Was dit een aankondiging?quote:
Nope.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, heeft het verdwijnen van een kandidaat in het programma nog invloed op het game?
Gezien zijn postgeschiedenis (zijn eerste reactie in IDO.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik doe mee! (dus nu moet ik wachten tot SilentOne heeft gestemd?)
Waaromquote:Op donderdag 29 december 2005 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Raffaëla: 19 +2
Martijn: 19 +2
I-Jay: 11 -2
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit spel is schaamteloos gejat van het Big Brother forum, maar verwacht je van Idols iets origineels? Nee, dacht het al..
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
I-Jay ligt er snel uit denk ik!
Nee, want dan stopt het spel nooitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een idee dat degene die een idol wipt (niet doordenken) er een oud idol voor in de plaats zet ofzo?
Eerst maar eens zien hoe lang dit duurtquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef LeBeau het volgende:
Is het misschien een idee om elke week een survival game van de individuele optredens te doen?
Oh nee, Sven moest aanpassen aan die van mij... en Sven zei niet dat de mijne niet klopte, dat was Tom. Maar omdat ik niet nuchter ben en Tom en Sven beiden Marescha als avatar hebben raak ik gruwelijk in de war.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de mijne aangepast, nu jij de jouwe nog aanpassen op basis van die van mij.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:55 schreef LeBeau het volgende:
Oh nee, Sven moest aanpassen aan die van mij... en Sven zei niet dat de mijne niet klopte, dat was Tom. Maar omdat ik niet nuchter ben en Tom en Sven beiden Marescha als avatar hebben raak ik gruwelijk in de war.
quote:Tom. says:
Ik vind het verwarrend, ik denk 1/3e van jouw avatartijd dat jij mij bent.
Sven says:
Sven says:
Dat had ik ook!
Alles klopt nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de mijne aangepast, nu jij de jouwe nog aanpassen op basis van die van mij.
Dat gevoel heb ik nou bij Renske. Alleen ziet ze eruit alsof het al vaak genoeg gebeurd is dus laat ik het maar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:43 schreef Zhenar het volgende:
Ellen -2 omdat ik haar een mep wil verkopen als ik haar kop zie![]()
Ik vind het ook volkomen stijlloosquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:20 schreef LeBeau het volgende:
Je bent de eerste die tot nu toe z'n keuzes niet gemotiveerd heeft, Beevje. Kan Sven blijkbaar niet tegen.
Toffe avatar!quote:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Tom_Tom- niet eerst?
Ja, en ze/hij is vergeten te vertellen waarom hij die punten geeftquote:
Ik dacht trouwens dat zijn naam wel met een K isquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eric +2: Hij brengt het commentaar altijd wel aardig vind ik, en hij heet Eric (wel met de C maar dat moet dan maar)
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat zijn naam wel met een K is
Hihi, kan gebeuren.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha +2, omdat iedereen die haar minpunten geeft stom is!
ja, ik had hem al gemaakt, maar was vergeten om op invoeren te drukken, zal het nu veranderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:56 schreef sbientje het volgende:
klopt niet torio, even aanpassen aan de stand van degene boven je
bleghquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef sbientje het volgende:
ja dit klopt natuurlijk ook niet dan he zhenar![]()
Niet met die van Zhenar...quote:
zhenar was laterquote:
die raddraaier was ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
Nu klopt ie idd weer. Thx Torio. En de raddraaier die ervoor zorgde dat ales in het honderd liep moet aan de schandpaal
!
En Marescha moet weer omhoog!!!!
Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:20 schreef Svensational het volgende:
Funky, je hebt 4 pluspunten gegeven, dat mag ook niet.
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goed![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
Ja, dus dan klopt Ztar nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.
quote:Wat een kutspel is het eigenlijk ook.
Wacht maar even tot de anderen hun stem hebben aangepast.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik nu stemmen? Ik pak gewoon de laatste geposte scorelijst, lijkt me.
Sorry had dat net niet gelezen, ik snap nu wat er fout isquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wacht maar even tot de anderen hun stem hebben aangepast.
Ja ik lees het net!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, je doet het gewoon meteen weer fout!
Nu klopt ie iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik lees het net!
-edit-
Nu klopt het volgens mij wel weer.
Ingewikkeld spel zo...
Fout!, je mag niet meer 2 keer 2+ punten geven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef migebiggie het volgende:
+2 Voor Marescha zij is heel goed
-2 voor Ellen zij is niks
+2 Voor aaron hij is super
Raffaëla 35
Floortje 31
Aaron 33
Chantal 27
Marescha 29
Martijn 25
Ellen 21
Christon 23
Angelique 23
Harm 21
Jerney 21
Henk-Jan 13
Eric 11
Ariel 9
quote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Maar die van Funky was ongeldig verklaartquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef LeBeau het volgende:
De score klopt volgens mij nog steeds niet. Sven heeft mijn score overgenomen, maar daarin had ik ook rekening gehouden met de + en - punten van Funky.
Ja daarom. Ik had bij de aangepaste score die van Funky ook meegeteld, en omdat Sven die ongeldig had verklaard klopte mijn score ook niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar die van Funky was ongeldig verklaart
die biggie zou alles ook wel niet lezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik had bij de aangepaste score die van Funky ook meegeteld, en omdat Sven die ongeldig had verklaard klopte mijn score ook niet meer.Ik heb de score alweer aangepast, maar de laatste stemmer heb ik niet meegerekend omdat ze 2 keer pluspunten hebben gegeven. Als dat geregeld is post ik de correcte tussenstand wel nog een keer.
Dus als het goed is krijgen Raffaëla en Ariël 2 pluspunten nog, en Angelique 2 minpuntenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef LeBeau het volgende:
De score klopt volgens mij nog steeds niet. Sven heeft mijn score overgenomen, maar daarin had ik ook rekening gehouden met de + en - punten van Funky.
Posten dan die hapquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
Lebeau heeft nu een goede tussenstand, maar dan wel zonder Migebiggie
BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJK - BELANGRIJK - BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJKquote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Ja, bij Raffaëla en Ariel komen er 2 bij, bij Angelique moeten er 2 af.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als het goed is krijgen Raffaëla en Ariël 2 pluspunten nog, en Angelique 2 minpunten
Ik snap er niks meer van
Dan snap ik het nog niet, want dan had ie dus wel 4 minpunten gegeven blijkbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, bij Raffaëla en Ariel komen er 2 bij, bij Angelique moeten er 2 af.
Wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:58 schreef Woelli het volgende:
Dit is niet van alles.. nou ik zou alles wel evne goed doen !
Ja, en dat klopte niet, omdat ze die punten onterecht had gekregen...quote:
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten danquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat klopte niet, omdat ze die punten onterecht had gekregen...
Ze had twee onterechte minpunten gekregenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten dan
Funky had:quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe komt ze nu weer aan 11 punten dan
Okidoki, we gaan zo verderquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had twee onterechte minpunten gekregen. Dus die moesten er weer bij
BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJK - BELANGRIJK - BELANGRIJK – BELANGRIJK – BELANGRIJKquote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Ja, en niet 10 punten zomaar ergens afhalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef WithMe het volgende:
Je mag maar 1 positieve stem geven...
Ja, Raffaëla 10 minpunten geven en haar ook nog verplaatsen in de stand gaat zeker per ongelukquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef youvehadyourfun het volgende:
rustig...rustig...bericht aangepast, sorry. nogal moe vandaag dus lukt allemaal niet zonder fouten blijkbaar :-)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Fir3fly het volgende:
Raffaela -2 Veel te veel voorsprong
Ellen -2 Snap niet dat mensen haar mooi vinden
Marescha +2 Veel te goed om zo laag te staan
- En For God's sake, schop die juryleden er nu eens uit, (of stem iig op ze).quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Raffaela -2 Wordt ook een beetje Raffaela-moe
Ariel -2 Wordt weer tijd voor een exit
Marescha +2 Gelijk met Floortje lijkt me wel goed
Woeps, das waar ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Andiyan het volgende:
Jee ingewikkeld spel wordt het zo..
- Fire3fly, grapjas, je stemt twee keer op één dag. Dat mag niet![]()
Als je maar niet 2 keer minpunten aan Raf geeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef --Globe-- het volgende:
dit was tevens mijn aankondigingspost
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je maar niet 2 keer minpunten aan Raf geeft.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
En daarna ik zodat Marescha er weer op gelijke hoogte staat, want Inso gaat haar ook 2 minpunten geven denk ik.
Dan is het spel nooit klaar natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef sbientje het volgende:
heh shit
ik wilde eik angelique punten geven.. nou ja, maar hopen dat ze het tot morgen uitzingt (ha-ha-ha!) dan
Whehequote:
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf is ontkroond in het klassement
Ik heb al een klacht ingediend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je begrijpt het verkeerd, Inso..
Sven en ik zitten gewoon op één lijn, weet je..
Niet op Raffaëla hequote:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef BVO het volgende:
Mag Hind. ook stemmen?
Alleen als Hind. Marescha twee pluspunten geeft en er 2 afhaalt bij Raf en Ange-gaap-lique.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef BVO het volgende:
Mag Hind. ook stemmen?
Ik zou bijna mijn stem gaan heroverwegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op Raffa anders ga ik je opsporen en schoppen.
Maar doe het toch nietquote:
Als Sventastic, Ghostbuster., en bar_del ook mogen stemmen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef BVO het volgende:
Mag Hind. ook stemmen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als Sventastic, Ghostbuster., en bar_del ook mogen stemmen.
Inderdaadquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |