Geen probleem, zit een grijs kenteken inbouw in ( vlakke laadvloer) Die het geheel al een stuk steviger maakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niceniet bang of het chassis die 200pk + bijbehorend koppel wel houdt?
Ik was vergeten te kijken en was om 21u 's avondsquote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Stonden weer goed verbrogen blijkbaar?
Sinds ik naar flitsservice wap met mijn PDA heb ik geen bekeuring meer gehad * klopt af..
voor, achter zijn het simpele trommeltjes met net nieuwe remvoeringen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha, vergeet niet dat je de eerste tijd moet inremmen he, anders heb je een probleemis dat trouwens rondom, of alleen voor?
Dat is het nadeel van papa zijn he, gaat veel tijd in zitten. Maar denk je em te kunnen verkopen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Geen probleem, zit een grijs kenteken inbouw in ( vlakke laadvloer) Die het geheel al een stuk steviger maakt.
Eigenlijk is de 205 in de verkoop, maar stiekum zou ik em liever strippen en doorlassen en 2 kuipjes erin. Spullen en kennis heb ik, maar de tijd niet.
Zit overigens ook een versterkte OMP koppeling in, dus die houd het nog wel even.
Wees blij, mn broertje heeft trommels rondom bij zijn Altoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor, achter zijn het simpele trommeltjes met net nieuwe remvoeringen.(van 11-11-2005, apk)
Wel mooie ideeën die we haddenquote:
mijn Duracell konijn heeft ook een trommeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij, mn broertje heeft trommels rondom bij zijn Alto![]()
bestaat dat nog dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij, mn broertje heeft trommels rondom bij zijn Alto![]()
Vast wel, voor 2500 euro koopt iemand niets snellers.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van papa zijn he, gaat veel tijd in zitten. Maar denk je em te kunnen verkopen dan?
Daarmee remt hij?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn Duracell konijn heeft ook een trommeltje
Ding is uit '87 ofsoquote:
mijn autootje remt ook als een tierelier.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is uit '87 ofsoik ben blij dat ik schijven heb rond om
![]()
tijd om te stoppen met dromen hequote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]....
* BoJo zingt weer DREEEAAAMEERRR![]()
Bij 1200kilo welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn autootje remt ook als een tierelier.Trommels of schijven achter; zou je het verschil nou echt zo goed merken?
Ik ben Unimog niet. Ik ben alleen maar een vriend van hemquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alexxx....
die foto van unimog in dat topic![]()
en ze vond em nog mooi ook
Ja..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Unimog niet. Ik ben alleen maar een vriend van hemIk mag over een tijdje met hem meerijden
Nopes, staat alleen een ad op Speurders.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef BazzoS het volgende:
Gizart, heb jij een site ofzo waar je projectje te lezen is? Lijkt me verdomd interessant om te lezen namelijk.
Allesquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nopes, staat alleen een ad op Speurders.
Maar wat wil je weten over de auto?
quote:(L) I.D.H.V.A.J (L) I.B.A.B.J (L) I.H.H.V.Z.I.J.(L) JeRoEn (L) I.W.J.N.M.K. (L) I.H.V.J (L) I.M.J.H.E (L) I.L.J.N.M.G. (L)
ik bedoelde niet de advertentie, maar een verslag van begin tot eind wat er allemaal veranderd is aan je auto enzo, interessant om te lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nopes, staat alleen een ad op Speurders.
Maar wat wil je weten over de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |