naar aanleiding van dit lapje tekst zijn we aan het kijken hoe we dit voor elkaar kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
we zitten alleen met het probleem dat het wat donker is momenteel dus we zijn opzoek naar mensen met een mobiel flits setje om toch leuke foto's te kunnen maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, het rijdt lekker door nu, want met dat negatief reisadvies blijft iedereen thuis
Ik hoop dat het lukt, daar ik nieuwsgierig ben naar het reslutaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
naar aanleiding van dit lapje tekst zijn we aan het kijken hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen
aangezien het lekker sneeuwt vandaag zal de reistijd geen probleem zijn volgends Pea
[..]
we zitten alleen met het probleem dat het wat donker is momenteel dus we zijn opzoek naar mensen met een mobiel flits setje om toch leuke foto's te kunnen maken.
misschien nog iets om High Key / Low Key (deel II) vol te kunnen spammen.
moet lukken in de sneeuw lijkt me
oftewel mogelijkheden zijn er zat met dit weer.
nu alleen de mensen nog![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik ga mee!
(en nee, niet om zelf op de foto te gaan, daar zit niemand op te wachten.. )
* Emme-r-tje is het hiermee eens....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef blackbully het volgende:
nu de rest nog
is er eindelijk sneeuw
wil ieder binnen blijven
rare mensen op de wereld
Wie: Blackbully, Emme-r-tje, prupke(?), ......quote:
count me outquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Wie: Blackbully, Emme-r-tje, prupke(?), ......
wat: blotte-billen-in-de-sneeuw-fotoshoot
waar: Omg Eindhoven
We kunnen daarna natuurlijk gewoon nog even oliebollen gaan eten bij pea, Ronaldquote:
De bollen van Pea zijn OK!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen daarna natuurlijk gewoon nog even oliebollen gaan eten bij pea, Ronald
quote:
Andere bollen zijn nooit ter sprake geweest tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]je hebt het toch wel over mijn oliebollen he?
just checkin'quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Andere bollen zijn nooit ter sprake geweest toch![]()
Uiteraard! is dit een hulpeloze poging me te versieren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]je hebt het toch wel over mijn oliebollen he?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uiteraard! is dit een hulpeloze poging me te versieren?
prup en 15 graden is al stadium smurfquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:22 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Wie: Blackbully, Emme-r-tje, prupke(?), ......
wat: blotte-billen-in-de-sneeuw-fotoshoot
waar: Omg Eindhoven
hoelaat: A.S.A.P.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
prup en 15 graden is al stadium smurf
prup in de sneeuw is een spinternieuwe aflevering van de cock en het bevroren lijk in de sneeuw..
Elefes is modelquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Elefes het volgende:
Hey, ik ben ook omg EindhovenWanneer gaan jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |