Errrr, als die dude schuldig wordt bevonden (en dat zit er na zijn bekentenis dik in) dan krijgt ie de doodstraf.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
misschien was het een slecht excuus voor het feit dat die meisjes geld kosten, nu blijft er voor de rest van de fam meer over...Zieke lui daar.. hopelijk beland hij voor de zijn eer de rest van z'n leven in de bak.
Nee, leipen kunnen overal toeslaan, ook in Amerikaanse trailerparks bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Aurelianus het volgende:
Wat afschuwelijk. Geen twijfel over mogelijk dat de gehele islamitische wereld er dezelfde denkbeelden op na houdt als deze vent.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Aurelianus het volgende:
Geen twijfel over mogelijk dat de gehele islamitische wereld er dezelfde denkbeelden op na houdt als deze vent.
Als dat waar was dan was er al geen islam meer. Stomme sukkel. Alles over een kam scheren.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Aurelianus het volgende:
Wat afschuwelijk. Geen twijfel over mogelijk dat de gehele islamitische wereld er dezelfde denkbeelden op na houdt als deze vent.
Komop, die opmerking moet wel sarcastisch bedoelt zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als dat waar was dan was er al geen islam meer. Stomme sukkel. Alles over een kam scheren.
Dat kan beter.quote:
Een bericht uit Pakistan.quote:
Newport Man Kills Family
Newport dispatch got a call from Richardson's son saying that his father called him and told him that 45-year-old Michael Richardson had killed his family and the family dog.
Police responded and noticed that there was movement inside Richardson's home at 15 Laycock Lane. Although they could see Richardson moving in the house they could not establish contact with him. Richardson was apparently walking around inside the home. The SWAT team was called in to establish communication with Richardson.
Eventually they got a cell phone number and negotiated with the print shop worker to surrender peacefully to police. He was armed with a semi-automatic handgun when he came out of the one story home over an hour later.
Police then entered and found the three victims who had apparently been shot to death. The victims have been identified as Richardson's daughter, Sunshine, her boyfriend Phillip Lesley, and Richardson's wife Joyce. Police also found several weapons including a 50-caliber gun on a tripod pointed at the front door.
Richardson has confessed to the killings, telling police he "just snapped."
Richardson is being charged with three counts of murder and is being held in the Campbell County Jail. He will be arraigned in court tomorrow.
ONN
Ben je hersendood ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Aurelianus het volgende:
Nee hoor, het Pakistaans recht kent een clausule voor eermoord als verzachtende omstandigheid.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Errrr, als die dude schuldig wordt bevonden (en dat zit er na zijn bekentenis dik in) dan krijgt ie de doodstraf.
Mensen die het over "achterlijke cultuur" hebben zijn m.i. net zo min serieus te nemen als buitenlanders of mensen die bij het minste geringste racisme roepen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:17 schreef Lod het volgende:
[..]
Dus hebben ze daar in Pakistan toch een achterlijke cultuur
nou, gelukkig dan maar voor hemquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, het Pakistaans recht kent een clausule voor eermoord als verzachtende omstandigheid.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Komop, die opmerking moet wel sarcastisch bedoelt zijn...
Wat in ieder geval zeker is is dat jullie sarcasme niet begrijpenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen die het over "achterlijke cultuur" hebben zijn m.i. net zo min serieus te nemen als buitenlanders of mensen die bij het minste geringste racisme roepen.²
En het lag er dik op ook...quote:
Moet kunnen. Er mag gerust een lolletje gemaakt worden zonder dat bepaalde groepen met lange tenen hierover vallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En het lag er dik op ook...Jammer dat niet iedereen dat ziet.
En als het echt moet, dan zet de regering even een wassen neus op waarmee nog niemand geholpen is omdat de omschrijving met opzet zo vaag is dat een rechtbank er weinig mee kan (of wil). Zo gaat Pakistan om met geluiden van eigen burgers.quote:
Kijk, hier ben ik het nou 100% mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Moet kunnen. Er mag gerust een lolletje gemaakt worden zonder dat bepaalde groepen met lange tenen hierover vallen.²
Dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, hier ben ik het nou 100% mee eens.²
jij kunt buitenlanders niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen die het over "achterlijke cultuur" hebben zijn m.i. net zo min serieus te nemen als buitenlanders of mensen die bij het minste geringste racisme roepen.²
zo heet onze studieverenigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nulli cedo (eigenlijk 'cedo nulli') = Ik wijk voor niemand
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kunt buitenlanders niet serieus nemen?
Weet ik, alleen droegen voorheen de nieuw opgekomen bbt'ers die in hun amo zaten dit embleem:quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nulli cedo (eigenlijk 'cedo nulli') = Ik wijk voor niemand
ja zeer binnenkort wordt ik infanterist of nietsnut (beide) waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef AchJa het volgende:
OT: Wat is dit sp3c? Je zet toch geen Nulli Cedo onder je naam? (Binnen defensie vaak vertaald als : Niks Lukt)
McDonalds embleemquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, alleen droegen voorheen de nieuw opgekomen bbt'ers die in hun amo zaten dit embleem: [afbeelding]
Eerwraak is geen onderdeel van welk 'gelof' dan ook, ook niet van de Islam. Het is een cultuurgebonden kwestie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef speedfreakssj het volgende:
ach ja, mensen die het betreffende gelof aanriepen dat deze man ook volgt moeten ALLEMAAL gescreend worden vind ik.
laat ze maar lekker alles screenen en bij onregelmatigheden die GERECHTELIJK bewezen kunnen worden moeten ze de man of vrouw elimineren.
gewoon makkelijk. wedden dat er nog maar weinig debielen het op eerwraak zullen gooien en zich wel 10 keer bedenken?
Gezien het niveau van sommige posters op Fok! zal niks mij meer verbazen en weet je, hoe stompzinnig de opmerking ook is, toch nooit zeker of ze nu serieus zijn of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En het lag er dik op ook...Jammer dat niet iedereen dat ziet.
echt niet, ze draaien hun hand niet om een kernbom te fabriceren hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een onderontwikkelde mensen zijn het daar toch he.
Niet zo moeilijk als je de technologie overkoopt/steeltquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef Herald het volgende:
[..]
echt niet, ze draaien hun hand niet om een kernbom te fabriceren hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |