Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:20 schreef Svensational het volgende:
Funky, je hebt 4 pluspunten gegeven, dat mag ook niet.
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je naar de scores kijkt zie je dat hij dat niet gedaan heeft, wat er boven staat klopt gewoon niet. Hij heeft Raffaëlla en Ariel minpunten gegeven en Angelique pluspunten.
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat doet hij fout dan, volgens mij is het goed![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Maar nu doet Ztar het weer fout... Maar die stand zoals jij ;m hebt aangepast klopt dan ook weer niet!
Ja, dus dan klopt Ztar nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de stand die ik heb aangepast wel hoor... Marescha en Ariel -2, Raffaëlla +2. Ik zie niet wat er niet aan klopt.
quote:Wat een kutspel is het eigenlijk ook.
Wacht maar even tot de anderen hun stem hebben aangepast.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik nu stemmen? Ik pak gewoon de laatste geposte scorelijst, lijkt me.
Sorry had dat net niet gelezen, ik snap nu wat er fout isquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wacht maar even tot de anderen hun stem hebben aangepast.
Ja ik lees het net!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, je doet het gewoon meteen weer fout!
Nu klopt ie iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik lees het net!
-edit-
Nu klopt het volgens mij wel weer.
Ingewikkeld spel zo...
Fout!, je mag niet meer 2 keer 2+ punten geven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef migebiggie het volgende:
+2 Voor Marescha zij is heel goed
-2 voor Ellen zij is niks
+2 Voor aaron hij is super
Raffaëla 35
Floortje 31
Aaron 33
Chantal 27
Marescha 29
Martijn 25
Ellen 21
Christon 23
Angelique 23
Harm 21
Jerney 21
Henk-Jan 13
Eric 11
Ariel 9
quote:Goed, we gaan het iets anders doen vanaf nu. Je mag nog steeds op drie mensen stemmen, maar je mag maar 1 persoon pluspunten geven. Dit omdat er nu 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de beginwaarde van 15 zit, en het niet echt opschiet zo. Dus aan één persoon geef je pluspunten, de andere 2 krijgen negatieve punten
Maar die van Funky was ongeldig verklaartquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef LeBeau het volgende:
De score klopt volgens mij nog steeds niet. Sven heeft mijn score overgenomen, maar daarin had ik ook rekening gehouden met de + en - punten van Funky.
Ja daarom. Ik had bij de aangepaste score die van Funky ook meegeteld, en omdat Sven die ongeldig had verklaard klopte mijn score ook niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar die van Funky was ongeldig verklaart
die biggie zou alles ook wel niet lezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik had bij de aangepaste score die van Funky ook meegeteld, en omdat Sven die ongeldig had verklaard klopte mijn score ook niet meer.Ik heb de score alweer aangepast, maar de laatste stemmer heb ik niet meegerekend omdat ze 2 keer pluspunten hebben gegeven. Als dat geregeld is post ik de correcte tussenstand wel nog een keer.
Dus als het goed is krijgen Raffaëla en Ariël 2 pluspunten nog, en Angelique 2 minpuntenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef LeBeau het volgende:
De score klopt volgens mij nog steeds niet. Sven heeft mijn score overgenomen, maar daarin had ik ook rekening gehouden met de + en - punten van Funky.
Posten dan die hapquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
Lebeau heeft nu een goede tussenstand, maar dan wel zonder Migebiggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |