Die heeft nu nog dienst, ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:53 schreef Jane het volgende:
Hee, ik zie nu pas dat Bert Kranenbarg niet in de OP staat als presentator, maar die is er toch ook gewoon?
Inderdaad, zal hem even toevoegenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:53 schreef Jane het volgende:
Hee, ik zie nu pas dat Bert Kranenbarg niet in de OP staat als presentator, maar die is er toch ook gewoon?
Ja, lief van jullie.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:23 schreef mitt het volgende:
Ha Jane, we hebben je gemist hoor.
Ik was werken, MrBadGuy. Helemaal Piet Veerman gemist, zie ik.quote:
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van Adamo ken ik dus totaal niet.
Staat er ook voor het eerst in. Gelijk op 984. En dan zetten mensen vraagtekens bij de eerste plek van BdG? Ik vraag me eerder af hoe dit nummer ineens zo hoog kan binnenkomen.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef Zw0rld het volgende:
volgens mij heeft 982 Jean Michel Jarre - Oxygene IV geen tekst![]()
Waar zie jij 2 tekstenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Zw0rld het volgende:
Twee teksten?
* Zw0rld is vanavond vrij
Ik weet het wel zeker.quote:
Ga je gang maar.quote:
For No One en Across The Universe heb ik inderdaad vanochtend ook gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef dwerg het volgende:
Zo, sinds 6 uur geluisterd. Met For no one enAcross the universe
en Yellow Submarine van The Beatles en veel Bowie. Vanmiddag weinig gehoord, omdat er een spoelmachine stond te draaien.
ik ben aan het etenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ga je gang maar.
* Zw0rld luistert en lurkt wel![]()
Ik zing de tekst van Paul de Leeuw er overheen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef I_doubt het volgende:
KUnnen jullie meezingen?
Ik hoor niemand?????quote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef I_doubt het volgende:
KUnnen jullie meezingen?
Hee MrBadGuy!quote:
Eej Janequote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zing de tekst van Paul de Leeuw er overheen.
Ik heb het opgenomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eej JaneTop 2000 A-Go-Go gezien? The Beatles waren erin met Lady Madonna en nog beter, Piet Veerman was ook
![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee MrBadGuy!
Ik heb om 19:28 nog gereageerd op jouw vraag van vanmiddag waar ik was.
Geweidige groep.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef I_doubt het volgende:
Alvast om te oefenen![]()
978 Talking Heads Road to nowhere
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt weer een avondje met prachtige nummers,
een rauwe keel,
veel vocht om de keel te smeren ,
buren wakker houden
en nog een heleboel leuke dingen meer![]()
zeg dat welquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt weer een avondje met prachtige nummers,
een rauwe keel,
veel vocht om de keel te smeren ,
buren wakker houden
en nog een heleboel leuke dingen meer![]()
Wat zijn wij aan het doen?quote:
die enge vrouw achtervolgt je hèquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Jane het volgende:
Waarom moet ik nu ineens weer aan Yoko denken...?
Hoofdpijn?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Zw0rld het volgende:
Bangt hoofd tegen muur aan.....
Hungry Like The Wolf bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef Modus het volgende:
Dit vind ik echt verschrikkelijk. Terwijl ze verder best fatsoenlijke nummers hebben..
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Zw0rld het volgende:
Zometeen iets van de bietels.
Gaat over een meisje (héquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Zw0rld het volgende:
Zometeen iets van de bietels.
Welkomquote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hallo lieve mede top2000 junkies![]()
Ja ging over Deep Purple.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Hungry Like The Wolf bijvoorbeeld...die er dan weer niet in staat!
Of had je het over Deep Purple? Beetje moeilijk in te schatten tijdens welke plaat een post geplaatst is.
Daar staat dat "tit tit tit tit tit tit tit tit tit tit...." dan weer niet in.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef I_doubt het volgende:
974 Beatles Girl
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Daar staat dat "tit tit tit tit tit tit tit tit tit tit...." dan weer niet in.
mooi he?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Zw0rld het volgende:
Toen hadden ze net stereo uitgevonden.![]()
![]()
Gitaar vol links en en Zang rechts......
Dat zeg jij bij alle nummersquote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef Terreros85 het volgende:
In het volgende uur de indianen van Redbone. Ultiem top2000-nummer![]()
ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef Jane het volgende:
Broken Wings heb ik dan altijd weer weinig aan gevonden... weet ook niet waarom...
Eerste keer dat ik het zeg, maar er zijn meer mensen die dit zeggen bij nummersquote:
Het is een beetje alsof het nummer nooit echt van de grond komt. Maar ja, het heet niet voor niets broken wings natuurlijk, hè....?quote:
Ja...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
iemand zin om innig te schuifelen?
ja, precies. Zo van: Als ik maar mijn hele ziel en zaligheid in een nummer druk zal het wel goed zijn. Bij mij niet dusquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof het nummer nooit echt van de grond komt. Maar ja, het heet niet voor niets broken wings natuurlijk, hè....?
The best of Spandau Ballet is anders Through The Barricades.quote:
Genoeg vrouwvolk hier, me dunkt.quote:
Heuquote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tanita is een man
Ja, die en Kalverliefde voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn favoriet is misschien toch wel Zondagmiddag Buitenveldert
Dan zou dat de eerste keer zijn geweest dat ik op een man verliefd wasquote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tanita is een man
Dat is toch die over die 9 miljoen fietsen? Om eerlijk te zijn ken ik dat hele nummer nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik was het trouwens roerend met Leo Blokhuis eens over Katie Melua op #23. Mooi nummer, maar iets té makkelijk![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan zou dat de eerste keer zijn geweest dat ik op een man verliefd was
die bescheidenheidquote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef I_doubt het volgende:
Mooie stem (bijna net zo mooi als die van mij)
jepz....mooi nummer hoor, maar #23 in de top 2000quote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is toch die over die 9 miljoen fietsen? Om eerlijk te zijn ken ik dat hele nummer niet![]()
doekje nodigquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind haar zo'n zouteloze stem hebben, dat kan jij veeeel beter![]()
Ach, neem toch op Olmo!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef Olmo het volgende:
Spijtig dat ik nu echt even het sport jaaroverzicht moet kijken
Bij de Top100 Allertijden bestond destijds de regel dat een nummer minimaal een jaar oud moest zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat een nummer wat nog in de hitlijsten staat al in de lijst kan komen.
Daar is al heeeeel veel over gesproken, maar ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat een nummer wat nog in de hitlijsten staat al in de lijst kan komen.
Mmmm, aangezien het prachtige 'Calico Skies' er dit jaar ook niet in gekomen is (ondanks dat ik er op gestemd hebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar is al heeeeel veel over gesproken, maar ik ben het wel met je eensal verwacht ik Jenny Wren er volgend jaar er wel in
wie?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar is al heeeeel veel over gesproken, maar ik ben het wel met je eensal verwacht ik Jenny Wren er volgend jaar er wel in
Nee,quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Jane het volgende:
Het meisje zegt "ik hou van jou"
De jongen denkt "waar kan het nou"
Typical...
Een prachtig, Blackbird achtig nummer van Paul McCartney van zijn nieuwe cd Chaos and Creation in the Backyardquote:
Ja, idd. In GB valt hij wat dat betreft bijna niet te overtreffen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Is Cliff niet de man die in de jaren 50, 60, 70, 80, 90 en 00 een nummer 1 hit heeft gehad in GB?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Jane het volgende:
Heb het altijd wel tof van Cliff gevonden dat hij er aan mee deed.
Das toch ongelooflijk knap, in 6 decenniaquote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, idd. In GB valt hij wat dat betreft bijna niet te overtreffen.
Comic relief plaatjes zijn vaak wel lachenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Jane het volgende:
Trouwens opgenomen voor Comic Relief om geld in te zamelen.
ow wist ik niet, maar heeft wel wat weg van een Kinks nummerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
This Strange Effect, geschreven door Ray Davies van The Kinks natuurlijk.
ok ok okquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef Zw0rld het volgende:
Rob de Nijs - Alles wat ademt
[afbeelding]
Zometeen....
Rivella light..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me altijd af wat hij nou toch gebruikt heeft...
Ik heb VGZ nu ook al zo vaak gehoord, dat ik overweeg om over te stappen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering, weer die kut postbank reclame
Heb jij dan al een Postbank-pasquote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering, weer die kut postbank reclame
De hele uitspraak van die reclame is iritantquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef Jane het volgende:
Ook geweldig hoe ze 'Laura Vlasblom' uitspreken in die Queen In Concert reclame.
Geweldig irritant dan.
jan klaassenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geef mij maar Zondag..of Bo..of Zonder jou..
volgens mij heb jij vakantie en verveel je jequote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
en doorspoelen gaat nietquote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat een baggernummer is dit toch
Inderdaad, gelukkig is het nu afgelopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat een baggernummer is dit toch
Gelukkig komt nu Barbra Streisandquote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig is het nu afgelopen.![]()
Ik ben de schuldigequote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
volgens mij heb jij vakantie en verveel je jeje bent full-time bezig met songteksten posten op fok..
Vind dat helemaal niet erg hoor ..
Ik wilde net zeggen dat ik er bij nader inzien toch niet zo blij mee ben.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gelukkig komt nu Barbra Streisand![]()
![]()
Daarvoor ook al hoor.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef I_doubt het volgende:
Ik krijg Bowie's china girl niet te pakken![]()
Je zal hem vast wel herkenen, leuke (korte) intro ookquote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef I_doubt het volgende:
http://www.lyricsfreak.com/d/david-bowie/36807.htmlquote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef I_doubt het volgende:
Barbra is volgens mij net zou oud als Macca.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht pas ergens in de jaren tachtig...zo leer je ook nog eens wat![]()
Volgens mij in 1964 al "Second hand Rose "quote:
De eerste hitquote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef I_doubt het volgende:
haha ik dacht pas 50 ofzo en dat ze vrij laat is begonnen...niet dusquote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Barbra is volgens mij net zou oud als Macca.
Effe rebooten.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef I_doubt het volgende:
Mijn systeem gaat plat
Iemand help!
Even geen teksten![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |