Nee, want dan stopt het spel nooitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een idee dat degene die een idol wipt (niet doordenken) er een oud idol voor in de plaats zet ofzo?
Eerst maar eens zien hoe lang dit duurtquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef LeBeau het volgende:
Is het misschien een idee om elke week een survival game van de individuele optredens te doen?
Oh nee, Sven moest aanpassen aan die van mij... en Sven zei niet dat de mijne niet klopte, dat was Tom. Maar omdat ik niet nuchter ben en Tom en Sven beiden Marescha als avatar hebben raak ik gruwelijk in de war.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de mijne aangepast, nu jij de jouwe nog aanpassen op basis van die van mij.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:55 schreef LeBeau het volgende:
Oh nee, Sven moest aanpassen aan die van mij... en Sven zei niet dat de mijne niet klopte, dat was Tom. Maar omdat ik niet nuchter ben en Tom en Sven beiden Marescha als avatar hebben raak ik gruwelijk in de war.
quote:Tom. says:
Ik vind het verwarrend, ik denk 1/3e van jouw avatartijd dat jij mij bent.
Sven says:
Sven says:
Dat had ik ook!
Alles klopt nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de mijne aangepast, nu jij de jouwe nog aanpassen op basis van die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |