quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles
incl foto's van het inbouwen/verbouwen van de motor e.d.
jeeeezusquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
iemand uit mn msn lijst is een beetje verliefd:
[..]![]()
BreEzaH slutje van 12 ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
1000 euro?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef PeuRac het volgende:
De eerste die ze ALLEMAAL ontcijfert krijgt 1000 euro als ik die 20 of 8 miljoen win.
Ze is 19 en is nogal een papa's kindje, niet werken enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
BreEzaH slutje van 12 ofzo
genoeg reden voor een block en shift delete dusquote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is 19 en is nogal een papa's kindje, niet werken enzoheeft een twingo gekregen toen ze dr rijbewijs haalde, voert geen flikker uit en haar vriendje werkt bij een electro bedrijf oid.
neuh, ze is normaal wel vrij oke, ik ken haar dan ook al lange tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
genoeg reden voor een block en shift delete dus
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuh, ze is normaal wel vrij oke, ik ken haar dan ook al lange tijden dat niet werken komt door haar ouders, ze MAG niet werken
![]()
Ze mag ook niet uitgaan met jongens voordat die zich uitgebreid hebben voorgesteld aan haarquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
delete die ouders dan maar
dat zijn beetje 17e eeuwse regels voor meisjes die van adel zijn ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze mag ook niet uitgaan met jongens voordat die zich uitgebreid hebben voorgesteld aan haarmoet om 1u thuis zijn enzo
Met als gevolg dat ze altijd overal en nergens blijf logeren, behalve daar waar ze zegt te zijn
![]()
Heb de auto zo gekocht, dus heb er verder niets aan verbouwd.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles
incl foto's van het inbouwen/verbouwen van de motor e.d.
nee, geen turbo's voor mij..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb de auto zo gekocht, dus heb er verder niets aan verbouwd.
Ombouw is gedaan door Eric Roos. Deze man is echt een genie wat betreft turbo's.
Heeft al op menig Peugeot een turbo gebouwd.
Zit een leuke TD04 trbo op van een Impreza GTT MY99. Intercooler van een volvo 460, dumpvalve, regelbare injectoren.
Als je zelf een trubo op je auto wilt en je hebt het geld ervoor dan kan ik wel eens vragen of hij iets wil fabriceren.
bibbers en lange sluiter tijdenquote:
Ach, de lichteffectenzijn ook wel grappigquote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volgende keer een statief gebruiken..
dan zijn ze![]()
Haal jij dat daar uit ja?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Nopes, nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, geen turbo's voor mij..
toch bedankt natuurlijk![]()
maar je hebt geen foto'tjes\filmpjes van je 205??
wat voor DSLR heb je?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, de lichteffectenzijn ook wel grappig
Als ik ze echt goed op de foto had willen zetten was ik wel met mn spiegelreflex en statief naar de opstelplaats gegaan.![]()
ik heb geen DSLR. Ik heb een analogo Canon EOS3000.quote:
Op de opstelplaats staan ze stilquote:Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De lichteffecten blijven hetzelfde met een statief natuurlijk..
alleen dan niet zo "bewegelijk"
Ik had het over langs de kant van de weg met een statief..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de opstelplaats staan ze stil
Ik weet niet of ik voor een Canon ga.. mn huidige bevalt erg goed, dus mn voorkeur gaat er wle naar uit ja... Maar als ik een geode aanbieding van een ander merk zie, ga ik daar misschien wel voor. Veel positiefs over de Nikon D70 gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had het over langs de kant van de weg met een statief..
dan behoud je de lichteffecten...
tenminste dat probeerde ik aan te geven..
weet je wel
maar je gaat zeker voor een Canon DSLR dan?
Ik heb een D50 nu.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor een Canon ga.. mn huidige bevalt erg goed, dus mn voorkeur gaat er wle naar uit ja... Maar als ik een geode aanbieding van een ander merk zie, ga ik daar misschien wel voor. Veel positiefs over de Nikon D70 gehoord.
ahh je bent er nogquote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ga ze tom
zou de herminator vandaag niet terug komen?
Roverquote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef Fwnk het volgende:
Potver.
Sta je met die slecht-lopende rover bij de mac, rij je het parkeer terrein op om je hamburger te verorberen, tussen allemaal sjonnies met Golf Mk1tjes, slaat die kutmotor af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graagquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je nog pics van rovertje op Buzzybee?
Trustequote:Op donderdag 29 december 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk en aardig, maar morgen om 4:30 gaat mn wekker weer, en zal ik me een paar minuten later op mijn fiets in het winterweer storten met gemegnde gevoelens, om op weg te gaan naaar mn laatste werkdag....
Welterusten lieve mensen
Ik wacht ngo op de vraag:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Fugie het volgende:
dat topic over die winterbanden is echt geweldig, zon suffe lul loopt al constant te blaten over 1 of andere test waaruit blijkt dat winterbanden nutteloos zijn
Wat een anus, serieusquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Fugie het volgende:
dat topic over die winterbanden is echt geweldig, zon suffe lul loopt al constant te blaten over 1 of andere test waaruit blijkt dat winterbanden nutteloos zijn
Winterbanden zijn ten opzichte van zomerbanden alleen beter als er echt sneeuw ligt (zoals vandaag), of bij erg lage temperaturen ( < 5°C) Bij gewoon nat wegdek zijn ze minder. Vaak worden ze voelen ze wel beter aan, maar dat komt omdat je zomerbanden gewent bent die niet hun volledige profiel hebben en dus eigenlijk niet te verglijken zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Fugie het volgende:
Zie niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Fwnk het volgende:
Ballebek teruggevonden?
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/1720
Log je niet toevallig uit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik snap het trouwens niet...
Bedenk ik me nu net
OVer het algemeen zijn bij mij de SC-topics na pagina's vol, en nu zit ik bij 156 posts ook al op 7 pagina's![]()
Zijn hier instellingen voor?
Heb het op fok wel vaker meegemaakt op deze laptop...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik snap het trouwens niet...
Bedenk ik me nu net
OVer het algemeen zijn bij mij de SC-topics na pagina's vol, en nu zit ik bij 156 posts ook al op 7 pagina's![]()
Zijn hier instellingen voor?
Heb het op fok wel vaker meegemaakt op deze laptop...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef eer-ik het volgende:
Nee, heb ingesteld dat men sessie nooit is afgelopen...
Weet niet eens meer men password![]()
staat er al...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Fwnk het volgende:
zet eens /4/50 achter het topic-nummer?
heb hem verstuikt denk k.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef eer-ik het volgende:
hoi mukie
Ik ben ook weer terug v an de film
Wat is er met je pootje? :S
Narnia, de sneak was afgelastquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:53 schreef eer-ik het volgende:
Da's niet zo mooi.
Effe dokter
Die film was leuk btw.
Was wel een beetje een filmhuis film, maar dat maakt niet uit
Weinig actie, goed verhaal, was prima al met al...
Welke film heb jij mogen aanschouwen?
Kan je nog wel eten dan van de spanningquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef MaRySe het volgende:
zonder puntjes
pffff...........
ik heb honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |