Ik heb er nog eentje voor je dan, 's Gravenhage en Den Haag en zelfs The Hague is allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat van Gorkum wist ik niet! Het heeft ook lang geduurd voordat ik 's Hertogenbosch=Den Bosch doorhad.
Is er nog 1 geloof ik, maar kan er ff niet op komen. Was tijdens weekend miljonairsquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je dan, 's Gravenhage en Den Haag en zelfs The Hague is allemaal hetzelfde![]()
Onjuist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef thomas-anderson het volgende:
Dat godsamme kort is voor "god zal me liefhebben"
New York betekent Nieuw Amsterdamquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:46 schreef Extend het volgende:
[..]
Is er nog 1 geloof ik, maar kan er ff niet op komen. Was tijdens weekend miljonairs
Nou....nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
New York betekent Nieuw Amsterdam
Nou nee, het is vernoemd naar de hertog van York zie ook hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Nou....nee.
Maar dan naar de streek York in Engeland.
en je dacht zeker 2e hans?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef ghieter het volgende:
2e-hands
Ik kom er net achter wat n00b betekentquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:31 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
en je dacht zeker 2e hans?![]()
ik nml.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik kom er net achter wat n00b betekent![]()
Het is een hertog, hertog jan om precies te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Dat er een soort van monster stond op het logo van hertogjan
Later zag ik het een soort koning was
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef beertenderrr het volgende:
Dat ook blanken zwart werken. (en andersom)![]()
de diesels met gti gaan anders nog best rap hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht dat het "auto nieuw" was.. ipv Oud en Nieuw
Leuke tvpquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:57 schreef gias het volgende:
[..]
de diesels met gti gaan anders nog best rap hoor
verder heeft het weinig met de techniek van doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |