abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33500068
Vorige topic:

meest rare klasgenoot / collega die je ooit gekend hebt(#2)

Laatste on-topic post:
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Dit is toch een oude mop? Kan me niet voorstellen dat dat echt gebeurd is...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33500203
Ik heb een keer een klasgenoot een voor zijn neus gestampt paracetamolletje verkocht als coke voor 25 gulden
  donderdag 29 december 2005 @ 12:08:13 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33500251
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33500283
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.
Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!
pi_33500408
Yeeeeeeeecccccchhhh
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 29 december 2005 @ 12:18:27 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33500559
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef Coolfool het volgende:

[..]

Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!
Ok, het is vies, maar dat je je broodje weggooit?
Mietje.
When all else fails, you always have delusion.
pi_33500631
wij hadden een ventje op school zitten met GIGANTISCHE bulten in zijn gezicht, die dingen bewogen ook nog...elke dag zaten ze ergens anders
Gewoon, omdat het kan.
pi_33500873
Op mijn vorige werk was er een vage man die het altijd over dikke negerinnen had en dat ie die wilde pakken. Hij beledigde ook collega's door te zeggen dat hij hun zussen wilde pakken. Met de WTC aanslag zei hij dat hij blij was dat die kapitalisten dood waren gegaan. Hij was geestelijk ver heen en contactgestoord.

Op een avond gingen we met de afdeling wat drinken en die kneus was er ook bij, op een gegeven moment kwam er iemand met het voorstel (na wat drank) om onze vriend naar de hoeren te sturen, alleen met welk geld? Dus werd er in het cafe een insamelingsaktie gehouden. Die jongen met dat voorstel dus met de pet rond door het hele cafe, "Ja, kneus wil naar de hoeren hebben jullie een donatie over?" uiteindelijk genoeg geld ingezameld en die jongen meegesleurd naar de hoeren, eerst werd hij nog een paar keer afgewezen maar uiteindelijk bij een negerin naar binnen geforceerd. Kwam hij terug en zei ie dat hij bijna was beroofd, de rest van de avond keek er niemand meer naar hem om terwijl hij daarvoor in het middelpunt van de belangstelling stond. Een week later was ie ontslagen.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:52:04 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33501644
Ik ben me eens in de vorige topics aan het inlezen, en dat is nog een heel karwei.

Maareh, leuk die verhaaltjes, maar is hier niemand die zelf de debiel geweest is?

Ik geloof dat ik hoge ogen gooide
Vampire Romance O+
pi_33501893
Pepijn.. onze debiele klasgenoot.. hij was 1.95 lang, woog volgens mij nog geen 45 kilo.. droeg een oude grauwe groene regenjas met altijd dezelfde spijkerbroek, zat vol pukkels, lachte om zichzelf (ALTIJD), was half contactgestoord, droeg zn haar strak achterover met veel gel en presteerde het om met zn benen over elkaar te zitten en alsnóg met beide benen de grond te raken..
pi_33503272
We schrijven 1993, ergens in het 5e VWO-jaar. We bevinden ons in het scheikunde-lab. Ikzelf was in die tijd zeker niet vies van kleine scheikundige en natuurkundige experimentjes die NIET in de lesboeken stonden ( maar wel in een klein subversief werkje 'Spelen met vuur' ). Ik had dit boekje uitgeleend aan een klasgenoot, G. genaamd. Waar ik zelf toch wel wist in te schatten welke 'experimenten' niet echt verantwoord meer waren om uit te voeren temidden van mede-leerlingen, ging G. een stapje verder.
Het hoofdstukje 'buskruit' had zijn bijzondere aandacht, en waar ik dacht dat dat toch geen kwaad kon, omdat een van de ingredienten gele zwavelbloem was ( en deze niet voorhanden was in de voorraadkasten ), had ik beter even 2 keer kunnen kijken. Hij had op obscure wijze toch een flinke hoeveelheid van dit spul weten te bemachtigen, en was al aan de slag gegaan met mengen. Ik heb hem wel nog de goede raad gegeven om toch maar eens een veiligheidsbril op te zetten en zijn lab-jas goed dicht te knopen, maar toen hij bij het gedeelte '.. verwarm vervolgens dit mengsel ..' aankwam, en dit deed door de reageerbuis DIRECT in de vlam te houden, begon ik snel naar de andere kant van het lokaal te lopen. Ik was nog niet eens halverwege toen er een werkelijk ENORM harde knal weerklonk, en iedereen uiterst geschrokken van zijn of haar werk opkeek. De amanuensis rende in paniek door de tent, de leraar stond meteen aan zijn tafel om uit te zoeken wat in hemelsnaam hij aan het brouwen geweest was, en ik heb 10 minuten naar adem moeten happen omdat ik niet meer bij kwam toen ik hem daar verdwaasd op de grond zag zitten, zijn veiligheidsbril scheef op zijn neus, met de reageerbuisklem nog in zijn hand ...

Gelukkig heeft niemand blijvend letsel opgelopen dat uur ... maar ik denk er nog steeds met een vette glimlach aan terug
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_33505073
tvp, even nadenken.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 29 december 2005 @ 14:39:07 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33505278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Zo een zat er bij ons ook in de klas ja.....

Op een bepaald moment kondigde ze aan dat ze als droom had een eigen tankstation te beginnen. Aangezien haar bijnaam "fakkel" was nee, dat was niet aardig van ons, maar wat een ***wijf was dat zeg.. waren de "verboden voor open vuur" grappen onuitroeibaar
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33506188
Another TVP! I like to keep up with this one!!
pi_33506492
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef nuffniet het volgende:
[knip]
Gelukkig heeft niemand blijvend letsel opgelopen dat uur ... maar ik denk er nog steeds met een vette glimlach aan terug
Whehehehehe ik zie dat echt als een stripverhaal
Tralalalaaa
pi_33509848
tvp
  donderdag 29 december 2005 @ 19:54:40 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33515462
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een keer een klasgenoot een voor zijn neus gestampt paracetamolletje verkocht als coke voor 25 gulden
Hoe slim kun je zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33516059
Tvp
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_33522337
Ik denk dat ik altijd de raarste was op school.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  donderdag 29 december 2005 @ 22:50:48 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33522838
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef the_witch het volgende:
Ik denk dat ik altijd de raarste was op school werk.
pi_33528875
gaat lekker deel drie dan al!
ik heb mezelf nog niet voorbij zien komen, zou het dan toch meegevallen zijn?
  vrijdag 30 december 2005 @ 03:58:50 #22
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_33529158
Arjan bij mij in de brugklas: "Wie mij 5 gulden geeft mag mij de hele dag commanderen"

Hij was dus het slaafje van de klas en deed echt alles o.a. bij een lerares onder de rok graaien

Helaas ging hij na 3 maand al naar de lts omdat het mavo niveau te zwaar voor hem was
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_33529177
TVP maar hier, ervaringen al geplaatst in t vorige topic
Live it!
pi_33529232
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:13:57 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33529256
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef starky het volgende:
eerst werd hij nog een paar keer afgewezen
Jezus dat meen je niet.. afgewezen worden door een hoer?!?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33529282
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 03:58 schreef Prowl het volgende:
Arjan bij mij in de brugklas: "Wie mij 5 gulden geeft mag mij de hele dag commanderen"

Hij was dus het slaafje van de klas en deed echt alles o.a. bij een lerares onder de rok graaien

Helaas ging hij na 3 maand al naar de lts omdat het mavo niveau te zwaar voor hem was
Een gast bij mij in de klas hoefde daar niet eens 5 gulden voor te hebben, die wilde gratis mijn 'slaaf' zijn.

Dus kieperde ik mijn pennebak op de grond, die hij vervolgens op mijn commando braaf ging opruimen

Ik vraag me wel eens af wat er van hem is geworden
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:20:35 #27
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33529304
tvp
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator vrijdag 30 december 2005 @ 21:56:00 #28
18653 crew  D.
pi_33558551
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
tvp, even nadenken.
pi_33572993
Op de basisschool, Ronald: een jongen die altijd een grijze joggingsbroek aan had van de zeeman oid, en liet altijd van die kleine vieze piepscheten, en hij kwam vaak in de klas met een enorme pisvlek
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_33574188
ff een duit in t zakje doen...

op de mts hadden we een leraar, die man was dement en zat in zijn laatste jaar voor zijn pensioen.
die ouwe gek kon geen les geven, dus zegt een somalier bij mij uit de klas, meneer u geeft slecht les.

zegt die leraar : toen ik nog in ONS indie zat schoot ik apen zoals jij uit de boom....

jongen staat op en loopt weg al vloekend, leraar schreeuwt m na, ga maar lekker terug naar waar je vandaan komt aap....

dat was de laatste les van die leraar...
suck my asshole taco bender
pi_33574875
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Remco_h het volgende:
ff een duit in t zakje doen...

op de mts hadden we een leraar, die man was dement en zat in zijn laatste jaar voor zijn pensioen.
die ouwe gek kon geen les geven, dus zegt een somalier bij mij uit de klas, meneer u geeft slecht les.

zegt die leraar : toen ik nog in ONS indie zat schoot ik apen zoals jij uit de boom....

jongen staat op en loopt weg al vloekend, leraar schreeuwt m na, ga maar lekker terug naar waar je vandaan komt aap....

dat was de laatste les van die leraar...
Wehehe wij hadden een leraar nederlands die dat soort dingen deed. Ook vond ie het leuk om met een lineaal op je tafel te rossen tijdens een proefwerk om te kijken of je niet sliep zoals hij dat dan zij

Ook hadden we een lerares die met stanleymessen en metalen linealen smeet als ze kwaad werd ( handenarbeid) ze droeg ook nog eens elke dag dezelfde zelfgemaakte kleren
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:25:44 #32
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33575107
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Wehehe wij hadden een leraar nederlands die dat soort dingen deed. Ook vond ie het leuk om met een lineaal op je tafel te rossen tijdens een proefwerk om te kijken of je niet sliep zoals hij dat dan zij

Ook hadden we een lerares die met stanleymessen en metalen linealen smeet als ze kwaad werd ( handenarbeid) ze droeg ook nog eens elke dag dezelfde zelfgemaakte kleren
Je hebt er soms tussenzitten

Ik had ooit een wiskundeleraar die eerste en tweedeklassers wel eens een tik gaf. Hij is toen eens per ongeluk ("automatisme", zogezegd) uitgeschoten tegen iemand uit 4 mavo. Dat heeft hij toen geweten
Vampire Romance O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2005 @ 12:52:08 #33
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_33575969
Een meisje die voor me zat tijdens economie dacht dat ik met haar wilde voetje-vrijen. Ik had echter hondenpoep aan mn schoen zitten en probeerde dat ergens aan af te vegen

Dat is ook alweer 6 jaar geleden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_33576148
Op de basisschool had ik een klasgenote waar íedereen een hekel aan had, want ze was gewoon überirritant. Het goorste aan haar was nog wel dat ze áltijd de korstjes van haar wondjes afkrabde om ze vervolgens te nuttigen . En nu op de middelbare school heb ik ook een raar figuur, een soort dreumes, die me stalkt. En een meisje die geen sociaal leven heeft, de beste cijferlijst, en óók nog eens de meest gehate figuur uit 4v is. Ze heeft echt een bord, nee, een muur voor d'r kop. Soort viswijf, als je haar zegt dat ze fout bezig is (dingen uit andermans haden grissen, erdoorheen schreeuwen ed), begint ze te schreeuwen .
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:03:37 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33576436
ff denken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:07:04 #36
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33576585
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg

okee dat was ik zelf
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2005 @ 13:09:53 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_33576688
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:
een jongen bij mij in de klas was een keer z'n pen op en neer aan het gooien en hem heel zwierig weer opvangen, en toen deed ie het zó zwierig dat ie zichzelf op zn neus raakte en een dikke bloedneus kreeg

okee dat was ik zelf
Hoi Richard
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_33576711
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
pi_33576816
Bij mij op school loopt er een mannetje rond dat altijd een legerjasje aan heeft met de Duitse vlag erop. Laatst was hij geschorst omdat hij door de hele school lachende smilies had getekend om zo vrede te brengen binnen de school
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:22:32 #40
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_33577118
Ik zat in het examenjaar bij de lelijkste jongen in de klas die je ooit gezien hebt en die uiteraard verliefd was op pot van klas .
Hij stotterde ook nog eens heel erg en ging na de middelbaarschool een opleiding voor tolk doen
of niet natuurlijk
pi_33577610
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Rahl het volgende:

okee dat was ik zelf
Hahahaha
#geen
pi_33577786
opnieuw

Tammo; stereotype computerfreak, compleet met wortelbroek, bergschoenen en survivalrugzak als schooltas. Zat die nerd eens in de klas aan een puist, sprong ie open en ging ie bloeden...
pi_33577822
ik werk in een koelcel waar het ongeveer 4 graden is. Op een dag was er een nieuwe collega. Dus die gast komt binnen, loopt naar de chef toe en krijgt een taak enzo. Na 10 minuten komt ie weer bij de chef, zegt ie: "Gast, het is hier te koud. Ik trek het niet en neem ontslag."
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_33580423
TVP
eens zien of ik mezelf voorbij zie komen
pi_33583575
ehm...
er werkte vroeger een algerijn bij ons, hij is moslim dus mag geen alcohol maar houd van bier.
dus we hadden bavaria malt voor m gehaald want dat vond hij wel lekker en kon hij gezellig mee drinken op de vrijdagmiddag borrel...

Op een gegeven moment is er een of andere belangrijke meeting aan de gang allemaal hoge lui.
Hij had zin in een biertje dus loopt naar de koelkast pakt zown bav malt en schenkt m in neemt t flesje mee naar zijn werk plek...

zo langs de vergader ruimte waar al die hotemetoten net ff een break hadden, die zagen hem om 11 uur smorgens met een biertje lopen....

nooit zoveel verbaasde gezichten gezien, hebben m maar uitgelegd dat tie onder werktijd geen bier moet drinken...
suck my asshole taco bender
pi_33592879
Doet me denken aan rafterman die bij ons stage heeft gelopen. Maar dan in de positive zin.
Persoon in kwestie komt wat alternatief over, zo hadden veel colegas hem dus ook gezien....Tot de dag dat hij een presentatie had van zijn stage opdracht. Komt i in een pak aan zetten dat hem als gegoten zit. Hij weer door de organisatie ... colegas herkenden hem gewoon niet meer, of moesten 2 keer kijken... ik blijf er bij het is en blijft een toffe gast

[ Bericht 0% gewijzigd door hessel op 31-12-2005 22:59:22 ]
pi_33595346
Ik zat bij een jongen in de klas, die was gewoon raar. En oversext.

Het begon meteen in de eerste schoolweek van de 2e klas, hadden we al een prachtige disco. Die jongen beweren dat toen hij nog in Bosnië woonde, dat hij op zijn 7e met zijn buurmeisje geneukt had. Niemand hem geloven, en hij later beweren dat wij het bedacht hadden. Een paar maanden later beweerde hij ontmaagd te zijn op de wc van de Drie Gezusters in Groningen door een Overijsselse meid, die hij uiteraard nooit meer ontmoette. Erg geloofwaardig natuurlijk.
Zo beweerde hij ook een keer dat hij een vriendin in Groningen had wonen (hij woont zelf in Eelde, Drenthe), en toen gingen een paar jongens (van die gangstertjes) hem volgen om te kijken waar ze dan wou wonen. Hij vertrok na school inderdaad naar Groningen, maar wat bleek, hij nam gewoon een alternatieve route naar huis...
Later in het jaar zei hij: Ja, zie je dat meisje, da's mijn vriendin. Vonden wij wel best, en we lieten hem verder maar lullen. Toen ging het uit, zei hij, en was zij een afgesloten hoofdstuk. Maar toen kwam de skireis. Wie zit er voor me in de bus. Juist, dat meisje, dus ik haar vragen: He, jij bent toch de ex van [jongen]. Nog nooit zo'n verbaasde blik gezien. Toen hebben we hem er op school mee geconfronteerd, ging-ie het weer ontkennen.
Op een verjaardag had hij de bal op een dak van een garage geschopt en ging ie em halen. In plaats van dat hij de bal pakt en weer verder komt voetballen, geeft hij eerst een mooie show. Hij gaat dansen onder begeleiding van de tekst "Schaamhaar, schaamhaar".
Hij had altijd veel brood mee, wat op zich natuurlijk goed is, want da's gezond. Maar goed, hij liet een keer een broodje vallen op zijn tas, en daarbij viel een stuk tomaat op de grond. Iedere verstandige scholier laat het dan mooi liggen of gooit het dan nog netjes in de prullenbak. Wat doet hij, hij pakt het van die ranzige stoffige aula-vloer op, stopt het weer op zijn broodje en ging het weer opeten.
Hij pakte een keer het been van mij vast, trok dit naar zijn mond en begon er bijna in te happen, terwijl hij de "Kippenboutje" schreeuwde.

En dit is nog niet eens alles....
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
pi_33595381
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Luuksor het volgende:
Mensen uit Deventer zullen hem vast nog kennen. Huib Corstjens.. leraar natuurkunde, wiskunde en nog wat van die vakken. Op een gegeven moment gedegradeerd tot de stilteruimte, waar het door zijn onkunde nooit stil was. Je kon serieus ALLES bij hem flikken, van uit het raam naar buiten kruipen tot raps oefenen in de klas (ja er was iemand die dat deed..).. Wat een drama was die man..
die was inderdaad wel weird ja
laatst nog ergens zien lopen.. vaag ventje
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 1 januari 2006 @ 01:56:25 #49
959 opa
De man met de witte shawl
pi_33595475
quote:
Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

die was inderdaad wel weird ja
laatst nog ergens zien lopen.. vaag ventje
Waar heb je me zien lopen?

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zondag 1 januari 2006 @ 02:09:47 #50
58318 Nesto
Chef de Production
pi_33595650
quote:
CORSTJENS. Jaja wat een cultfiguur; prachtige tijden waren dat tijdens de WOT-uren. Heb het daar meerdere malen moeilijk gehad omdat ik vaak m'n lach niet kon inhouden met dat gehouwehoer wanneer hij toezicht hield. Z'n statisch geladen haren waren natuurlijk de top attractie.
Yeah, "Roundabout" was a pretty cool song, but they spent $500,000 just on the bass. My budget has no bass.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:02:37 #51
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33600662
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:44:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33603560
Goed topic
† The 3 Kings †
  zondag 1 januari 2006 @ 16:44:23 #53
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_33604290
Haha! Toch leuk, omgeving Deventer op fok
pi_33615052
Op de lagere school zat een jongen in mijn klas die altijd naar pis stonk en onaangepast gedrag vertoonde. Jaren later bleek dat zijn vader hem misbruikt had.
Als je zo jong/klein bent, heb je geen weet van dergelijke zaken en helemaal niet waarom sommige kinderen buiten de boot vallen. Het moet afschuwelijk geweest zijn om het thuis niet goed te hebben en er op school ook niet bij te horen.
#geen
  maandag 2 januari 2006 @ 01:41:08 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33616548
ooit een collega gehad die vrij verknipt was en dat werd alleen maar erger en erger. Tot dat hij op een gegeven moment een tikkende klok zag op de muur.

Maar er was helemaal geen klok
Die man hebben we onder onze ogen zien door draaien.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33616553
[edit offtopic]

[ Bericht 46% gewijzigd door Jabberwockie op 02-01-2006 01:51:54 ]
  maandag 2 januari 2006 @ 01:47:05 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33616651
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:

En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
Wat heeft een land er mee te maken met het feit dat 1 persoon zijn of haar kinderen mishandeld?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33616696
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Jabberwockie het volgende:

[..]

Dat soort mensen komt dus terecht op de plek waar ik morgenochtend weer naartoe ga: het centrum voor psychotherapie.
Een dik jaar lang zijn we daar in behandeling. Vijf dagen in de week, van maandagochtend tot vrijdagmiddag.
Super intensief, met allerlei verschillende therapieen.
De meest afschuwelijke verhalen hoor je er, je kunt je soms niet voorstellen dat mensen de dingen die ze meegemaakt hebben, overleefd hebben.

Daar proberen we een klein beetje de wonden te hechten.
Of meer, ermee proberen te leven, wat niet makkelijk is. Maar we willen toch verder.

Ik kan onder andere beamen dat kinderen spijkerhard zijn.
En wat er verder niet allemaal mis kan gaan in gezinnen en op scholen en in relaties, in ons mooie, goeie, rijke Nederland, geen woorden voor.
Sorry offtopic
Het kost moed en kracht om dat te doen, mijn respect! Ben zelf ook ruim 2 jaar in deeltijd geweest en heb er heel erg veel geleerd, echt super, ondanks dat het retezwaar was en ja ik voel me stukken beter nu!

Mensen doen soms rare dingen, horen er niet bij, passen zich niet aan. Dat valt op, die persoon valt buiten de boot. Maar je weet eigenlijk nooit echt waarom iemand zo is als hij/zij is. Er kan een wereld van pijn en verdriet ten grondslag liggen aan bepaald gedrag. Maar natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die vieze dingen doen als korsten krabben en deze opeten zoals ik hier las. Ieeeuw!!!
#geen
pi_33649757
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef Remco_h het volgende:
ehm...
er werkte vroeger een algerijn bij ons, hij is moslim dus mag geen alcohol maar houd van bier.
dus we hadden bavaria malt voor m gehaald want dat vond hij wel lekker en kon hij gezellig mee drinken op de vrijdagmiddag borrel...

Op een gegeven moment is er een of andere belangrijke meeting aan de gang allemaal hoge lui.
Hij had zin in een biertje dus loopt naar de koelkast pakt zown bav malt en schenkt m in neemt t flesje mee naar zijn werk plek...

zo langs de vergader ruimte waar al die hotemetoten net ff een break hadden, die zagen hem om 11 uur smorgens met een biertje lopen....

nooit zoveel verbaasde gezichten gezien, hebben m maar uitgelegd dat tie onder werktijd geen bier moet drinken...
Hij wist toch wel dat er alcohol in bier zit?

Zo zat er hier bij in de brugklas een islamitische Somalische jongen die regelmatig bij de schoolcafetaria een broodje kroket/frikadel/mexicano nuttigde. Toen wij hem ermee confronteerde ontkende hij stellig dat er varkensvlees in zat Dude, wat zit er nou niet in dat soort frituursnacks.

Verder hebben wij op ons schoolterein een so-called 'kapel', voor alle godsdienstige vieringen. De levensbeschouwing leraren hebben de bovenstaande jongen zo gek gekregen om voor alle andere brugklassers een Koran tekst voor te lezen in het kapel. trouwens, dit gaat over een redelijk blanke katholieke school opgericht door paters (die nu nog steeds lesgeven)

Je kunt wel raden hoe gemeen mensen kunnen reageren op zo'n Koran tekst (lachen/na doen enz.).
Jongen is trouwens gauw van school gegaan.

Oja, 9/11 was nog niet gebeurd dus toen konden dit soort dingen nog zonder de Telegraaf te halen
pi_33649862
Nog even nagedacht, en met Brian is het ook altijd lachen geweest. Natuurkunde B12, en we moesten een of andere bijna onmogelijke schakeling met allemaal apparaten maken, waarvan er eentje uitzonderlijk duur was. Uiteindelijk gelukt dacht hij, nagekeken door de een (hulp)docent, goedgekeurd, en hij mocht aan.

We draaide het knopje om...

... FLITS...

Komt er toch ineens een stank en een rook van onze shit af, niet te geloven. Iedereen helemaal gaar van het lachen natuurlijk, die docent helemaal in paniek
pi_33649882
Oja, en ook nog een keer een vriend die weer eens veel te ver heen was. Zaten we buiten met koninginnendag, kom de pa van die dronken gast ineens bij ons staan (ook helemaal kachel). Beginnen ze een beetje te lullen over hoe lekker dat nichtje nou eigenlijk niet is, en het ging maar door... later kwam het er nog op dat die gozer zijn eigen broccolibedrijf wilde starten, en dat wil ie nog steeds
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:33:12 #62
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33659450
;x
When all else fails, you always have delusion.
pi_34206121
In groep acht een jochie dat altijd naar de juffrouw riep als hem iets niet beviel: Ach man bekijkt het rot toch op mens en vervolgens smeet hij dan z`n tafel ondersteboven en rende de klas uit.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:32:27 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_34218203
wij hadden trouwens ook mohammed, toppunt was wel dat hij zijn nederlands niet gemaakt had, en toen hij op zijn kop kreeg van de leraar alles van het bureau van de leraar afgooide, en vervolgens over de tafels buiten het bereik van de leraar rende

*flashback naar de goeie ouwe tijd*
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:07:08 #65
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_34220106
Zo zat ik bij Michael in de klas (basisschool) Michael was als je hem zag een dood normale jongen tot dat i begon te gillen als hem iets niet beviel op de toon van een een gillende keukenmeid ( voor de mensen die wel eens met vuurwerk zijn omgegaan niet geheel onbekend). Verder speelde hij in de pauzes Power rangers en vond vissen echt helemaal geweldig ! Hij had vaak ruzie met andere mensen uit de klas en hij verzon ook verhalen die hij dan in een schriftje opschreef en aan iedereen liet zien.

We gingen altijd op vrijdag school tv kijken en michael was weer eens gepest die dag. Hij mocht de tv gaan halen die op de gang stond. De tv stond destijds op een verhoging gemaakt van staal. Hij was zoooo blij dat hij de tv mocht halen dat i met een snelle vaart de tv het klaslokaal in reed en de drempel niet had gezien tv valt van de verhoging de juf wou het nog opvangen maar was te laat en de tv valt op de grond. Geschrokkken van alles begint i als een keukenmeid te gillen en valt flauw. Hij is opgehaald en is daarna 3 dagen niet meer op school geweest.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:11:10 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_34220329
omfg, en vandaar dat jij nu lief visje heet?
pi_34220545
Bij mij zit een autist in de klas... dat levert soms ook rare acties op
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:16:34 #68
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_34220616
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
omfg, en vandaar dat jij nu lief visje heet?
Nee haha GELUKKIG NIET
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_34230133
Ik ga niet hard nadenken en dit is het eerste wat in me opkomt.

Ik had ooit een klasgenoot, nou ja hij zat in een andere klas, maar goed. In de pauzes en voor de les begon zat hij altijd bij ons groepje 15 blanken op de verder zwarte school. Hij was ongeveer 2 meter lang, brood- en broodmager (denk echt aan Auschwitz) en had een gat in zijn luchtpijp, ongeveer bij z'n adamsappel. Als hij praatte dan hoorde je een heel vaag geluid, dat niet te beschrijven valt. En er bubbelde altijd spuug uit, dat hij om de zoveel tijd opdepte met een papieren zakdoekje. Hij was ook zo plat als een dubbeltje, op strand was het echt een gezicht apart.

Verder wel een OK kerel hoor.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34230139
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
Maar natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die vieze dingen doen als korsten krabben en deze opeten zoals ik hier las. Ieeeuw!!!
Don't lie, you like it

Je zult verbaasd staan hoeveel mensen hun snot/nagels/korsten opeten als er niemand bij is. Ooit eens gelezen. Publiekelijk zullen ze natuurlijk altijd "ieew bah!" reageren
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34236828
Schopje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:21:24 #72
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_34238132
Een oud klasgenootje van mij had onwijs lang haar (gozer) Een vriendin van me vond dat helemaal niks. Toen ze een keer achter hem zat knipte ze er zo'n 10 cm van af...
Schudden voor gebruik
pi_34247583
Scheikunde herrinneringen .
Ik weet nog dat ik een reageerbuisje met water niet goed verwarmde en dat kokende water spoot over een vriend van mij heen:). Ik had ook een maniak (toffe gozer verder) in de klas die jatte altijd stofjes om expirimenten mee uit te voeren. Had hij zwavel (of iets anders nooit zo goed geweest in scheikunde) op z'n bureau laten liggen, dat was ontbrandt, en toen hij thuiskwam zat er een grote zwarte vlek op z'n tafel .
pi_34247625
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dagguzz het volgende:
Een oud klasgenootje van mij had onwijs lang haar (gozer) Een vriendin van me vond dat helemaal niks. Toen ze een keer achter hem zat knipte ze er zo'n 10 cm van af...
Dat soort meisjes mogen tegen de muur .
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:18:57 #75
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_34252935
Wij hadden op de middelbare school een meisje in de klas dat een beetje uit de boot viel.. ( dat is vriendelijk gezegd..) Ook zij had zelfgeschreven liefdesbrieven die ze altijd mee naar school nam en die altijd "per ongeluk" uit haar tas vielen..
Ze kwam op een dag op school en liet trots aan de hel klas zien dat ze een zuigzoen had.. Na wat speurwerk zijn we er achter gekomen dat ze die zuigzoen zelf met een stofzuiger had gemaakt... We hebben haar nooit echt gepest maar ze was gewoon een beetje "vreemd"..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_34253334
quote:
hmzzz, die naam komt me wel behoorlijk bekend voor. Maar dan van het Isendoorn College in Warnsveld. Maar hoelang geleden was dat met die leraar, en was die man niet kalend? Ik heb er nooit les van gehad maar die naam komt me gewoon bekend voor...

[edit] Ik las dus ook dat hij van dat ontplofde haar heeft, en hij heeft toch ook een bril??? Met zo'n broek met ruitjesmotief etc... Vertel me dat dit hem is!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door sjakie007 op 19-01-2006 20:40:45 ]
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_34260193
Jaaaa!!! Dat is hem! Echt zo'n einstein kapsel!
pi_34676542
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

hmzzz, die naam komt me wel behoorlijk bekend voor. Maar dan van het Isendoorn College in Warnsveld. Maar hoelang geleden was dat met die leraar, en was die man niet kalend? Ik heb er nooit les van gehad maar die naam komt me gewoon bekend voor...

[edit] Ik las dus ook dat hij van dat ontplofde haar heeft, en hij heeft toch ook een bril??? Met zo'n broek met ruitjesmotief etc... Vertel me dat dit hem is!!!
Hier ook oud-isendoorner, en het zegt me idd ook iets?!
Corstjens... alleen wat ie gaf?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:47:21 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_34676714
Die ene op de basisschool die bijna alles at wat los en vast zat. Op zijn menu kwam onder andere papier, gummen, stof, grind en zand voor.
En z'n rugzak werd door z'n kat als toilet gebruikt en helaas was dat goed te ruiken.

Ohja dat was in groep 8.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:03:16 #80
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_34677185
In mijn brugklas had ik twee jongens zitten die samen de meest rare dingen deden. Zo zaten ze bij engels naast elkaar en op een gegeven moment haalt een van de twee een enorme bulk uit zijn neus en smeert dat aan de tafel van zijn partner in crime.
Hahaha zegt hij en begint verwoed in zijn eigen neus te graven. En ja hoor, hij had ook een mooie en smeer dat op de tafel van zijn buurman.
Dit ging nog even zo door, zodat er na een tijdje iets van 8 stukken snot aan de tafels zaten geplakt.Ik zat een tafeltje verder en ging bijna over mijn nek , maar ze hadden wel lol.

Een andere hobby die ze er op na hielden was stuiver duiken. De oudere jaars hadden ontdekt dat deze twee figuren elkaar bijna voor de bek sloegen als ze een stuiver zagen liggen. Al duwend en trekkend probeerde de een de ander dan te vroeg af te zijn.
De stuivers werden al snel verhit en de 2 debielen brandden dan hun handen, hilariteit al om.
Stuivers werden dubbeltjes, dubbeltjes kwartjes, kwartjes werden etc.
Het kostte de oudere jaars wel wat maar dan had je wel de hele pauze entertainment.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_34677334
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
In groep acht een jochie dat altijd naar de juffrouw riep als hem iets niet beviel: Ach man bekijkt het rot toch op mens en vervolgens smeet hij dan z`n tafel ondersteboven en rende de klas uit.
Klinkt net zo gelovig als je verhaal over de kat van 200 euro die gratis werd aangeboden
† The 3 Kings †
pi_34681440
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Klinkt net zo gelovig als je verhaal over de kat van 200 euro die gratis werd aangeboden
dit is dus wel heel goed mogelijk .. wij hadden in groep 7 zon manneke zitten die zijn stoel op zijn tafel zet en daarna het zooitje omver gooit en weg rent ...
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_34686599
haha muntjes gooien en dan zijn er mensen die het nog oprapen ook ja!!! haha jammer genoeg mocht het op onze school niet al kwamen ze erachter had je echt een groot probleem
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:01:40 #84
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_34686998
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Hier ook oud-isendoorner, en het zegt me idd ook iets?!
Corstjens... alleen wat ie gaf?
Wiskunde
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:08:28 #85
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34691328
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die ene op de basisschool die bijna alles at wat los en vast zat. Op zijn menu kwam onder andere papier, gummen, stof, grind en zand voor.
Gatver
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34692183
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef broodmonkeh het volgende:
haha muntjes gooien en dan zijn er mensen die het nog oprapen ook ja!!! haha jammer genoeg mocht het op onze school niet al kwamen ze erachter had je echt een groot probleem
Dat doet me denk aan iets zoon bruggertje bij ons op school was altijd geld aan het verzamelen tijdens de pauzes liep de hele pauzes rond de speuren door de aula naar geld en ook buiten Maar het leukste was nog als je geld op de grond gooide(2 cent ofzo) hij er op af stoof of hij 1 week geen eten heeft gehad.
Ook had die een touwtje met een magneetje er aan om geld uit de prullebak want als hij langs liep pakte je 5 cent en gooide je in de prullebak en hij blikjes en alles aan de kant schuiven dat die er met ze magneet bij kon

Oohja en als hij niet geld aan het zoeke was, was die tikkertje buiten aan het spelen met ze klas genootjes
............................
pi_34702275
Ik had een klasgenoot (eigenlijk een andere klas) die in de winter de stoep voor zijn huis ging insmeren met water (als het vroor) en dan sochtends achter de gordijnen stiekem te lachen om iedereen die uitgleed....

Of op het MBO, klasgenoot die van daken enzo afsprong in de bosjes en dan niet zachtzinnig...
Van bruggen afspringen (brandend), zichzelf vasttapen aan zen fiets.
Zijn bijnaam was Aap. Meer hoef ik niet te zeggen voor mensen uit Almelo.

P.S. Er circuleren wel filmpjes van Aap op internet rond, dan hij van daken afspringt, en dat 'brandend-van-brug-afspringen' stunt.
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
pi_34702374
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef sander89 het volgende:

[..]

Dat doet me denk aan iets zoon bruggertje bij ons op school was altijd geld aan het verzamelen tijdens de pauzes liep de hele pauzes rond de speuren door de aula naar geld en ook buiten Maar het leukste was nog als je geld op de grond gooide(2 cent ofzo) hij er op af stoof of hij 1 week geen eten heeft gehad.
Ook had die een touwtje met een magneetje er aan om geld uit de prullebak want als hij langs liep pakte je 5 cent en gooide je in de prullebak en hij blikjes en alles aan de kant schuiven dat die er met ze magneet bij kon

Oohja en als hij niet geld aan het zoeke was, was die tikkertje buiten aan het spelen met ze klas genootjes
Heel leuk, maar sinds wanneer werkt een magneet op koper, brons en nikkel? juist; dat werkt NIET!
pi_34704714
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:03 schreef lubje25 het volgende:
In mijn brugklas had ik twee jongens zitten die samen de meest rare dingen deden. Zo zaten ze bij engels naast elkaar en op een gegeven moment haalt een van de twee een enorme bulk uit zijn neus en smeert dat aan de tafel van zijn partner in crime.
Hahaha zegt hij en begint verwoed in zijn eigen neus te graven. En ja hoor, hij had ook een mooie en smeer dat op de tafel van zijn buurman.
Dit ging nog even zo door, zodat er na een tijdje iets van 8 stukken snot aan de tafels zaten geplakt.Ik zat een tafeltje verder en ging bijna over mijn nek , maar ze hadden wel lol.

Een andere hobby die ze er op na hielden was stuiver duiken. De oudere jaars hadden ontdekt dat deze twee figuren elkaar bijna voor de bek sloegen als ze een stuiver zagen liggen. Al duwend en trekkend probeerde de een de ander dan te vroeg af te zijn.
De stuivers werden al snel verhit en de 2 debielen brandden dan hun handen, hilariteit al om.
Stuivers werden dubbeltjes, dubbeltjes kwartjes, kwartjes werden etc.
Het kostte de oudere jaars wel wat maar dan had je wel de hele pauze entertainment.
goed verhaal
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik raap kleingeld op, zelfs 1-centen.... wie het kleine niet eert...
-Mark Steyn
pi_34706276
tvp

En typ later wel een verhaaltje als ik me er een herinner.
pi_34711254
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef msteggink het volgende:
Ik had een klasgenoot (eigenlijk een andere klas) die in de winter de stoep voor zijn huis ging insmeren met water (als het vroor) en dan sochtends achter de gordijnen stiekem te lachen om iedereen die uitgleed....
Dat is niet raar, dat is prachtig.
pi_34717383
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dat is niet raar, dat is prachtig.
Da's wel raar, want water is niet smeerbaar...
Veels te weinig dikheid...
pi_34718320
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Da's wel raar, want water is niet smeerbaar...
Veels te weinig dikheid...
Mijn post, Wat doe je!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:43:57 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34719104
haha die met die 1, 2 eurocent dingen deed ik nog op het mbo.. in een tussenuur naar de edah gaan in holtebroek (trukenwijk van zwolle) en daar die dingen neerpleuren en al die burkas maar bukken! echt grootste lol.

ook hadden wij op het mbo een gastje die niet echt weerbaar was. hij was 1.55 zo dun als een plank en hij stotterde.. toen ik een keertje boos op hem was (weet niet was behoorlijk machtslustig) heb ik zijn rugtas van 2 hoog uit het raam getieft met zijn harddisk er in moest hij janken en ging hij naar de rector ofzo. ik heb mezelf er wel mooi uitgelult maar voel me er achteraf best een klootzak om.

harddisk was trouwens niet eens stuk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34719395
TEEEEVEEEEPEEEE dan maar, ik zal later wel es een verhaaltje posten
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:54:50 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34719411
we hadden trouwens ook een autist die mein kampf ging uitprinten tijdens cisco
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34723192
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef Ayaxola het volgende:
Bij mij op school loopt er een mannetje rond dat altijd een legerjasje aan heeft met de Duitse vlag erop. Laatst was hij geschorst omdat hij door de hele school lachende smilies had getekend om zo vrede te brengen binnen de school
die zelfde gast liep vorig jaar dus in elke pauze minstens 5 rondjes (trap op,en dan komt hij via de andere trap weer naar beneden en dan weer trap op..
voor de rest hebben we nog iemand op school die altijd weer wat anders heeft, de ene dag heeft ze een zere hand omdat ze die gestoten heeft, dan loopt ze 1 of 2 weken met die hand zo in dr hesje..
natuurlijk de klassieke mooie wortel broek aan, lelijke bril op en zeeman hesje.

dan struikeld ze en dan blijft ze 10 min liggen en dan staat ze op en zegt ze dat ze blind is
toen is ze 2 dagen slechtzient geweest volgens haar.. en 2 dagen later was het weer over en toen had ze dr been weer gestoten en toen hinkte ze de school rond
nu heeft ze weer dr arm gestoten btw
wij hebben echt zo ontiegelijk veel rare mensen op onze school dat ik ze echt niet allemaal kan vertellen.. mischien doe ik nog is een poging
het grootste deel zit in de pauzes op de 1e of 2e verdieping, alle normale mensen lopen op begaane grond.
en die 1e verdieping zit dus echt tyfus vol.. zitten ze allemaal te kaarten en te schaken enzo
het zit er nog altijd vol ook
pi_34727220
Een meisje dat transformeerde van normaal meisje naar wannabe kakker, met rare zwarte eyelinerstrepen om dr ogen. Daarna transformeerde ze tot gothic met de meest aparte tekeningetjes op dr hoofd, kwam op blote voeten naar school... vond dat ook heel normaal. Ik vraag me nog steeds af waarom we haar nooit in ee vuilniszak op school hebben zien verschijnen.
"Zeilen is de duurste manier om zo langzaam mogelijk nergens naartoe te gaan..."
Tomorrow I'll change and today won't mean a thing
pi_34733822
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 04:10 schreef boyv het volgende:
Nog even nagedacht, en met Brian is het ook altijd lachen geweest. Natuurkunde B12, en we moesten een of andere bijna onmogelijke schakeling met allemaal apparaten maken, waarvan er eentje uitzonderlijk duur was. Uiteindelijk gelukt dacht hij, nagekeken door de een (hulp)docent, goedgekeurd, en hij mocht aan.

We draaide het knopje om...

... FLITS...

Komt er toch ineens een stank en een rook van onze shit af, niet te geloven. Iedereen helemaal gaar van het lachen natuurlijk, die docent helemaal in paniek
woei, herkenbaar
pi_34749520
Ik heb op de LTS een klasgenoot gehad die wel eens in de pauze naar een supermarkt in de buurt ging om wat te drinken te kopen (whiskey, jenever, maakte niets uit als er maar alcohol inzat).

Hij zat eens beneveld (dronken dus) in de klas bij wiskunde en zat te kauwen op een hoekje van zijn geodriehoek.
Na een tijdje begon hij met die geodriehoek op zijn tafel te tikken en daarna weer in zijn mond om verder te kauwen.
Op onze vraag waarom hij aan het tikken was met zijn geodriehoek antwoorde hij als volgt:
Misschien dat de smaak veranderd

Dezelfde klasgenoot wederom bij wiskunde (en weer met de nodige alcohol op).
Kijkt naar buiten (zat naast het raam) en zegd ineens:
Verrek die vogels vliegen
De leraar loopt naar het raam kijkt ook naar buiten en mompeld:
verrek hij heeft nog gelijk ook
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')