dan zou je ook moeten weten dat "ene goeie roetsj" daar een heel normale uitdrukking is hoorquote:
best wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Moeilijk he, om je mond te houden?
Dan laat ik hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niks op dit moment van de connectie tussen jou en newbie/oldbie/banns ofzo.
Als ik iets gemist heb moet je het maar laten zitten dan zal ik er niet verder naar vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |