Dank je wel voor het meldenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand even de spoiler verwijderen in het America's next topmodel-topic?
Omdat Talpa kut is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef BVO het volgende:
Even zeuren weer hoor: Waarom staat Boulevard in SHO en Entertainment Live [Talpa] in FTR?
Nee, omdat de topics hier geopend worden. Dat programma is nieuw en ik heb er eik nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef BVO het volgende:
Ik kan de GTST-topics ook wel in FTR gaan openen vanaf nu, dan blijven ze daar toch ook niet staan?.
Ik moest lachen. Als dat zou gebeuren (stel je even voor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef BVO het volgende:
Ik kan de GTST-topics ook wel in FTR gaan openen vanaf nu, dan blijven ze daar toch ook niet staan?.
Ccquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dus kappen met dat posten in smilies!
Ruim ik even wat op.
Kerel, waar maak je je druk over. Mocht je je gevoelens vroeger nooit uiten in je jeugd?quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Het lijkt mij dat iedereen op z'n eigen manier manier reageren op een BN'er. Dus positief, negatief en humoristisch.
Nu wordt net gedaan of je alleen positief mag reageren ivm respect voor de overledene, maar mensen posten wel hypocriete reacties over hoe vreselijk ze geschokt zijn terwijl ze de overledene helemaal niet kennen. En ja, dit is een forum, dus lijkt het me logisch dat er discussies komen, maar die worden afgekapt vanwege respectloos gedrag.![]()
Hypocriete reacties vind ik getuigen van respectloos gedrag![]()
Gevoelens uitten over dode mensen die ik niet ken bedoel jequote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kerel, waar maak je je druk over. Mocht je je gevoelens vroeger nooit uiten in je jeugd?
Laat maar.quote:Op maandag 3 april 2006 22:21 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Gevoelens uitten over dode mensen die ik niet ken bedoel je
Negatieve reacties in zo'n topic, over hoe hypocriet het wel niet is, zal altijd verzanden in een welles nietes topic. Als je persé een discussie hierover wilt, ben je beter op z'n plaats in een ander forum.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Het lijkt mij dat iedereen op z'n eigen manier manier reageren op een BN'er. Dus positief, negatief en humoristisch.
Nu wordt net gedaan of je alleen positief mag reageren ivm respect voor de overledene, maar mensen posten wel hypocriete reacties over hoe vreselijk ze geschokt zijn terwijl ze de overledene helemaal niet kennen. En ja, dit is een forum, dus lijkt het me logisch dat er discussies komen, maar die worden afgekapt vanwege respectloos gedrag.![]()
Hypocriete reacties vind ik getuigen van respectloos gedrag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |