quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Klopt, het is erg rustig geweest op het forum en er is vrijwel niets gebeurd. Mooie tijd om banners te maken, ofzo....
Niks gebeurd? Ik zie anders nog niks over het Beslan-gebeuren.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Klopt, het is erg rustig geweest op het forum en er is vrijwel niets gebeurd. Mooie tijd om banners te maken, ofzo....
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1135749755386.htmlquote:Spaanse regering wil het einde van de siësta
ROTTERDAM, 28 DEC. Er komt een eind aan een oude traditie in Spanje. De regering van premier Zapatero heeft gisteren besloten de siësta voor ambtenaren af te schaffen. De lunch zal in de toekomst moeten worden gebruikt tussen twaalf en één uur. Dit betekent een grote omslag in het openbare leven in Spanje, waar men gewend is na de lunch een middagslaapje te doen.
Is er iets in Beslan gebeurdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Niks gebeurd? Ik zie anders nog niks over het Beslan-gebeuren.
Justitie zegt dat er geen fouten gemaakt zijnquote:
http://www.cnn.com/2005/W(...)ml?section=cnn_worldquote:Beslan report blames police
Wednesday, December 28, 2005; Posted: 10:55 a.m. EST (15:55 GMT)
MOSCOW, Russia (AP) -- The head of the Russian parliamentary commission investigating the Beslan school siege that left 331 dead last year says that local law enforcement officials negligently ignored instructions to strengthen school security ahead of the terrorist attack.
Mjah... dat had ik ook gehoord, dacht dat het allang bekend was eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Justitie zegt dat er geen fouten gemaakt zijn![]()
Maar, dit rapport schopt daar dan fijn tegenaan.
[..]
http://www.cnn.com/2005/W(...)ml?section=cnn_world
Misschien dat men bang is dat er mensen 'rusland-basher!' gaan roepen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben die banners aan het versimpelen KlowJow, ff wat strakker maken.
Dat heb ik nou ook altijd bij strakke dingenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef Sidekick het volgende:
We hebben nieuwe buren. S&S, WFL, TRU, C&H en TTK.
Zijn daar leuke vrouwen aanwezig... Dan vertrek ik met 2 koffers.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:there goes the neighbourhood
Pak je koffer, we gaan....................
Geen idee, ik zit nu vrijwel fulltime in de top2000 SC op MUZquote:Op woensdag 28 december 2005 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn daar leuke vrouwen aanwezig... Dan vertrek ik met 2 koffers.
OMG, hamas hamas alle russen aan het gasquote:Geen akkoord in gasruzie Oekraïne en Rusland
(Novum/AP) - Rusland en Oekraïne hebben geen akkoord bereikt over de prijs en de levering van Russisch aardgas aan Oekraïne. Dat heeft de Oekraïense minister van energie Ivan Platsjkov woensdagavond bekendgemaakt nadat een nieuwe poging om tot een akkoord te komen was mislukt. De onderhandelingen worden donderdag voortgezet.
Rusland en Oekraïne ruziën al geruime tijd over de levering van gas. Het Russische staatsgasbedrijf Gazprom dreigt de toevoer van gas naar Oekraïne stil te leggen als dat land niet akkoord gaat met een ruime verviervoudiging van de prijs. Oekraïne betaalt nu omgerekend nog 42 euro per duizend kubieke meter, Gazprom wil met ingang van 1 januari 186 tot 194 euro in rekening brengen, het bedrag dat er op de vrije markt voor moet worden betaald. Oekraïne vindt dat de verhoging geleidelijk, gespreid over vijf jaar, zou moeten worden ingevoerd. Oekraïne gebruikt jaarlijks bijna 80 miljard kubieke meter gas, waarvan 25 miljard wordt geleverd door Gazprom.
De meeste voormalige sovjetlanden betalen Gazprom een prijs die ver onder de marktwaarde ligt. Gazprom wil volgend jaar buitenlandse beleggers gaan aantrekken en noemt het daarom gerechtvaardigd om zijn prijzen aan de markt aan te passen. Veel Oekraïners denken echter dat Rusland Oekraïne wil straffen voor de pro-Europese koers die het is gaan varen sinds het aantreden van president Viktor Joesjtsjenko. Met Wit-Rusland, een zeer trouwe bondgenoot van Moskou, kwam Gazprom dinsdag bijvoorbeeld een gasprijs overeen van 37,35 euro per duizend kubieke meter.
Het conflict tussen Rusland en Oekraïne kan gevolgen hebben voor Gazproms leveranties aan Europa. Gazprom voorziet in de helft van de Europese gasbehoefte en het gas wordt aangevoerd via Oekraïne. De Oekraïense premier, Joeri Jechanoerov, zei dat Oekraïne het recht heeft 15 procent van het voor Europa bestemde gas af te tappen als 'transitovergoeding'. Volgens Gazprom getuigt die bewering van 'juridisch analfabetisme'.
Dat noemt de baas vernieuwing!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef Sidekick het volgende:
Het begrip maakbaarheid zit al vol met pretenties. Daar hoeft geen geloof meer bij.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef multatuli het volgende:
Als jullie toch een NRC column zoeken mag ik dan deze Het nieuwe rechtse maakbaarheidsgeloof heeft te veel pretenties aanbevelen? Zeer lezenswaardig voor Polletjes
Na!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef Sidekick het volgende:
Veranderingsmanagement.quote:
Dik 200quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik schaam me een beetje
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #91
De eerste 3, allemaal in de top2000 draadquote:
Beste wensen, enzo.quote:'Terreurgevangenen VS vast op Kreta'
Uitgegeven: 28 december 2005 21:23
Laatst gewijzigd: 28 december 2005 21:25
ATHENE - De Verenigde Staten houden op het Griekse eiland Kreta zeker twintig 'terreurverdachten' vast. Dat heeft de Griekse Europarlementariër Giorgos Karatzaferis woensdag gezegd. Hij verklaarde zich te baseren op "journalistieke bronnen". Karatzaferis heeft het Griekse ministerie van Buitenlandse Zaken om opheldering gevraagd.
Kreta herbergt een grote Amerikaanse militaire basis. Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Athene heeft verklaard de zaak te zullen uitzoeken.
Internationaal is er al geruime ophef over het geheime vervoer van Amerikaanse terreurverdachten over de wereld en over illegale gevangenissen in onder meer Europese landen.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Rice heeft recent niet ontkend dat er gevangenen worden vervoerd en vastgehouden buiten de VS. Ze ontkende wel berichten over martelingen van gevangenen die worden verdacht van terroristische activiteiten.
quote:173 tt-EEN 173 do 29 dec 00:41:09
buitenland
LOKALE TV MAG IN KOERDISCH UITZENDEN
In Turkije kunnen lokale televisiesta-
tions eind januari voor het eerst
uitzenden in het Koerdisch en in andere
minderheidstalen. Dat meldde de Turkse
dienst die de media controleert.
Ook de openbare omroep zal een uur per
week in het Koerdisch uitzenden. De
mediawet bestaat al drie jaar, maar
administratieve beslommeringen hielden
de Koerdische zenders uit de ether.
Het is nog onduidelijk of alle Koerdi-
sche tv-stations nu onbeperkt en recht-
streeks programma's mogen uitzenden.
De Koerdische tv-stations is voor
Turkije Europees een goede zaak omdat
culturele autonomie voor minderheden
een toetredingsvoorwaarde is van de EU.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0386944/
Hitler op imdb.
[..].
[..].
[..].
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Dit topic heeft zo veel potentie maar menig user beschikt niet over de 1337 html skillz...
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:39 schreef funkmaster het volgende:
[..]
levenslang is niet levenslang in nederland....levenslang is 20 jaar ofzo (goed gedrag, beetje de cipier pijpen) dat soort dingen![]()
Halloquote:Op donderdag 29 december 2005 10:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ja hallo.
Probeer deze stelling maar eens te ontkrachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:22 schreef outcast_within het volgende:
Arm zijn is eigenlijk niet zo erg, zolang de mensen om je heen ook arm zijn.
En nu hopen dat er criminele aandeelhouders in hun blok zittenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hallo
[afbeelding]
Al die gasten van Enron / Worldcom (die kennen we nog wel) e.d. gaan gewoon 25 jaar de bak in.
Kijk, dát is nou hoe je een bouwfraude aanpakt.
Ergens klopt het wel, qua gevoel dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Probeer deze stelling maar eens te ontkrachten
Wat kun je ermee? Streven naar totale inkomensnivellering?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
K zag het.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef RichardQuest het volgende:
Bedankt voor je plaatje, trouwens, Yildiz.
Materiële welvaart leid je toch primair af van de wijze waarop jouw bezittingen zich verhouden tot die van anderen. Mits je in je basisbehoeften kunt voorzien ben je niet arm wanneer je niet minder bezit dan de rest.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Overdreven manipulatie van de Darwinistische modelquote:Onveilig drinkwater voor Chinezen
(Novum/AP) - Ongeveer driehonderd miljoen bewoners van het Chinese platteland zijn aangewezen op drinkwater dat ernstig vervuild is met chemicaliën en andere verontreinigingen. Dat heeft recent landelijk onderzoek volgens het staatspersbureau Xinhua uitgewezen.
Ook van negentig procent van de steden is het grondwater vervuild. Honderdzesendertig steden kampen geregeld met ernstig watergebrek, aldus Xinhua. Veel vervuiling wordt veroorzaakt door papierfabrieken en de chemische industrie.
Verschil is dat basisbehoeften verschuiven. Iemand die geen stromend water kan betalen is voor mij arm, dat was vijftig jaar geleden wel anders...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Materiële welvaart leid je toch primair af van de wijze waarop jouw bezittingen zich verhouden tot die van anderen. Mits je in je basisbehoeften kunt voorzien ben je niet arm wanneer je niet minder bezit dan de rest.
quote:CNN-cancerman
Die uitvinding is gejat van de vissen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Tafkahs het volgende:
Romeinen hadden stromend water..
Of jij iemand arm vindt is in de meeste gevallen irrelevant voor de beleving van degene die het betreft, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Verschil is dat basisbehoeften verschuiven. Iemand die geen stromend water kan betalen is voor mij arm, dat was vijftig jaar geleden wel anders...
Dat zit in de genen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |