Dit is toch een oude mop? Kan me niet voorstellen dat dat echt gebeurd is...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.![]()
Ok, het is vies, maar dat je je broodje weggooit?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!![]()
Zo een zat er bij ons ook in de klas ja.....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.![]()
Whehehehehequote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef nuffniet het volgende:
[knip]
Gelukkig heeft niemand blijvend letsel opgelopen dat uur ... maar ik denk er nog steeds met een vette glimlach aan terug
Hoe slim kun je zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een keer een klasgenoot een voor zijn neus gestampt paracetamolletje verkocht als coke voor 25 gulden
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef the_witch het volgende:
Ik denk dat ik altijd de raarste was op school werk.
Jezus dat meen je niet..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef starky het volgende:
eerst werd hij nog een paar keer afgewezen
Een gast bij mij in de klas hoefde daar niet eens 5 gulden voor te hebben, die wilde gratis mijn 'slaaf' zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:58 schreef Prowl het volgende:
Arjan bij mij in de brugklas: "Wie mij 5 gulden geeft mag mij de hele dag commanderen"
Hij was dus het slaafje van de klas en deed echt alles o.a. bij een lerares onder de rok graaien
Helaas ging hij na 3 maand al naar de lts omdat het mavo niveau te zwaar voor hem was
Wehehe wij hadden een leraar nederlands die dat soort dingen deed. Ook vond ie het leuk om met een lineaal op je tafel te rossen tijdens een proefwerk om te kijken of je niet sliep zoals hij dat dan zijquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Remco_h het volgende:
ff een duit in t zakje doen...
op de mts hadden we een leraar, die man was dement en zat in zijn laatste jaar voor zijn pensioen.
die ouwe gek kon geen les geven, dus zegt een somalier bij mij uit de klas, meneer u geeft slecht les.
zegt die leraar : toen ik nog in ONS indie zat schoot ik apen zoals jij uit de boom....
jongen staat op en loopt weg al vloekend, leraar schreeuwt m na, ga maar lekker terug naar waar je vandaan komt aap....
dat was de laatste les van die leraar...
Je hebt er soms tussenzittenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wehehe wij hadden een leraar nederlands die dat soort dingen deed. Ook vond ie het leuk om met een lineaal op je tafel te rossen tijdens een proefwerk om te kijken of je niet sliep zoals hij dat dan zij![]()
Ook hadden we een lerares die met stanleymessen en metalen linealen smeet als ze kwaad werd ( handenarbeid) ze droeg ook nog eens elke dag dezelfde zelfgemaakte kleren
Hoi Richardquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg
okee dat was ik zelf
Hahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg
okee dat was ik zelf
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Luuksor het volgende:
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
Waar heb je me zien lopen?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]die was inderdaad wel weird ja
laatst nog ergens zien lopen.. vaag ventje
CORSTJENS. Jaja wat een cultfiguur; prachtige tijden waren dat tijdens de WOT-uren. Heb het daar meerdere malen moeilijk gehad omdat ik vaak m'n lach niet kon inhouden met dat gehouwehoer wanneer hij toezicht hield.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Luuksor het volgende:
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
Wat heeft een land er mee te maken met het feit dat 1 persoon zijn of haar kinderen mishandeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:
En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
Sorry offtopicquote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:
[..]
Dat soort mensen komt dus terecht op de plek waar ik morgenochtend weer naartoe ga: het centrum voor psychotherapie.
Een dik jaar lang zijn we daar in behandeling. Vijf dagen in de week, van maandagochtend tot vrijdagmiddag.
Super intensief, met allerlei verschillende therapieen.
De meest afschuwelijke verhalen hoor je er, je kunt je soms niet voorstellen dat mensen de dingen die ze meegemaakt hebben, overleefd hebben.
Daar proberen we een klein beetje de wonden te hechten.
Of meer, ermee proberen te leven, wat niet makkelijk is. Maar we willen toch verder.
Ik kan onder andere beamen dat kinderen spijkerhard zijn.
En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef Remco_h het volgende:
ehm...
er werkte vroeger een algerijn bij ons, hij is moslim dus mag geen alcohol maar houd van bier.
dus we hadden bavaria malt voor m gehaald want dat vond hij wel lekker en kon hij gezellig mee drinken op de vrijdagmiddag borrel...
Op een gegeven moment is er een of andere belangrijke meeting aan de gang allemaal hoge lui.
Hij had zin in een biertje dus loopt naar de koelkast pakt zown bav malt en schenkt m in neemt t flesje mee naar zijn werk plek...
zo langs de vergader ruimte waar al die hotemetoten net ff een break hadden, die zagen hem om 11 uur smorgens met een biertje lopen....
nooit zoveel verbaasde gezichten gezien, hebben m maar uitgelegd dat tie onder werktijd geen bier moet drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |