Trustequote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Ericjuh het volgende:
alvast tvptje voor morgen
nu ga ik echt..
welterusten iedereen!
Was dat de vraag of iemand een beter nummer kent van Alannah Miles?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Ericjuh het volgende:
nu ga ik echt..
welterusten iedereen!
misschien dat je het net redt, als je net na twaalven opstaatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Ericjuh het volgende:
nu ga ik echt..
welterusten iedereen!
Het vele betere nummer van haar is: Song instead of a kiss, dat is een briljantje! Black Velvet is net als Coldplay: Vlees noch vis....quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dat de vraag of iemand een beter nummer kent van Alannah Miles?
Nee, sterker nog... ik ken geen enkel ander nummer van haar.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
misschien dat je het net redt, als je net na twaalven opstaat
Ik niequote:
Ow verkeerd begrepenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik nie
Ericjuh....
Nog een uurtje voor me.
Wil je de goden niet verzoeken, aub!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen als Fok plat gaat liggen kan dat uitkomen![]()
God luistert toch niet naar mij, hij gelooft niet in mijquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wil je de goden niet verzoeken, aub!
idd, zo foutquote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waarom hebben ze zo'n idiote geacteerde totaal niet britse stem bij die Queen commercial
Omdat 'ie Laura Vlasblom zo lekker uit kan spreken...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waarom hebben ze zo'n idiote geacteerde totaal niet britse stem bij die Queen commercial
Dit is jouw lievelingslied hequote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Olmo het volgende:
Volgende uur:
935 Meat Loaf - You took the words right out of my mouth (Hot summ 1979 711
omdat?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Dit is jouw lievelingslied he![]()
Ik heb 2(!) verzamelcd's!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
OMG.
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik destijds die LP van de Carpenters heb gekocht waarop dit nummer staat.![]()
* Zw0rld denkt er ook zo over.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Jane het volgende:
Yesterday once more...![]()
![]()
Ja sorry, ik heb een rare zwak voor The Carpenters.De producties zijn mierzoet, maar ik vind die stem van Karen prachtig.
Jouw nummer, hè? Geciteerd naar Helm. S. Laat ik nou toevallig weten dat jij een zwak hebt voor Meatloafquote:
Ik ken haar levensverhaal nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
* Zw0rld denkt er ook zo over.
Jammer dat haar zo vergaan is.
Er bestaat een mooie film over haar leven!
Weet jij de titel?
was dat niet gewoon the karen Carpenter storyquote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
* Zw0rld denkt er ook zo over.
Jammer dat haar zo vergaan is.
Er bestaat een mooie film over haar leven!
Weet jij de titel?
Niet gewoon de Karen Carpenter Story of zo?quote:
Anorexia nervosia.quote:
Bezweken aan de gevolgen van anorexia.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Bezweken aan de gevolgen van anorexia.
Yepquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
http://www.imdb.com/find?q=karen%20carpenter;s=all
net als gisterenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat er een paar uit dit topic hoog gaan eindigen in de ranglijst van de personen met de meeste posts vandaag
Gisteren hadden we nummer 1 en 2, en dan nog wat binnen de top20quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat er een paar uit dit topic hoog gaan eindigen in de ranglijst van de personen met de meeste posts vandaag
Als de film eens langskomt moet je maar eens kijken. Die is idd mooi en aangrijpend.quote:
Maar ik zal het vandaag vast niet zijn. Phew!quote:
Ik stond op nummer 20quote:Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gisteren hadden we nummer 1 en 2, en dan nog wat binnen de top20
Waar kan je dat vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik stond op nummer 20![]()
ben bang dat ik vandaag zelfs hoger sta![]()
Gisteren is ie verslagen door twee top dames van hiero hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef Terreros85 het volgende:
ik denk dat ik vandaag ook kans maak op een notering in de middenmoot. Ik denk dat jij net onder Tong80 eindigt. Van die kerel win je niet![]()
Ik de laatste twee dagen boven de 100quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben de laatste dagen ook voor het eerst genoemd in de daglijsten
Slaapquote:
Huldequote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gisteren is ie verslagen door twee top dames van hiero hoor.
Maar dat zijn ook zeer bijzondere damesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weltrusten en tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Slaap
* Zw0rld gaat slapen, morgen weer vroeg op.
Tot morgen avond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Truste Zw0rldquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Slaap
Tot morgen avond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Zw0rldquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Slaap
Tot morgen avond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals weltrustenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Slaap
Tot morgen avond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ik dacht heej leuk ELO, maar het valt wat tegenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
Truste Zw0rld!
Dit is trouwens niet mijn favoriete ELO nummer.
Zeker ook niet de mijne nee....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
Zoom is diehard ELO fan en is zelf ook verbaasd dat dit nummer in de top 2000 staat. Bepaald niet een radio vriendelijk nummer. Eldorado is ook nooit op singel geweest ! Het slot is trouwens Eldorado Finale . Straks dus Don't Bring Me Down, kan je mooi zien wat de ontwikkeling in styl is .quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
Truste Zw0rld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |