Die heeft nu nog dienst, ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:53 schreef Jane het volgende:
Hee, ik zie nu pas dat Bert Kranenbarg niet in de OP staat als presentator, maar die is er toch ook gewoon?
Inderdaad, zal hem even toevoegenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:53 schreef Jane het volgende:
Hee, ik zie nu pas dat Bert Kranenbarg niet in de OP staat als presentator, maar die is er toch ook gewoon?
Ja, lief van jullie.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:23 schreef mitt het volgende:
Ha Jane, we hebben je gemist hoor.
Ik was werken, MrBadGuy. Helemaal Piet Veerman gemist, zie ik.quote:
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van Adamo ken ik dus totaal niet.
Staat er ook voor het eerst in. Gelijk op 984. En dan zetten mensen vraagtekens bij de eerste plek van BdG? Ik vraag me eerder af hoe dit nummer ineens zo hoog kan binnenkomen.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef Zw0rld het volgende:
volgens mij heeft 982 Jean Michel Jarre - Oxygene IV geen tekst![]()
Waar zie jij 2 tekstenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Zw0rld het volgende:
Twee teksten?
* Zw0rld is vanavond vrij
Ik weet het wel zeker.quote:
Ga je gang maar.quote:
For No One en Across The Universe heb ik inderdaad vanochtend ook gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef dwerg het volgende:
Zo, sinds 6 uur geluisterd. Met For no one enAcross the universe
en Yellow Submarine van The Beatles en veel Bowie. Vanmiddag weinig gehoord, omdat er een spoelmachine stond te draaien.
ik ben aan het etenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ga je gang maar.
* Zw0rld luistert en lurkt wel![]()
Ik zing de tekst van Paul de Leeuw er overheen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef I_doubt het volgende:
KUnnen jullie meezingen?
Ik hoor niemand?????quote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef I_doubt het volgende:
KUnnen jullie meezingen?
Hee MrBadGuy!quote:
Eej Janequote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zing de tekst van Paul de Leeuw er overheen.
Ik heb het opgenomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eej JaneTop 2000 A-Go-Go gezien? The Beatles waren erin met Lady Madonna en nog beter, Piet Veerman was ook
![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee MrBadGuy!
Ik heb om 19:28 nog gereageerd op jouw vraag van vanmiddag waar ik was.
Geweidige groep.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef I_doubt het volgende:
Alvast om te oefenen![]()
978 Talking Heads Road to nowhere
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt weer een avondje met prachtige nummers,
een rauwe keel,
veel vocht om de keel te smeren ,
buren wakker houden
en nog een heleboel leuke dingen meer![]()
zeg dat welquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt weer een avondje met prachtige nummers,
een rauwe keel,
veel vocht om de keel te smeren ,
buren wakker houden
en nog een heleboel leuke dingen meer![]()
Wat zijn wij aan het doen?quote:
die enge vrouw achtervolgt je hèquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Jane het volgende:
Waarom moet ik nu ineens weer aan Yoko denken...?
Hoofdpijn?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Zw0rld het volgende:
Bangt hoofd tegen muur aan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |