Tjabbo zn laatste slotje was zondag geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
Wie is toch die man die op zondag de topics komt sluiten?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
goed topic, als je de bagger meerekent 14.gif
quote:Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef ThaFreak het volgende:
wat alexxxxx zegt, topic gaat dicht!
Neequote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh![]()
velgen gaat lastig worden, geen idee wat ik mooi vind.![]()
stfuquote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hier ligt een lading die mijn oma gemaakt heeft![]()
mja ff snelquote:
Die bovenste zijn moffenvelgen, die tweede gaan nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef BoJo het volgende:
Barracuda Starform Evolution 17''
[afbeelding]
Barracuda Cuda GT4 17''
[afbeelding]![]()
http://www.barracudavelgen.nl/
Je hebt ze ook in verschillende kleuren:quote:Op woensdag 28 december 2005 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die bovenste zijn moffenvelgen, die tweede gaan nog wel.
Rozequote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in verschillende kleuren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forbiddenquote:
en nu?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /images/products/gt-3.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
http://www.rotawheels.com/products.php?id=55
dankjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
http://www.rotawheels.com/products.php?id=55
ah.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef zappa29 het volgende:
* zappa29 gaat ff Joep Meloen kijken ipv naar die lelijke velgen hier
alsof ik jou posts let ofzoquote:
Na deze post lag ik op de bank en werd ik net pas wakkerquote:
check die neus danquote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn beste in tijdenwaarom is het een kuttopic?
Mooie naam enzoquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
Barracuda Cuda GT4 17''
[afbeelding]![]()
ik vind die Cuda's wel mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooie naam enzomaar geloof niet dat ik ze echt mooi kan vinden
Oh ik heb 98 getankt vandaag....maar ik werk maar weinig verschil geloof ikquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik heb 98 getankt vandaag....maar ik werk maar weinig verschil geloof ik
Verbruik kan ik ook niet testen want ik heb me net vanaf eindhoven naar thuis weer misdragen
Barracuda velgenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
Barracuda Cuda GT4 17''
[afbeelding]![]()
trusten Mukiequote:
Ik sta op plekje 47 in de lijst der lijstenquote:45. (45) Roonaan 45818 (+19)
46. (46) SEMTEX 45622 (+12)
47. (48) ook_gek 45534 (+57)
48. (47) PrivateRyan 45533
49. (49) Jordy-B 45205 (+2)
ff kijken of ik nog wat pics heb van essen 2003 waar ze stondenquote:
Ik vond dit al grootquote:Op donderdag 29 december 2005 09:50 schreef Fugie het volgende:
lexani is ook wel het uberblingbling 30" velgen merk
da's een beste velg iddquote:Op donderdag 29 december 2005 09:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond dit al groot
Met mn excollega
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's een beste velg idd
--edit mukie--
ff linkje verwijderd
hier ook nogsteedsquote:Op donderdag 29 december 2005 10:11 schreef M5 het volgende:
mogguh.
d'r ligt hier nu eindelijk eens sneeuw jah.
hier ligt teveelquote:Op donderdag 29 december 2005 10:23 schreef eer-ik het volgende:
lang leve het westen... Hier ligt helemaal niks
Hier is wel alles wit omdat alles aangevroren is, maar geen sneeuwquote:
dat ben ik een half jaar lang geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef eer-ik het volgende:
ff nieuw paspoort halen... Ben nu een soort van illegaal in nederland
tot later iig![]()
*met sneeuw smijtquote:
hier is het net leukquote:
valt best mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:52 schreef M5 het volgende:
[..]
hier is het net leukje kunt nog wel beetje met je fietsje door de sneeuw karren en zien waar je rijdt
en fok is weer triest traag
wat stond daar voor een linkjequote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's een beste velg idd
--edit mukie--
ff linkje verwijderd
gvd....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat ben ik een half jaar lang geweest
Huh, maar je moet toch nog wel nederlandse nationaliteit hebben ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gvd....
Kom ik daar op het gemeentehuis,
mag ik niet hier een paspoort aanvragen, omdat ik hier eigenlijk niet meer woon...
Dan blijf ik wel wat langer illegaal
altijd in de plaats waar je ingeschreven staat eeh.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gvd....
Kom ik daar op het gemeentehuis,
mag ik niet hier een paspoort aanvragen, omdat ik hier eigenlijk niet meer woon...
Dan blijf ik wel wat langer illegaal
mijn ex-collegaquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat stond daar voor een linkje![]()
quote:
In het buitenland?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik woon op mezelf, maar ivm de feestdagen enzo ben ik bij men ouders....
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.
Ben ik wel helemaal vroeg voor opgestaan
en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef eer-ik het volgende:
ik vind het maar dom. Die gemeenten in nederland werken niet echt samen ofzo...
Schiet toch niet op...
welke gemeente sta je bij ingeschreven?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik woon op mezelf, maar ivm de feestdagen enzo ben ik bij men ouders....
Je weet toch dat je nu bezig bent met belastingontduiking hequote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.
Ben ik wel helemaal vroeg voor opgestaan
Ik haal dan ook niet elk jaar een paspoort, dus ik weet ook niet precies hoe het werktquote:en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.
Neen, ik woon in de gemeente leiderdorp, en men ouders in de gemeente ter aar.quote:welke gemeente sta je bij ingeschreven?
Bij je ouders dan nog?
je haalt het op waar je ingeschreven staat, niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef M5 het volgende:
[..]
en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.
niet waar je woont, waar je ingeschreven staatquote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal dan ook niet elk jaar een paspoort, dus ik weet ook niet precies hoe het werkt
[..]
Neen, ik woon in de gemeente leiderdorp, en men ouders in de gemeente ter aar.
Ligt allemaal dicht bij elkaar, maar net effe te ver bij elkaar vandaan...
Te hard gezopen gister?quote:arrgh knallende koppijn...
Daar sta ik ook ingeschreven.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet waar je woont, waar je ingeschreven staat
jepquote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
je haalt het op waar je ingeschreven staat, niet meer dan logisch toch?
Ik woon in brunssum, dus haal ik hem daar ook op
Als je studeert en je bent uitwonend moet je nu verplicht ingeschreven staan in de gemeente waar je studentenkamer staat. Blijf je stiekum toch thuis wonen.. zit je errug fout, maar dat wordt bijna niet gecontroleerd.quote:Woon je ergens anders, dan moet je je om laten schrijven.
Veelal studeren kinderen ergens anders, maar blijven bij de ouders ingeschreven, omdat dit goedkoper is. Terwijl het beter is om het andersom te doen. Inschrijven in een andere gemeente en thuis blijven wonenDan krijg je nl extra centjes als uitwonende student
Hehe, ok...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef M5 het volgende:
[..]
jep
[..]
Als je studeert en je bent uitwonend moet je nu verplicht ingeschreven staan in de gemeente waar je studentenkamer staat. Blijf je stiekum toch thuis wonen.. zit je errug fout, maar dat wordt bijna niet gecontroleerd.
als ik ga zeg ik altijd: doe maar ruim de helft eraf, doen ze nog maar net aan een kwartquote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef Fugie het volgende:
ik naar de kapper, doe maar stukkie eraf, ben bekant kaal
Da's niet zo mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef Fugie het volgende:
ik naar de kapper, doe maar stukkie eraf, ben bekant kaal
Kappers maken haar ook altijd te kort.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik ga zeg ik altijd: doe maar ruim de helft eraf, doen ze nog maar net aan een kwartluisteren is moeilijk blijkt
naja ik doe er wel wat meequote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi.
Moet je weer naar de kapper gaan om te vragen of ze je ouwe haar invlechten..
Of ben je er stiekem wel tevreden mee?
ik qoutte een foto die mukie postte, met een collega van haar daarop.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat stond daar voor een linkje![]()
Mooi dan ga ik rijk wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef Fugie het volgende:
bij de sigarenboer, primera en meer van dat soort tuig.
Uiteraard krijgen de lieve mensen van fok pta sc een mooie autoquote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
uiteraard krijg ik daar een deel van als tipgever.
een volvo zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uiteraard krijgen de lieve mensen van fok pta sc een mooie auto![]()
dan weet je voor mij wel welke je moet halen.. plaats de bestelling alvast maarquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crapquote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef eer-ik het volgende:
gvd, ik moet ook nog effe zo'n ding fixen...
Je hebt er een cocurrent bij BaraCuda
ik hoef alleen maar een 3.0 24v blok + ombouw kostenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
was het maar een kater...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef eer-ik het volgende:
hoest met je kaeter?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Fugie het volgende:
hijs ziek in zijn hoofd
doe mij maar een sealgray carrera gt
mijn request was nog el cheapoquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M5 een Carrera.... zo gaat het wel hard kinders
Volgends mij ga ik maar een budget stellen want dit werkt niet
(Heerlijk om te fantaseren over rijk zijn
)
alsof je dat niet kan missen dan, krentquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M5 een Carrera.... zo gaat het wel hard kinders
Volgends mij ga ik maar een budget stellen want dit werkt niet
(Heerlijk om te fantaseren over rijk zijn
)
geen idee... dinsdag overdag hele tijd buikpijn, savonds en hele nacht koorts, gisteren hele dag gebroken en koppijn. Maar nu weerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef eer-ik het volgende:
waarom heb je dan koppijn?
(alsof er niet meerdere redenen zijn te bedenken
Hard werkn mien jong, da's veul beteurquote:
dude een carrera kost 6 tonquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof je dat niet kan missen dan, krent
Voor wie?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hard werkn mien jong, da's veul beteur
alleen ik, omdat ik DE tipgever wasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude een carrera kost 6 tonAls iedereen zo'n ding wil ben je snel door je 20 miljoen heen hoor
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
En me baasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef eer-ik het volgende:
de belasting
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkostenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een 3.0 24v blok + ombouw kosten![]()
el cheapo slut ben ik he![]()
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belastingquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik krijg geloof ik maar 25 euro vergoedquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik ga van 60 naar 105.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belasting
En me pa die het makkelijk kan betalen gaat van 80 euro naar de 56 euro ofzo
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
Laten we robin hood bellenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
vraag gewoon een 206 RCquote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkosten
als student kun jij je collectief verzekeren bij je school.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.
Maar ja, ik krijg dat nog gefinanciert door men ouders![]()
Daarintegen moet ik wel men school en kamer enzo zelf betalen...
eh jah. ik kreeg dus een voorstel en voorlopige polis voor 2006. kan je tot maart 2006 kostenloos en met terug werkende kracht laten veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we robin hood bellen
MIsschien kan die ons helpen...
Maar serieus, ik vind het ook wel vertieft. Hoe weet iedereen hier trouwens wat ie omhoog gaat?
krijg je daar een brief over ofzo?
Ja mijn ouders gaan ook een stuk minder betalenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jups, van je eigen zorgverzekeraar krijg je een aanbod, gelijkend aan wat je nu hebt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we robin hood bellen
MIsschien kan die ons helpen...
Maar serieus, ik vind het ook wel vertieft. Hoe weet iedereen hier trouwens wat ie omhoog gaat?
krijg je daar een brief over ofzo?
edit: ben weer lekker op de hoogte
het basispakket is toch 87.50quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
ik ga naar 80 euro ofzo, want ik hoef alleen ene standaardpakket. en dan krijg ik ook34
euro terug. dus het scheelt niets
mag ik dan een toyota mr2 uit 92?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mijn ouders snappen er geen reet van en zijn te lui om het uit te zoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja mijn ouders gaan ook een stuk minder betalen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkosten
Een uit amerika met turbo?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
mag ik dan een toyota mr2 uit 92?
Gewoon 2 keer per dag poetsen, en dan komt het ook wel goedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil wel extra tandverzekering want dat kan altijd kut uitvallen als je keertje slecht jaar hebt met je tanden.
tanden poetsen, is er nix aan de handquote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil wel extra tandverzekering want dat kan altijd kut uitvallen als je keertje slecht jaar hebt met je tanden.
als je perse 'n 106 wil wel denk ik. (ik zou ehm dan zo verbouwen dat er een modded 3.0 V6 24V achter de voorstoelen ligt ofzowquote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
106 rallye ph1 met 1.6 16v+tb's is toch de ultieme 106?
neee geen renault blok in een peugquote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef eer-ik het volgende:
ja, maar met een 206 RC is toch ook niks mis?
Desnoods plemp je daar ook weer effe een zwaardere motor in.
3 liter V6 van die renault ofzo
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:00 schreef eer-ik het volgende:
ja, maar met een 206 RC is toch ook niks mis?
Desnoods plemp je daar ook weer effe een zwaardere motor in.
3 liter V6 van die renault ofzo
wat is dat toch met die 3liter V6-en?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef M5 het volgende:
[..]
als je perse 'n 106 wil wel denk ik. (ik zou ehm dan zo verbouwen dat er een modded 3.0 V6 24V achter de voorstoelen ligt ofzow)
ja hoor, erin gooien kan altijd, wel oppassen dat je niks stuk maaktquote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef eer-ik het volgende:
ok, geen renault V6 dan, maar een willekeurige V6
kan je die niet in je 106 gooien?
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
shit, ik heb tommy wakker gemaakt
Ja dat dacht ik ook tot mijn 22stequote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
tanden poetsen, is er nix aan de hand
uit de usa hoeft nietquote:
ze klinken zo heerlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]is dat zo erg..
(I)TB's zijn geweldig
niet als het genetisch is vastgelegd en dat is bij mij zoquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
tanden poetsen, is er nix aan de hand
Wat zijn die ptaers toch allemaal makkelijk en goedkoopquote:
bij TG dinsdag was zo'n kansloos figuur die in z'n gepimpte 306 een 3.0 V6 24V voorin had geproptquote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
wat is dat toch met die 3liter V6-en?
ja ik doe het graag meteen goedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zijn die ptaers toch allemaal makkelijk en goedkoop![]()
Behalve Fugie met z'n carrera en M5 met z'n m5
Maarja moet nog gaan selecteren ofdat ze wel lief zijn![]()
ik heb hem sinds 5 aprilquote:Op donderdag 29 december 2005 12:04 schreef eer-ik het volgende:
haha,
hoelang heb je dat ding eigenlijk al?
ik wil er ook een hebben, heb laatst een proefrit gemaakt in een 106 rallye bij de dealert in alphen aan den rijn, maar die was een beetje gammel.
En toch 6950 eurp voor vragen
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaarquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Fugie het volgende:
8 liter v12 V10 van de viper erin leggen !
2.5?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaar
stoplicht: GAAAAAAS BOAAAAAAP lekker snelquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef M5 het volgende:
[..]
bij TG dinsdag was zo'n kansloos figuur die in z'n gepimpte 306 een 3.0 V6 24V voorin had gepropt
Kan natuurlijk ook elk ander blok zijn, maar ik dacht ff 't zwaarste peugeot blok pakken dat er momenteel te krijgen is
Ik zoek een 1.6, Km-stand kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb hem sinds 5 april
wat voor rallye zoek jij?
Kijk anders even op www.team106xtreme.nl, en dan vooral op het forum, er staan nog wel een paar 106-jes te koop. Ook nog een hele mooie GTi
Oh ik dacht dat alleen de US versies een turbo haddenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaar
literquote:
mn ex had die en die was niet zonder turboquote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alleen de US versies een turbo hadden![]()
toevallig heeft een ex-collega een rallye te koop, een bleu santorin 1.6 8v uit 1998 als ik het goed heb. Sportuitlaatje, luchtfilter, veerpootbrug, andere nokkenas enzo, ding is echt lekker snelquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zoek een 1.6, Km-stand kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk.
als ie maar goed onderhouden is, en niet te erg afgeragd, zoals je wel vaak hoort bij dit soort karretjes
Ik ga iig effe kijken op dat forum.
Bedankt voor de tip![]()
zo iets jahquote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stoplicht: GAAAAAAS BOAAAAAAP lekker snelOh shit, een bocht
sturen sturen STUUURR rechtdoor
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turboquote:Op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
mn ex had die en die was niet zonder turbo
ff plaatje erbij zoekt...
Nicequote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
SNEEUWJACHT
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
KNMI
Oh mijn godMag lije dat de stroom niet uitvalt hier
![]()
in NL zijn er geen turbo's geleverd.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turbo![]()
pssst, Turbo is nooit officieel geleverd in Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heeft autoweek weer te weinig auto's toegevoegd, want daar staan alleen 2.0's zonder turbo![]()
Rielekst..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
toevallig heeft een ex-collega een rallye te koop, een bleu santorin 1.6 8v uit 1998 als ik het goed heb. Sportuitlaatje, luchtfilter, veerpootbrug, andere nokkenas enzo, ding is echt lekker snel![]()
En schop eens tegen je msn aan.
-edit-
het bouwjaar is 1997 zie ik net.
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar die turbo's komen toch uit amerika.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef M5 het volgende:
[..]
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5
Was ook geen vergelijk, 306 had meer entertainment in de auto dan de meeste mensen thuis hebben, vollederen bekleding en alle andere opties, en die Austin Healy stripten ze nog ff lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
zo iets jahde stig mocht er een rondje in karren
. Was een Hill-climb tegen een Austin Healey Frogeye Sprite.
de Austin won
heb ik het mis?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef M5 het volgende:
[..]
MR2's heb je met 2.0, 2.2 en 2.0 Turbo. geen 2.5
Ja das een importquote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
http://www.grahamberry2.co.jp/stock/e186_92mr2_gts_tbar/
[afbeelding]
[afbeelding]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatquote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja das een importZie je aan die oranje lichtjes aan ze zijkant
![]()
Ja, maar amerikanen hebben van die oranje lichtjes aan ze zijkantquote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatJapan
commentaar op de 306:quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook geen vergelijk, 306 had meer entertainment in de auto dan de meeste mensen thuis hebben, vollederen bekleding en alle andere opties, en die Austin Healy stripten ze nog ff lekker
kut ik heb het misquote:
dr staat ook op het plaatje 2000quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
http://www.grahamberry2.co.jp/stock/e186_92mr2_gts_tbar/
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, dat is het enige nadeel aan TG soms.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
commentaar op de 306:
"... mobile halfords..."
typisch TG eeh. gewoon humor, de rest niet te serieus nemen
ik heb alleen gewone foto's van die van hem, geen onlinequote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, kijk eens naar wat er voor een website op de kentekenplaat staatJapan
Bril lenen?quote:
ik mis hemquote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, maar amerikanen hebben van die oranje lichtjes aan ze zijkant
Hier op fok heeft ook iemand zo'n turbo...
uit amerika![]()
krijg je ervan als je ook tegelijk bezig bent met die kutverzekeringenquote:
nee weer de hele nacht lopen hoestenquote:
Ohja, dat moet ik ook nog regelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
krijg je ervan als je ook tegelijk bezig bent met die kutverzekeringen
Aaahwquote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee weer de hele nacht lopen hoesten
Wat heeft Sjoewe met je gedaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee weer de hele nacht lopen hoesten
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.quote:
ik heb weer eens een griep te pakkenquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Effe zusje ophalen + stukje omrijden
![]()
Tjemigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.
was wel echt zielig, lois kwam tegen me aanliggen en kon niet tegen het licht.
Zijn snuitje helemaal dicht tegen me aangedouwt, megakoud onderlijfje![]()
heb hem maar toegedekt met een dekentje
maar moest af en toe toch ff checken of ie nog leefde, want dit gedrag was ik echt niet gewend
Jou zusje is anders gewoon thuisquote:
foto.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Effe zusje ophalen + stukje omrijden
![]()
idem.quote:
quote:
Fijn dat het alweer beter gaat, ik kan er ook slecht tegen als diertjes er zo zielig uitzienquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
en de poesies kijken al iets minder wazig uit hun ogen.
was wel echt zielig, lois kwam tegen me aanliggen en kon niet tegen het licht.
Zijn snuitje helemaal dicht tegen me aangedouwt, megakoud onderlijfje![]()
heb hem maar toegedekt met een dekentje
maar moest af en toe toch ff checken of ie nog leefde, want dit gedrag was ik echt niet gewend
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou zusje is anders gewoon thuis
Say it isn't soquote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou zusje is anders gewoon thuis
Idd, kuthoeren zijn het!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat die zusjes opgehaald moeten worden man
Is goed voor hun figuur als ze mun hun luie reet eens gaan fietsen![]()
Okquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
oe sjoewe, doe sarah eens bewerken als een soort van pinup girl
ff grapje uithalen
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
alleen bagger dat ze gisteren nog wat hebben moeten overgeven op mn vloerbedekkingquote:
Dat vind ik nu ook, of laat ze een scooter/auto kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik heb geen dikke kontquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?
Inderrrrdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook, of laat ze een scooter/auto kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |