En dat is dus het voordeel van zelf die camera meenemenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef Subhuman het volgende:
Tenzij ik zelf zat op de foto terechtkom... Dat is al te vaak gebeurd.
Succes, mijn broer zit waarschijnlijk (quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
KNMI geeft een negatief reisadvies.. en ik moet nog tot 18:00 werken
Gebouw is leeg, baas is al naar huis. Dat word lachen
ha-ha
Ik vrees alleen dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En dat is dus het voordeel van zelf die camera meenemen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Maar Sub op de foto kan ook geen kwaad hoor
Ja hoor, maar jij wil niet rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef blackbully het volgende:
dat wel maar weet niet hoe ik haar in de sneeuw krijg zonder dat het een vechtpartij word en ik haar aan der haren het huis uit sleep voor wat foto's
denk niet dat dat een geslaagde manier is van foto's maken
maar ehhh pea. jij geen zin in wat sneeuw foto's ?
als er een gek met me mee mag die wel wil rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor, maar jij wil niet rijden
LOL...in het donker foto's maken zeker...ja hoor...je wil mij gewoon zien spartelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
als er een gek met me mee mag die wel wil rijden
waar spreken we dan af?
heb niet visite gekregen die met de auto is vandaar
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
LOL...in het donker foto's maken zeker...ja hoor...je wil mij gewoon zien spartelen![]()
zorg jij voor 220 dan zorg ik voor 2 kunst zonnetjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
LOL...in het donker foto's maken zeker...ja hoor...je wil mij gewoon zien spartelen![]()
ssssst verpest het nou nietquote:
Ow, ik heb niks gezegd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
ssssst verpest het nou niet
straks wil ze niet meer
220 in een natuurgebiedquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
zorg jij voor 220 dan zorg ik voor 2 kunst zonnetjes
De koplampen van een auto geven niet genoeg licht...been there done that....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef blackbully het volgende:
trouwens foto's kunnen we wel maken in de koplampen van de auto.
neem jij je reflextie scherm mee en dan kunnen we de harde schaduwen voorkomen
iemand met een agregaat?quote:
Ja, het rijdt lekker door nu, want met dat negatief reisadvies blijft iedereen thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef blackbully het volgende:
gaat wel een hele operatie worden om foto's temaken in de sneeuw
zullen we er een meet van maken
?
Ik denk dat ik morgen jouw kant maar ff op komquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik ben klaar met oliebollen bakken. Dit jaar maar 45, ik kreeg al commentaar, maar ze doen het er maar mee...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat ik morgen jouw kant maar ff op komKan ik gelijk bij Offy langs om Splinter nog even vast te houden en zo
Ow dat mag hoor, geen plannen hier verderquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen jouw kant maar ff op komKan ik gelijk bij Offy langs om Splinter nog even vast te houden en zo
Ow jee, kan ik morgen toch nog een keer aan het bakken komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Je komt er alleen in als je wat oliebollen van Pea meeneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |