quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier in een joggingbroek, sweatshirt, badjas, op sokken, geen gel in, 3 dagen niet geschoren, bril nog op.... en dan ineens zegt Cairon/Kug dta ie vanaaf langskomt!
Dra-MA-tisch!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop niet dat nu opeens onverwacht de deurbel gaat...
waxxquote:Op woensdag 28 december 2005 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
MAAAAAAAARRRR Cybart:
Hoi!
Lang niet meer hier geweest! Hoe is het met jou?!
Nou, ik volgde later eigenlijk alleen maar de live-uitzendingenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxx
hoe gaat het nu met je Big-Pauw verslaving?
Precies!quote:
Landbouwplastic voor mijn ramen plakken en wegkwijnen in scháámte door vanmiddagquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Dus IK ga me dadelijk in ieder geval aankleden, lenzen indoen, tandjes poetsen.
Wat ga jij doen?Manicure? Pedicure? Spoelinkje? Vaselinebehandeling?
Nou ja, ik denk dat een petje voor mij geen overbodige ehhh.... acce... dinges, naja, extraatje is voor als ik alleen maar haarverneukende gel heb.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt dat landbouwplastic ook om je hoofd binden tijdens dit soort dagen en DAN pas naar buiten gaan. Niemand die je kerkent!
quote:Veronica zendt omstreden adoptieshow uit
Woensdag 28-12-2005 18:47 | Tell-a-Friend
In januari eerste afleveringen ‘Who’s your daddy?’
Goed nieuws voor alle Nederlanders die van pulp op televisie houden. In januari start Veronica met het programma ‘Who’s your daddy?’. In dit Amerikaanse programma moeten geadopteerde vrouwen uit zeven kandidaten hun biologische vader herkennen.
Het programma lijkt erg op de RTL-datingshow ‘Herken de Homo,’ waarin een vrouw uit een groep mannen de homo moet herkennen. In ‘Who’s Your Daddy?’ wint de dochter, die haar vader uit de zeven kandidaten weet te pikken, een geldbedrag van 100.000 dollar. Kiest ze de verkeerde, dan krijgt de gekozen acteur dit geldbedrag.
In Amerika werd het programma sterk bekritiseerd. We wachten in spanning af hoe de Nederlanders zullen reageren. Wij zijn in ieder geval laaiend enthousiast.
Wij bellen mensen terug naar aanleiding van een mailtje ja. Inspreken op de voicemail doen we wel, maar het hangt een beetje van de persoon af, de ene probeert het een aantal keer, de ander spreekt in op de voicemail. Sowieso is bellen altijd makkelijker, want dan wordt het gelijk uitgezocht of wordt je teruggebeld. Hoezo wilde je dat weten?quote:Gisteren schreef Petre86 dit:
@andy: bellen jullie ook mensen terug n.a.v. een mailtje en spreken jullie een uitgebreid antwoord in op de voicemail?
Dan volgt nu het ietwat verlate antwoord, aangezien ik al lag te slapen
Vind ik minder omstreden dan HdH vind ik...quote:
MINDER omstreden?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Vind ik minder omstreden dan HdH vind ik...
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J-D als je in Amsterdam loopt moet je t ff laten weten
Ik zie het als een mix van wie van de 3 met spoorloos...quote:
Tja, wel aardig... Jammer alleen van dat beetje ouboligge kapsel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Firefly: Jammer dat Fox de stekker eruit trok
1e aflevering zijn echt keitof iig.
En Sean Maher is geil
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, wel aardig... Jammer alleen van dat beetje ouboligge kapsel.
teenslipperquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Firefly: Jammer dat Fox de stekker eruit trok
1e aflevering zijn echt keitof iig.
En Sean Maher is geil
bril nodig???quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht eerst dat het Robbie Williams was.
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef petre86 het volgende:
wat doen al die lelijke mannen in dit topic?
Hij post geen foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
reageer je eens ergens anders op af..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
eensch is met betreffende bovenstaande user!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
reageer je eens ergens anders op af..
ik geen toch geen kritiek op jou?
alleen op die lelijke mensen die je post.. en jah, das mijn mening..
dat je nou gelijk mij persoonlijk gaat aanvallen.. zwaktebod
misschien als ie zijn broek laat zakken?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
Zonder broek.. da's een oude picquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
misschien als ie zijn broek laat zakken?
en welke meneer is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
die kop.. collin farrel maar dan lelijkerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Wel dus.
Jake en Daria.
Jake of Daria?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
die kop.. collin farrel maar dan lelijker
In mijn hoofd is het altijd rustig.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand in hemelsnaam even een knopje omzetten in mijn hoofd. Het is zo vreselijk druk in mijn hoofd...ik word gek
*switch*quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand in hemelsnaam even een knopje omzetten in mijn hoofd. Het is zo vreselijk druk in mijn hoofd...ik word gek
jah.. wat ze nu uitmelken met reclameblokken er tussenin, terwijl de artiesten belangeloos meegewerkt hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Cybart het volgende:
dat friends for warchild gebeuren...
is dat gewoon niet een mini concert van marco borsato met een lang voorprogramma ???
2e foto ziet die gast er nog een bééééeeetje normaal uit.. maar wat je in hemelsnaam in um ziet..quote:
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
2e foto ziet die gast er nog een bééééeeetje normaal uit.. maar wat je in hemelsnaam in um ziet..en waarom er zoveel foto's staan....
Kan nu toch niet slapen en zometeen komt Will and Grace nogquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
*switch*
of gaan slapen... lekker vroeg
ja, om de minuut is er wel iets dat je lid moet worden...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah.. wat ze nu uitmelken met reclameblokken er tussenin, terwijl de artiesten belangeloos meegewerkt hebben
Halloquote:
Ik heb hier een meditatie van twee minuten liggen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Duitse hoeren.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
't gaat over tooske, estelle en sylvie in de PC hoofd
jouw stekkie!
estelle????quote:
gullitquote:
uhuh.. vrouwen hequote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal kut, Petre86.
Prachtig, die burka.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... foto in fotoboek vervangen
Kut systeem
ik ken 1 meid, daar zou ik hetero voor worden... ik maak niet voor niets steeds haar vriendjes kwaadquote:
wies die meid dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ken 1 meid, daar zou ik hetero voor worden... ik maak niet voor niets steeds haar vriendjes kwaad![]()
een meid die ik al 5-6 jaar ken, net half jaar 18, nu haar motor rijbewijs, grote bek tegen alles en iedereen, voetbalt.... eigelijk gewoon een kerel, maar dan in meisjes uitvoeringquote:
Je zou bijna 'pot' zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
een meid die ik al 5-6 jaar ken, net half jaar 18, nu haar motor rijbewijs, grote bek tegen alles en iedereen, voetbalt.... eigelijk gewoon een kerel, maar dan in meisjes uitvoering
ja, eigelijk wel, maar ja, ze valt op mannen, en tis toch echt een meidquote:
hahahaha, gespierd, echt niet, wel smalquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Een gespierde Limburgse 'meid'.
*zat erop te wachten*quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Knalpot.
als ze knalt, maak je dan maar weg, anders heb je een pot tegen je harses....:Pquote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Knalpot.
dan denk k, dat zelfs stevie wonder, nog wel wat lenzen , brillen en oog correcties kan gebruiken....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Cybart het volgende:
zelfs stevie wonder zou zien dat ze lesbisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |