quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles
incl foto's van het inbouwen/verbouwen van de motor e.d.
jeeeezusquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
iemand uit mn msn lijst is een beetje verliefd:
[..]![]()
BreEzaH slutje van 12 ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
1000 euro?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef PeuRac het volgende:
De eerste die ze ALLEMAAL ontcijfert krijgt 1000 euro als ik die 20 of 8 miljoen win.
Ze is 19 en is nogal een papa's kindje, niet werken enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
BreEzaH slutje van 12 ofzo
genoeg reden voor een block en shift delete dusquote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is 19 en is nogal een papa's kindje, niet werken enzoheeft een twingo gekregen toen ze dr rijbewijs haalde, voert geen flikker uit en haar vriendje werkt bij een electro bedrijf oid.
neuh, ze is normaal wel vrij oke, ik ken haar dan ook al lange tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
genoeg reden voor een block en shift delete dus
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuh, ze is normaal wel vrij oke, ik ken haar dan ook al lange tijden dat niet werken komt door haar ouders, ze MAG niet werken
![]()
Ze mag ook niet uitgaan met jongens voordat die zich uitgebreid hebben voorgesteld aan haarquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
delete die ouders dan maar
dat zijn beetje 17e eeuwse regels voor meisjes die van adel zijn ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze mag ook niet uitgaan met jongens voordat die zich uitgebreid hebben voorgesteld aan haarmoet om 1u thuis zijn enzo
Met als gevolg dat ze altijd overal en nergens blijf logeren, behalve daar waar ze zegt te zijn
![]()
Heb de auto zo gekocht, dus heb er verder niets aan verbouwd.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles
incl foto's van het inbouwen/verbouwen van de motor e.d.
nee, geen turbo's voor mij..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb de auto zo gekocht, dus heb er verder niets aan verbouwd.
Ombouw is gedaan door Eric Roos. Deze man is echt een genie wat betreft turbo's.
Heeft al op menig Peugeot een turbo gebouwd.
Zit een leuke TD04 trbo op van een Impreza GTT MY99. Intercooler van een volvo 460, dumpvalve, regelbare injectoren.
Als je zelf een trubo op je auto wilt en je hebt het geld ervoor dan kan ik wel eens vragen of hij iets wil fabriceren.
bibbers en lange sluiter tijdenquote:
Ach, de lichteffectenzijn ook wel grappigquote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volgende keer een statief gebruiken..
dan zijn ze![]()
Haal jij dat daar uit ja?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Nopes, nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, geen turbo's voor mij..
toch bedankt natuurlijk![]()
maar je hebt geen foto'tjes\filmpjes van je 205??
wat voor DSLR heb je?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, de lichteffectenzijn ook wel grappig
Als ik ze echt goed op de foto had willen zetten was ik wel met mn spiegelreflex en statief naar de opstelplaats gegaan.![]()
ik heb geen DSLR. Ik heb een analogo Canon EOS3000.quote:
Op de opstelplaats staan ze stilquote:Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De lichteffecten blijven hetzelfde met een statief natuurlijk..
alleen dan niet zo "bewegelijk"
Ik had het over langs de kant van de weg met een statief..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de opstelplaats staan ze stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |