abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:18:41 #126
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_33712211
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef fraubitch het volgende:
ik weet nog steeds niet precies waar n00b voor staat Ik heb zo mijn vermoedens, maar het is me nooit echt duidelijk geweest
n00b is terug te leiden via noob en noop naar no-op, wat een computerinstructie is om niets uit te voeren. Als grap gebruikten programmeurs deze benaming vroeger ook voor collega's die niets uitvoerden of niet al te slim waren.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:19:20 #127
81237 releaze
best of both worlds
pi_33712236
Wat ik trouwens ook zo vaag vond vroeger, is dat men precies wist hoelaat de treinen aankwamen. Ik dacht dan dat de machinist belde naar het station met de mededeling "we komen zo en zo laat aan!"
wist totaal niet dat daar een systeem in zat...

Ik kwam er ook pas een jaar of twee terug achter dat iedere trein z'n eigen "perron" had. Ik wist dat 5 en 7 naar amsterdam, denhaag en rotterdam gingen, maar dat de andere treinen OOK een vast perron hadden op Utrecht centraal......

Sinds die kennis weet ik ook meestal bij iedere reguliere trein die ik neem bij welke deur ik moet uitstappen
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:21:17 #128
81237 releaze
best of both worlds
pi_33712337
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef MPG het volgende:

[..]

n00b is terug te leiden via noob en noop naar no-op, wat een computerinstructie is om niets uit te voeren. Als grap gebruikten programmeurs deze benaming vroeger ook voor collega's die niets uitvoerden of niet al te slim waren.
oh wat cool
ik dacht ook dat het voor newbie stond, maar zo'n hax0r historie is natuurlijk veel leuker, en geen breezah/aoler slang.
pi_33712384
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef MPG het volgende:

[..]

Power perceived is power achieved.
pi_33712437
Ik snapte vroeger niet hoe ik door bleef ademen in m'n slaap .
  FOK!fotograaf woensdag 4 januari 2006 @ 23:25:56 #131
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_33712571
Toen ik klein was hebben ze me wijs gemaakt dat ik niet met me vuisten gesloten moest rennen maar mijn handen open en recht houden, omdat je dan minder wind vangt en dus sneller bent Ik heb volgens mij nog jaren zo gerend in de veronderstelling dat het waar was
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:37:33 #132
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_33713111
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Aventura het volgende:
Ik weet pas ong. een jaar, namelijk toen ik mijn koopcontract tekende, dat een paraaf en een handtekening twee verschillende dingen zijn. .
Weet je ook uit je hoofd wat 'koop' betekend ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_33713113
denkt arjen robben nogsteeds
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:42:23 #134
81237 releaze
best of both worlds
pi_33713334
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef fraubitch het volgende:
Toen ik klein was hebben ze me wijs gemaakt dat ik niet met me vuisten gesloten moest rennen maar mijn handen open en recht houden, omdat je dan minder wind vangt en dus sneller bent Ik heb volgens mij nog jaren zo gerend in de veronderstelling dat het waar was
waarom is dat niet waar? ik dacht dat ook altijd

maar als ik last van mn zij had, mn milt zoals ik veel later bij biologie leerde, moest ik wel een vuistje ballen, dat scheen te helpen. Ik weet alleen niet meer waarom, en ik weet ook niet meer of mn leerkracht biologie dat nou wel of niet heeft ontkracht
pi_33713779
Heeft iets te maken met excitoire en inhibitoire synapsen van het zenuwstelsel. De prikkel die komt vanuit je vuisten, inhibeert de prikkel van de milt, waardoor je minder pijn waarneemt. Vandaar ook dat mensen bijvoorbeeld op hun tanden bijten bij pijn.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef releaze het volgende:

[..]

maar als ik last van mn zij had, mn milt zoals ik veel later bij biologie leerde, moest ik wel een vuistje ballen, dat scheen te helpen. Ik weet alleen niet meer waarom, en ik weet ook niet meer of mn leerkracht biologie dat nou wel of niet heeft ontkracht
pi_33717606
van m'n 3e tot m'n 9e heb ik gedacht dat m'n opa en oma Lift met de achternaam heette. (ze woonden in een flat, en m'n broer had dat verzonnen want dat was makkelijker uit te spreken.)

In die periode dacht ik trouwens ook dat m'n andere oma ook echt Oma Groenlo heette (daar woont ze namelijk)

Ook kwam ik er na 5 maanden pas achter dat er een rewind knop op m'n cassetedeck zat. Heb daarvoor serieus elke dag bandjes terug gedraaid met m'n vinger, was toen 3 ofzoiets.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_33718343
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:58 schreef fraubitch het volgende:

[..]

zou handig zijn als je dan ook uitleg gaf
In een wet uit 1927 wordt bepaald welke wijnen de naam 'Champagne' mochten voeren. Tevens werd in deze wet vastgelegd welke drie druivensoorten gebruikt mochten worden voor de bereiding van Champagne: de pinot meunier, de pinot noir (blauwe druiven met wit sap) en de chardonnay (een witte druif). Bovendien moest de wijn binnen een bepaald gebied in Noordoost-Frankrijk - in de buurt van de steden Reims, Épernay en Sézanne - geproduceerd zijn. De karaktereigenschappen van de Champagne hebben te maken met het klimaat van deze streek en met de kalkrijke krijtbodem. Verder spelen ook de speciale manier van persen en de langzame gisting in de koele kelders een grote rol bij het verkrijgen van de kenmerkende kwaliteiten van de Champagne. Om de kwaliteit te waarborgen, zijn regels ingevoerd over de manier waarop de druiven verbouwd moeten worden. Deze regels zijn later nog uitgebreid met o.a. voorschriften over de minimale tijd die een Champagne gerijpt moet hebben voordat hij op de markt mag worden gebracht. (bron:http://www.slijterijmvanbergen.nl/champagne.htm)
Nog meer info op http://champagne.pagina.nl/
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  donderdag 5 januari 2006 @ 02:46:09 #138
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33718451
Dat champagne geen Franse, maar een Engelse uitvinding is.

Dat de Mount Everest niet de hoogste berg is.

Dat de Olympische Spelen vroeger helemaal niet sportief waren.

Dat de Titanic niet door een lang gat in de romp gezonken is.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:17:19 #139
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_33719591
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef releaze het volgende:

[..]

oh wat cool
ik dacht ook dat het voor newbie stond, maar zo'n hax0r historie is natuurlijk veel leuker, en geen breezah/aoler slang.
The word itself is probably a corruption of new boy; a new arrival in a school and who is, therefore, vulnerable to bullying of various kinds, such as hazing or fagging. It could also derive from "new beginner".
Asjemenou
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:20:19 #140
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_33719597
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef releaze het volgende:

[..]

Het is trouwens pijn in de darmen die uitstraalt naar de milt.
Asjemenou
pi_33719682
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:53 schreef Kinz het volgende:
van m'n 3e tot m'n 9e heb ik gedacht dat m'n opa en oma Lift met de achternaam heette. (ze woonden in een flat, en m'n broer had dat verzonnen want dat was makkelijker uit te spreken.)

In die periode dacht ik trouwens ook dat m'n andere oma ook echt Oma Groenlo heette (daar woont ze namelijk)

Ook kwam ik er na 5 maanden pas achter dat er een rewind knop op m'n cassetedeck zat. Heb daarvoor serieus elke dag bandjes terug gedraaid met m'n vinger, was toen 3 ofzoiets.
ik deed er een potlood in en dan draaie als een gek
pi_33720183
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:27 schreef Finch het volgende:

[..]

Nou nee, het is vernoemd naar de hertog van York zie ook hier
Hier kwam ik dus jaaaren later achter
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_33721546
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:46 schreef Quarks het volgende:

Leg uit.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:10:23 #144
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_33724001
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:46 schreef Quarks het volgende:
Dat champagne geen Franse, maar een Engelse uitvinding is.

ja indd... leg uit...
pi_33724379
Ja, leg uit
Power perceived is power achieved.
pi_33724429
Ja, leg's uit?
pi_33724787
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik kom er dus nu pas achter dat Atlantic City in New Jersey ligt. Heb altijd gedacht dat dat ergens middenin de VS ligt, terwijl dan Atlantic natuurlijk nergens op zou slaan
Dit dacht ik dus ook... Had atlantic city in ieder geval meer naar het westen geschat!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:46:41 #148
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33724964
Overigens staan correspondenten vaak wél voor een blauw scherm, met op de achtergrond een filmpje vanaf een gebouw met een straat ofzo. Je kan het soms zien, dan komt er 4x dezelfde reeks autolampjes voorbij.

-edit-
Spuit 11 .
pi_33725177
Ik dacht vroeger ook dat álles dat op TV was nep was.

Ik vond die nieuwslezer ook altijd zo'n slechte acteur, en die harmen siezen ofzoiets die in élke aflevering die ik daarvan heb gezien een foutje maakte. Ik vroeg me altijd af waarom ze dat er nooit uit knipten. Het was toch tenslotte een film?

Ik vroeg mij ook af of de v presentatoren mij konden zien als ik naar de tv keek, ik kon hun tenslotte ook zien!
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_33725324
Ik vond het altijd zo leuk dat nieuwslezers en alle andere tvmensen die in de camera kijken mij volgden met hun ogen, waar in de kamer ik ook heenging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')