bronquote:Entertainment Live (Talpa, 18:00 / 18:30) - Talpa zendt vanavond tussen 18.00 en 18.30 uur de eerste aflevering uit van Entertainment Live met Evert Santegoeds en Anouk Smulders. Het programma staat zowel voor RTL Boulevard als voor Shownieuws geprogrammeerd en komt daardoor vanaf vandaag als eerste met het shownieuws op de buis.
"Wij onderscheiden ons door het nieuws als eerste te melden", zegt Evert dan ook over het verschil tussen zijn rubriek en de reeds bestaande programma's bij de GPD.
Evert: "Ik ben blij met die tijd. In Duitsland zijn al dit soort programma's rond dat uur. Het is een hectische tijd in menig huishouden. Het wordt toch een beetje hapsnap, je pikt als kijker gewoon wat mee. Het wordt heel ad hoc gemaakt. Een half uur voor de uitzending kan er nog een nieuwtje binnenkomen. Dat merkten we ook bij het maken van de pilots, het is behoorlijke stress." Santegoeds blijft voorlopig aan als hoofdredacteur van Privé. "Ik heb zelf gezegd dat het wel is te ombineren en dat mag ik nu gaan bewijzen. Ik heb zelf in ieder geval het idee dat het wel kan. Bovendien wordt 'Entertainment live' mede mogelijk gemaakt door Privé." Over de weinig goede vooruitzichten bij Talpa, waar nog steeds flink wordt gekwakkeld met kijkcijfers in de vooravond, maakt de zelfverzekerde roddelkoning zich geen zorgen. "Ik krijg de kans om dit te doen. Ik ben realistisch genoeg om niet meteen miljoenen kijkers te verwachten. Over mijn verwachtingen wat betreft de kijkcijfers wil ik me daarom niet te hard uitspreken. We zien het wel."
Vorige week zond Talpa na zes uur 's avonds nog De leukste thuisvideo's uit, waar het gemiddeld 260.000 kijkers mee scoorde tussen 18.00 en 19.00 uur. Entertainment Live gaat vanaf vanavond de concurrentie aan met o.a. MAX & Catherine, het Journaal op Nederland 2 en het Nieuws op RTL 4.
Bronquote:Show volgens Santegoeds
Entertainmentprogramma’s die het laatste shownieuws brengen, zijn allang niet meer nieuw in Nederland. RTL Boulevard vierde onlangs haar duizendste aflevering en ook SBS Shownieuws gaat alweer een tijdje mee. En met ingang van deze week komt er weer een programma bij: Entertainment Live. “Wij gaan de laatste nieuwtjes als eerste brengen,” aldus presentator Evert Santegoeds. “Geen oeverloos geouwehoer zoals in Boulevard, maar gewoon 20 nieuwtjes in 24 minuten. Het belooft een flitsende show te worden.”
Droom
Al vanaf zijn achttiende is Evert Santegoeds werkzaam bij Privé en brengt hij het laatste nieuws over de sterren. “Het is een wereldje dat ik erg interessant vind. Ik wil altijd graag weten wat er achter de schermen gebeurt. Als Youp van 't Hek op het podium verkondigt hoe wij moeten leven, dan wil ik graag weten wat hij er zelf van bakt. Het maken van Entertainment Live is daarom een droom die uitkomt. Kon ik vroeger iets wat ik allang wist pas een week later in het blad zetten; nu kan ik iets wat ik om tien voor zes te horen krijg ’s avonds direct op televisie zeggen. Dat is geweldig, want vroeger jeukten mijn handen nog wel eens als ik zag hoe anderen een primeur opeisten terwijl ik allang op de hoogte was."
Onthullingen
Hoewel Evert ons in zijn nieuwe programma van de laatste nieuwtjes zal voorzien, hoeven we niet bang dat te zijn dan hij voor Privé geen spannende onthullingen meer heeft. “Er zijn nieuwtjes en er zijn nieuwtjes. Sommige dingen weet ieder ander ook binnen een uur en dus kan ik die onderwerpen makkelijk in Entertainment Live aan bod laten komen. Andere exclusieve reportages kunnen rustig even wachten en die zal ik dan ook zeker voor Privé bewaren.” [MT]
Herh. 1:00 uur
Ruud de Wild meldde dat in zijn middagshow al.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef BGN het volgende:
Ik las in de Metro dat ze een spectaculaire showbizz-scheiding aan gingen kondigen. Ik was niet op tijd thuis en wil het nu wel weten ook
Dat klopt, want hij heeft geen autocue...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:26 schreef Kloon het volgende:
Het was echt erg slecht, dat blonde mokkel heeft een kutstem en Santegoeds kan niet presenteren en al helemaal geen autocue lezen
Nee, écht nietquote:
Dat kwam daarna,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil De Leukste Thuisvideo's terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |