quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
*doetquote:
*password veranderd.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:58 schreef DeLeider het volgende:
Hoi, Martijn is vergeten ze account bij mij uit te loggen dus bij deze. MARTIJN JE MOEDER IS FOCKING LELIJK![]()
![]()
*buigtquote:
Anytime.quote:
Wel leuk ditquote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Anytime.
Hey, DeLeider, wie van de twee wijzigt nu het wachtwoord?
Doe je best maar ik ben nog steeds ingelogd vriendquote:
Neuh..... hij kan z'n eigen account aanmaken als ie het leuk vind hierquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Jullie doen raar nu, moe'k de banknop pakken?![]()
Ik maak de fouten van die kneus wel ff goedquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Misstique het volgende:
Zeg, 1 van de DL's moet es leren quoten!![]()
Tofheidquote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik maak de fouten van die kneus wel ff goed
Ghehehehequote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef NJ het volgende:
Je hebt een IP-tool nodig om te zien wie wie is.
Wat wordt zn nick? DL kloon?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehehe! Hij probeert nu z'n eigen account te maken..... kijken of hem dat wel lukt
Die horen het wel te doen hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef DeLeider het volgende:
Dago?! waarom doen @planet.nl alliasen het niet
Neuh, Nautorious. hij heet naut enzoquote:
Die is geregged, we zien hem zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neuh, Nautorious. hij heet naut enzo
ik snap z'n ouders ook niet hoor
Klopt heb ik net gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die is geregged, we zien hem zo
Gelijk de PI onder knie, als je mij toch niet had om het je uit te leggenquote:
je heet ook niet voor niks DeLeiderquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gelijk de PI onder knie, als je mij toch niet had om het je uit te leggen
True that. Je vriendin zei het laatst ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:27 schreef Nautorious het volgende:
[..]
je heet ook niet voor niks DeLeider![]()
en meteen ook het sarcasme van dequote:Op donderdag 29 december 2005 19:27 schreef Nautorious het volgende:
[..]
je heet ook niet voor niks DeLeider![]()
Hoiquote:
Ja maar ik kan tenminste nog zeggen dat ik een vriendin hebquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
True that. Je vriendin zei het laatst ook.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
en meteen ook het sarcasme van de [afbeelding]!
hijs goed ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
en meteen ook het sarcasme van de [afbeelding]!
Maar jij lust geen bier.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef Nautorious het volgende:
[..]
Ja maar ik kan tenminste nog zeggen dat ik een vriendin heb![]()
quote:
Sacrilege!!!quote:
Ik ben wel goed in meer dingen hoorquote:
Nee er zijn er maar weinig die dat zijn. Maar het geeft niet, je bent er niet minder om.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:32 schreef Nautorious het volgende:
[..]
het spijt me je kan ook niet helemaal perfect zijn he
![]()
![]()
Banwaardig bijna.quote:
Dank je schatquote:Op donderdag 29 december 2005 19:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee er zijn er maar weinig die dat zijn. Maar het geeft niet, je bent er niet minder om.
Uhuhquote:
I'd like nothing better.quote:
Be my guestquote:
Vinger op knopje legt.quote:
Push da buttonquote:
quote:
Oh, da's waar ookquote:
Galvanize!quote:
10 puntenquote:
quote:
Hoeveel sta ik nu?quote:
Wie gaat er dan ook naar een concert met pauzes.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]in ahoy hebben ze een contract met chemical brothers ofzo, in de pauze van bijna ELK concert wordt het nummer gedraait, zonde
Waarschijnlijk een contract met Brein. Ze hebben voor een kwartiertje aan nummers gekocht, omdat er toch bij elk concert ander publiek is.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]in ahoy hebben ze een contract met chemical brothers ofzo, in de pauze van bijna ELK concert wordt het nummer gedraait, zonde
Ben de tel kwijtquote:
Tussen het voorprogramma en de band zeg maar, en ik, om te werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar een concert met pauzes.
Stijgende lijn dus nog wel?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tussen het voorprogramma en de band zeg maar, en ik, om te werken
Dat zou nog best welleensch kunnen want er wordt ook welleensch wat op de videoschermen over zulcks gezeik vertoond.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een contract met Brein. Ze hebben voor een kwartiertje aan nummers gekocht, omdat er toch bij elk concert ander publiek is.
Gemiddeld genomen welquote:
Waren er dipjes?quote:
Of nóg leuker, omgekeerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alhoewel het me dan wel weer humor lijkt om tussen iets hards even iets van rachmaninov te gooien.
Rachmaninoff met 2 ff'en!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Dan hou je het juist stil en kan het publiek zelf de muziek verzorgen.
Alhoewel het me dan wel weer humor lijkt om tussen iets hards even iets van rachmaninov te gooien.
ghehehe, i wish i had the power to do that. Mjah zulcks was wel bij Night of the Proms, Safri duo tussen klassiek gezeikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Dan hou je het juist stil en kan het publiek zelf de muziek verzorgen.
Nah, dat moet je bewaren voor een zondagochtend door een of ander stichtelijk dorpje op weg naar de kerk.quote:
Ja, dat gebruikte hijzelf, logischer is echter de v!quote:
When? Why? Was it something I said?quote:
Heel verstandig...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat gebruikte hijzelf, logischer is echter de v!
oftewel, ik geef je gelijk
vlugge editquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat gebruikte hijzelf, logischer is echter de v!
oftewel, ik geef je gelijk
Ik ben goed.quote:
Before. Because. Of course.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
When? Why? Was it something I said?
Laat dan ook ff de zomer beginnen, ik zie net dat het hier gesneeuwd heeftquote:
Ah, the vagaries of women.quote:
Nah, ik ben niet zo'n fan van de zomer.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat dan ook ff de zomer beginnen, ik zie net dat het hier gesneeuwd heeft
Got naught tea do wi tha!quote:
Always.quote:
Nog meer minpuntenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo'n fan van de zomer.
Hmmm, toch wat minder goed dan ik dacht dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo'n fan van de zomer.
Ga je weer prutsen?quote:
Pfff, geef mij maar een comfortabele nazomer van zo'n graadje of 23 de gehele dag.quote:
Welk account nu weer?quote:
Airco in de huis 14.gifquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, geef mij maar een comfortabele nazomer van zo'n graadje of 23 de gehele dag.
Niet dat 30+ gedoe, weet je hoe kut dat slaapt overdag?
Je moet overdag ook niet slapen, tenzij aan t strand oidquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, geef mij maar een comfortabele nazomer van zo'n graadje of 23 de gehele dag.
Niet dat 30+ gedoe, weet je hoe kut dat slaapt overdag?
Prutsen in quotes bedoel ikquote:
Ik zou banrechten bij het NJ-account wel wat vinden.quote:
Niet verstandig, heb één keer iemand gezien die de hele dag in de zon had geslapen, een kreeft was er niets bij.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je moet overdag ook niet slapen, tenzij aan t strand oid![]()
Ja mag ik dan je slotjes hebben?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou banrechten bij het NJ-account wel wat vinden.
Blaren enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet verstandig, heb één keer iemand gezien die de hele dag in de zon had geslapen, een kreeft was er niets bij.
Ik zat eerder te denken aan mod in black rechten voor conflict zodat hij door kan baggeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou banrechten bij het NJ-account wel wat vinden.
Daar zijn parasols voorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet verstandig, heb één keer iemand gezien die de hele dag in de zon had geslapen, een kreeft was er niets bij.
Je moet alleen het belangrijke quoten natuurlijk.quote:
Na, teveel moeite, zoek wel een goede plek in het bos dan.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet alleen het belangrijke quoten natuurlijk.
Ik heb in de zomervakantie drie weken lang niets anders gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Picknick?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Na, teveel moeite, zoek wel een goede plek in het bos dan.
Geen zonnebrandcreme gebruikt enzo he, gewoon met z'n stonede kop in slaap gepleurd en om een uur of vijf wakker geworden, hele tijd op linkerkant gelegen. Links blank, rechts opgezwollen, blaren, rood, auw.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb in de zomervakantie drie weken lang niets anders gedaan.
Toen ik terugkwam werd ik door een paar negroïde vrienden van me met 'hey zwarte' aangesproken, maar goed.
Leuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan mod in black rechten voor conflict zodat hij door kan baggeren.
Goeie ondertitelquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms kijk ik hier nog wel
Bijvoorbeeld. Dat is dan weer wel leuk in de zomer.quote:
Ik was ook niet echt onder de zonnebrand (ik had geen vriendin bij me die om de vijf minuten achter me aankwam rennen dat de zonnebrandcreme uitgewerkt was), maar wel netjes omgedraaid, andere kant in de zon enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen zonnebrandcreme gebruikt enzo he, gewoon met z'n stonede kop in slaap gepleurd en om een uur of vijf wakker geworden, hele tijd op linkerkant gelegen. Links blank, rechts opgezwollen, blaren, rood, auw.
Mits zonder grassoortenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat is dan weer wel leuk in de zomer.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Chowi het volgende:
Kan Dagonet geen fatsoenlijke TT maken ofzo?
Zacht mos.quote:
Also is een heul niet slechte TT. Mits en tenzij de juiste crwd er is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Chowi het volgende:
Kan Dagonet geen fatsoenlijke TT maken ofzo?
In de halfschaduw van een loofrijke boom.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In de halfschaduw van een loofrijke boom.
Met een uitgebreide mand met lekkere dingetjes om te eten en drinken.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een uitgebreide mand met lekkere dingetjes om te eten en drinken.
Deken om op te lzitten. Kwinkelerende vogeltjes, kabbelend beekje. Rustiek.quote:
In slaap dommelen in de schaduwquote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deken om op te lzitten. Kwinkelerende vogeltjes, kabbelend beekje. Rustiek.
Stukje bos kan ook nog.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef NJ het volgende:
Waarom nemen jullie geen kamer?
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef NJ het volgende:
Waarom nemen jullie geen kamer?
Kamer genomen?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Also.
Waarom negeer je me, dikzak?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Also.
En als niet, dan tochquote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Also.
Neuh.quote:
Ik ben heul niet dik wannabe engel!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Waarom negeer je me, dikzak?
Kijk dan gewoon.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:21 schreef makemedinner het volgende:
Zeg dan gewoon: "Neen, BS, ik ben een lul, maar ik geef je gewoon geen tagje, zo ben ik nu eenmaal. Een lul. Groetjes, Dago."
Maar nee hoor. Het moet weer zo ignorerend.
Freud has a lot to answer for.quote:
Nou, há. Hihi, hè.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Waarom negeer je me, dikzak?
Achja, heus wel. Je bent een stinkende dikzak. En je stinkt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dik wannabe engel!
Tagjes kunnen ook weg natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:22 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Achja, heus wel. Je bent een stinkende dikzak. En je stinkt.
Ja, hé. Dat postte ik toen jij dat andere postte over dat ik iets over jou had gepostuleerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tagjes kunnen ook weg natuurlijk.
Mên. Dit is geniaal.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ja, hé. Dat postte ik toen jij dat andere postte over dat ik iets over jou had gepostuleerd.
En tof. Dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef makemedinner het volgende:
Ik ben geniaal.
En tof. Dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Mijn welgemeende dank voor deze onderstreping. Bis.
Gedaan enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Kan er nog "le" voor? En dan in kleine letters? Bedankt, hè..
Pesten dan? Strippoker?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
Kwartetten is not done makemedinner
Jij bent de baasquote:
ik vind van welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Telt dit ook als kamer?
quote:
Ik doelde niet op het topic he.quote:
No spankingquote:
Niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik doelde niet op het topic he.
*smilie met lasso zoekt.quote:
Zo rap als een neger op de 100 meter.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:45 schreef makemedinner het volgende:
Gaat rap, zo.
Naar wat?quote:
Lees eens goed!quote:
Ik mis ietsquote:
Da's minder dan 10 seconden!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo rap als een neger op de 100 meter.
Deden we aan stats danquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Da's minder dan 10 seconden!
Tag, you're it!quote:
Marathon is ook meer m'n stijl hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Da's minder dan 10 seconden!
Dat lijkt op werk. Ik hou het bij schaken. Ja, schaken is wel rustig.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Marathon is ook meer m'n stijl hoor.
quote:
Doe mij dan maar stratego, dat is wat afwisselender.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dat lijkt op werk. Ik hou het bij schaken. Ja, schaken is wel rustig.
Wedervragen zijn okay.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:51 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ga je me vanaf nu iedere keer quoten met onbelangrijke repliek?
Het staat je ook tof.quote:
Of Munchkinquote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe mij dan maar stratego, dat is wat afwisselender.
Yepquote:Op donderdag 29 december 2005 20:51 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ga je me vanaf nu iedere keer quoten met onbelangrijke repliek?
En heul niet goedkoopquote:
Big bad boots of buttkickingquote:
Gelukkig ben ik heul anoniemquote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je krijgt nu een reputatie he, moeilijk om dat weer kwijt te raken
Ow? Wedde dat ik alles kan teruglezen door gebruik te maken van Google?quote:
Er zijn maar heel weinig mensen die weten wie Misstique in t echt is, dus dat maakt me weinig uitquote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow? Wedde dat ik alles kan teruglezen door gebruik te maken van Google?
Zoekmachines zijn een hell, echt waar
Dan hejje lang niet alles hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow? Wedde dat ik alles kan teruglezen door gebruik te maken van Google?
Zoekmachines zijn een hell, echt waar
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef makemedinner het volgende:
[..]
I bet that you look good on the dancefloor, baby.
Watch it, misterquote:
Niet alles, maar wel een hoop.quote:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 536 voor Sjowhan (0,11 seconden)
Dancing to electro-pop like a robot from 1984.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Who have you been talking to?
google gewoon eens alleen op dagonet en check resultaat 3quote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel een hoop.
Deze nick is 2-3 jaar in gebruik door dit persoontje, de hits zijn iig. niet op 1 hand te tellen.
[..]
Privé en zulks.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
google gewoon eens alleen op dagonet en check resultaat 3
I'm much more flexible than thatquote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dancing to electro-pop like a robot from 1984.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
I'm much more flexible than that![]()
Er zijn dingen die alleen voor de beheerders te zien zullen zijn, en dat blijft denk ik ook zo.quote:
Show me, honeybuns.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
I'm much more flexible than that![]()
Dat is je geradenquote:
* Misstique slips into dancing shoesquote:
Was ik vanmiddag al achter, snel boodschappe gehaald en lekker weer in 't warme hok plaatsgenomenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef DeLeider het volgende:
Het is koud buiten.
Doe maar zo. Dóe maar zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique slips into dancing shoes![]()
Hmmm ik moet nog sigaretten hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was ik vanmiddag al achter, snel boodschappe gehaald en lekker weer in 't warme hok plaatsgenomen [afbeelding]
*doin' itquote:
OFtewel je zit nog op je werkquote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet zo nog naar huis.
Awww poor baby...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet zo nog naar huis.
Yup, avonddienst.quote:
*snifflequote:
Werk.quote:
Iets met dingen en ploegendienst.quote:
Tsschquote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets met dingen en ploegendienst.
Ja sorry, maar een beetje privacy mag nog wel
En spullen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef makemedinner het volgende:
[..],
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!
Ja, nogal wiedes, ik werk.quote:
Jij moet echt eens met de user McCarthy gaan praten.quote:
Het zingt! Het danst! It slices and dices!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef Misstique het volgende:
lalala
Hmmm?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef Bizznitch het volgende:
KANKERRRRRR
Ik heb echt een grafhekel aan hem. Wat zijn de overeenkomsten tussen ons, denk je?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met de user McCarthy gaan praten..
It's getting hot in hereeeequote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zingt! Het danst! It slices and dices!
Feestweek?quote:
Geen, daarom juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan hem. Wat zijn de overeenkomsten tussen ons, denk je?
Das niet tof 13.kutquote:
en zorgen dat mn loon kenkersnel gestort word anders word ik link 14.gifquote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En bezwaar maken tegen je ontslag.
Ruiten ingooien 14.gifquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en zorgen dat mn loon kenkersnel gestort word anders word ik link 14.gif
Nope, andersom juist. Leer hem dat vreten uit de staatsruif niet zo doodsvonniswaardig is als hij denkt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Wil je dat hij mijn mening verandert?
Goed idee.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, andersom juist. Leer hem dat vreten uit de staatsruif niet zo doodsvonniswaardig is als hij denkt.
Das het domste wat je kan doen.... Foto's maken van dingen die je niet mag doen. Mjah kheb ooit eensch in een chinees restaurant gewerkt en daar ging het niet meer zo netjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Foto's gemaakt toen je 't deed?
We willen actie zien![]()
Vertel!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Das het domste wat je kan doen.... Foto's maken van dingen die je niet mag doen. Mjah kheb ooit eensch in een chinees restaurant gewerkt en daar ging het niet meer zo netjes.
oh, heb ook wel verhalen gehoord. Kippen die gewoon zonder koeling aan 't plafond werken, afwas dat 2-3 dagen staat, vet op de vloeren...quote:
Kip met vis in 1 bak, afwas in stilstaand water met de hand, roken in de keuken, bier zuipen in de keuken, blowen in de keuken. Dingen op grond en buiten de koeling, recycling van eten.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, heb ook wel verhalen gehoord. Kippen die gewoon zonder koeling aan 't plafond werken, afwas dat 2-3 dagen staat, vet op de vloeren...
begin je alwéér over die chineesquote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Das het domste wat je kan doen.... Foto's maken van dingen die je niet mag doen. Mjah kheb ooit eensch in een chinees restaurant gewerkt en daar ging het niet meer zo netjes.
Ja ze vragen er toch naar joh!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
begin je alwéér over die chinees
Inderdaad. Interestingquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ze vragen er toch naar joh!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef Bizznitch het volgende:
Friet en kroketten frikandellen 14.gif mijn dag is weer goed
Tieten?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef cerror het volgende:
Bier en tieten present!
Nog steeds bij elkaar??quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef cerror het volgende:
Bier en tieten present!
Gezien ik zeg dat tieten present zijn schat ik van wel.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Gezien ik zeg dat tieten present zijn schat ik van wel.
njah op die foto van jezelf die je laatst postte had je toch wel een volle cup A.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Gezien ik zeg dat tieten present zijn schat ik van wel.
Ha die M, en lukt het al een beetje met Dago?quote:
Eerder cup-"!"quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
njah op die foto van jezelf die je laatst postte had je toch wel een volle cup A.
*lurktquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ha die M, en lukt het al een beetje met Dago?
Janetje zegt: Je kan lurken wat je wil.. de toffe dingen worden toch wel via msn besproken...quote:
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ha die M, en lukt het al een beetje met Dago?
ghehehehequote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Janetje zegt: Je kan lurken wat je wil.. de toffe dingen worden toch wel via msn besproken...
Je hebt er geen weet van!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Janetje zegt: Je kan lurken wat je wil.. de toffe dingen worden toch wel via msn besproken...
Trust me, I do...quote:
quote:
So not donequote:
Da;s ICQ!quote:
Zo ook mensen met het syndroom van down.quote:
ICQ is tof [14.gif]quote:
Blijf je bezig stomme kuthoerquote:Op donderdag 29 december 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo ook mensen met het syndroom van down.
Vind een tijdmachine.
Kuch!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijf je bezig stomme kuthoer
dat jij nou doordeweeks moet doorbrengen in een inrichting kan ik niets aan doen..
ohnoes not againquote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat jij nou doordeweeks moet doorbrengen in een inrichting kan ik niets aan doen..
Ik weet het, heb nog ergens een 5 cijferig nummer.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ICQ is tof [14.gif]
Komen tenminste gheyle vrouwtjes die hun website willen promoten je lastigvallen
Ghehehhequote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Och ik had tenminste een luier, bij jou hing het aan je benen en stond je erin te banjeren, misschien dat daar je huidige geestelijke gesteldheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gheghe
martijn_1990_poepluier.jpg
Gnoeg gespeeld, bedtijd 14.gif
jij moest toen nog aangemaakt worden newbiequote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och ik had tenminste een luier, bij jou hing het aan je benen en stond je erin te banjeren, misschien dat daar je huidige geestelijke gesteldheid vandaan komt.
Daarom heb ik nog wel gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jij moest toen nog aangemaakt worden newbie
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj wil je palen of niet? zoja... ik heb gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |