geen idee... dinsdag overdag hele tijd buikpijn, savonds en hele nacht koorts, gisteren hele dag gebroken en koppijn. Maar nu weerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef eer-ik het volgende:
waarom heb je dan koppijn?
(alsof er niet meerdere redenen zijn te bedenken
Hard werkn mien jong, da's veul beteurquote:
dude een carrera kost 6 tonquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof je dat niet kan missen dan, krent
Voor wie?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hard werkn mien jong, da's veul beteur
alleen ik, omdat ik DE tipgever wasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude een carrera kost 6 tonAls iedereen zo'n ding wil ben je snel door je 20 miljoen heen hoor
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
En me baasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef eer-ik het volgende:
de belasting
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkostenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een 3.0 24v blok + ombouw kosten![]()
el cheapo slut ben ik he![]()
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belastingquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik krijg geloof ik maar 25 euro vergoedquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik ga van 60 naar 105.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belasting
En me pa die het makkelijk kan betalen gaat van 80 euro naar de 56 euro ofzo
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
Laten we robin hood bellenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
vraag gewoon een 206 RCquote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkosten
als student kun jij je collectief verzekeren bij je school.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.
Maar ja, ik krijg dat nog gefinanciert door men ouders![]()
Daarintegen moet ik wel men school en kamer enzo zelf betalen...
eh jah. ik kreeg dus een voorstel en voorlopige polis voor 2006. kan je tot maart 2006 kostenloos en met terug werkende kracht laten veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we robin hood bellen
MIsschien kan die ons helpen...
Maar serieus, ik vind het ook wel vertieft. Hoe weet iedereen hier trouwens wat ie omhoog gaat?
krijg je daar een brief over ofzo?
Ja mijn ouders gaan ook een stuk minder betalenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jups, van je eigen zorgverzekeraar krijg je een aanbod, gelijkend aan wat je nu hebt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we robin hood bellen
MIsschien kan die ons helpen...
Maar serieus, ik vind het ook wel vertieft. Hoe weet iedereen hier trouwens wat ie omhoog gaat?
krijg je daar een brief over ofzo?
edit: ben weer lekker op de hoogte
het basispakket is toch 87.50quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
ik ga naar 80 euro ofzo, want ik hoef alleen ene standaardpakket. en dan krijg ik ook34
euro terug. dus het scheelt niets
mag ik dan een toyota mr2 uit 92?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uiteraard krijgen de lieve mensen van fok pta sc een mooie auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |