Voor mezelf.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie is er bij je blijven slapen dan?
spannend! maar 1515 staat voor het nummer van de TT MUTS!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:22 schreef AnGabhar het volgende:
1 januari 1515
[afbeelding]
Koning Lodewijk XII sterft.
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
spannend! maar 1515 staat voor het nummer van de TT MUTS!![]()
als je nu echt een pakkende post had willen maken dan had je toch wel IN in plaats van OP gebruiktquote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vraag je of je dokter er wat lekkers op spuit![]()
beter de toppics lezen meneer!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef Stroekie het volgende:
als je nu echt een pakkende post had willen maken dan had je toch wel IN in plaats van OP gebruikt![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef keizerpinguin het volgende:
dan laat je hem in je mond spuiten![]()
Dat is niet eens een uitdaging voor ons, dat lukt nog wel met 2 vingers in de neusquote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou uh, ik denk dat er nog wel meer voor nieuwjaar volgen hoor
Oei hij zegt meneer tegen mijquote:Op woensdag 28 december 2005 15:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beter de toppics lezen meneer!
[..]
We hebben nog 4 dagen, da's dus iets meer dan 1 topic per dag. Mwjah.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is niet eens een uitdaging voor ons, dat lukt nog wel met 2 vingers in de neus![]()
en 1520 moet ook gewoon gehaald kunnen worden![]()
Dat is ook zo jongemanquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
u bent tenslotte een stuk ouder dan mij![]()
haha nee ik zal me inhouden!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is ook zo jongeman
en ik zal er verder geen aanstoot aan nemen mits u niet uitbarst in het zingen van....
" Ïk heb eerbied voor jouw grijze haren"![]()
er staat ook niet the last onequote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is niet eens een uitdaging voor ons, dat lukt nog wel met 2 vingers in de neus![]()
en 1520 moet ook gewoon gehaald kunnen worden![]()
nee, een gewone jong, doet ook het cios (zit bij me zus op school)quote:
wie weet kun je hem nog eens verleiden!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Burner82 het volgende:
khad me zus op bezoek, met een vriend van haar.....
best wel een knappe jong eigelijk![]()
k denk dat k ook mer eens aan haar vraag, ofie homo isquote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie weet kun je hem nog eens verleiden!je zal niet de eerste zijn die dat lukt!
misschien heeft ze hem wel met opzet mee genomen! om hem aan je voor te stellenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
k denk dat k ook mer eens aan haar vraag, ofie homo is![]()
hij heeft van die hele mooie bruine twinkelende pret oogjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:12 schreef Cybart het volgende:
hoe stoer :Audiobullys VS Hanson
nu is hanson Kut maar die combi klinkt fokking cool
middag mensen!
me zus kennende, zou da zelfs nog kunnen ook nogquote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien heeft ze hem wel met opzet mee genomen! om hem aan je voor te stellen![]()
lucky you!!! mijn zus word verliefd op een jongen en vlak voor ze het wil vertellen, komt hij uit de kast!! hahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 16:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me zus kennende, zou da zelfs nog kunnen ook nog
wel sneu voor haar ja, mer in mijn geval, zouk da nie erg vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lucky you!!! mijn zus word verliefd op een jongen en vlak voor ze het wil vertellen, komt hij uit de kast!! hahaha![]()
wel sneu voor mijn zusje![]()
haha nee dat geloof ik gelijk......quote:Op woensdag 28 december 2005 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wel sneu voor haar ja, mer in mijn geval, zouk da nie erg vinden![]()
latersssquote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga gooise vrouwen kijken laatste aflevering!
tot later.......![]()
dat heb ik zonder horror films te kijken, me dromen zijn al horror genoeg....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef wonderer het volgende:
*geeuw* Had beter niet Saw 2 kunnen kijken... weet niet meer precies wat ik gedroomd heb, maar ik werd misselijk wakker.
Ooh, heb ik ook hoor, vooral als ik het te warm hem. Bloed in ingewanden all over the place.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat heb ik zonder horror films te kijken, me dromen zijn al horror genoeg....
kheb eergister nog 5 katjes uit het frituurvet gehaald, helemaal verbrand en zo, en leefde nogquote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, heb ik ook hoor, vooral als ik het te warm hem. Bloed in ingewanden all over the place.
Hm, ik droom nooit over dieren die doodgaan... (wel over dieren, een paar dagen terug lag ik nog met een paar fretten in bed, bizar), alleen over "mensen". Pas nog een levend ruimteschip dat iemand plette tussen de vloer en de valdeur. Yechquote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb eergister nog 5 katjes uit het frituurvet gehaald, helemaal verbrand en zo, en leefde nogkhaat dromen
kheb niks anders dan zieke dromen... in the truth is inhere, ook wel al een wa gevraagd erover, maar geen antwoordquote:Op woensdag 28 december 2005 17:26 schreef davidov het volgende:
Ik heb nooi dat soort ZIEKE dromen...
Ik heb altijd leuke dromen, of als het eens wel vervelend is dan gaat het alleen maar om een gigantische ruzie maar geen rottende beesten enzo
Jij steekt ook nooit 20 keer op iemand in om daarna zijn keel door te snijden? Dan mis je echt wat hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 17:26 schreef davidov het volgende:
Ik heb nooi dat soort ZIEKE dromen...
Ik heb altijd leuke dromen, of als het eens wel vervelend is dan gaat het alleen maar om een gigantische ruzie maar geen rottende beesten enzo
nee, ik slacht mensen met een zwaard af, en drink hun bloedquote:Op woensdag 28 december 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij steekt ook nooit 20 keer op iemand in om daarna zijn keel door te snijden? Dan mis je echt wat hoor
succubes of incubusquote:Op woensdag 28 december 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
Gisteren had ik nog een erotische droom over een spooksel/onzichtbare man (en dat ie man was, was erg duidelijk voelbaar) Vannacht ook maar die was lucide, dat vind ik niet zo leuk.
Geen van beide, hij zag eruit alsof hij van ijs was gemaakt, met een blauw/paarse gloed. En hij had al heel lang geen seks gehad omdat niemand hem kon zien, alleen ik. Was allemaal erg vrolijkquote:
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:47 schreef Burner82 het volgende:
kerels.... kzou der bijna hetero van worden ...
zoals iemand op lowlands, toen we in de rij voor de bussen stonden te wachten, en er allemaal mensen voorbij liepen, die dachten vooraan te kunnen staan, door langs de rij af te lopen, en niemand wat gooide richting hun, riep: TROETELBEERTJES: STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 28 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mag t nou over zijn met al dat bespreken over jullie freaky dromen?
das ff randomquote:Op woensdag 28 december 2005 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?
U riep?quote:
nee, k ben katholiek, maar bij dat soort verhalen, schakel ik ook al snel af hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Ga je elf dagen op vakantie, en het enoige dat je te vertellen hebt is seksekseksekseksekseks...Ben ik nou zo gereformeerd aangelegd of zijn er meer mensen hier die het liever bij andere indrukken houden?
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernichtquote:
My God was jij dat??quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Door zwolle gelopen vanmiddag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
My God was jij dat??![]()
Ik dacht ff dat ik je gespot had
Herkén ik jou?! Je was met een ander homoachtig type
En ik zie er fokking niet uit ongeschoren en verkeerde gel
Goed, weer iemand die me afgeschreven heeft
En mij ook récht aankijken hequote:
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En mij ook récht aankijken he
En ik had haast
Gewoon álles wat tegen kan zitten in een situatie als dit, zat tegen
Naja, hai... dan...
IK BEN NIET LIEF!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijken
ja ook hoi![]()
Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......quote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijn
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
NEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
Ik zorg óf voor een slaapplek, of ik ga de hele nacht door
Jij! Gaat! Mij! Leren! Maar! Dan! Ook! Echt! Leren! Dansen! A! La! Jou!!
Hij heeft dicht-klap-ogenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J-D als je in Amsterdam loopt moet je t ff laten weten
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?![]()
En leer laat je maar thuis in de kast![]()
Jah, ik zit hier in een joggingbroek, sweatshirt, badjas, op sokken, geen gel in, 3 dagen niet geschoren, bril nog op.... en dan ineens zegt Cairon/Kug dta ie vanaaf langskomt!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
En ik dacht vanmiddag nog wel, kut, het is druk, als ik maar geen bekenden tegenkom.![]()
Sounds like een uitdagingquote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft dicht-klap-ogen
Ik weet nu al:
- Liegen tegen J-D is ónmogelijk
- Hem tactisch weg willen sturen is ónmogelijk
- Nep-aardig en "gemaakt" doen tegen J-D is ónmogelijk.
Hij heeft álles door.
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!
[afbeelding]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor.....quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?
Ik ben benieuwd!
Is dat eenquote:
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor..... zonde, je kon het gebruiken!
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat eenals in:
1. Waxxer leert dansen?!![]()
3. Dansen zoals angel?!![]()
je hapt wel weer leuk in ieder gevalquote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregen
En het was een foto van carnaval. (what's in a name of a JPG)
Vind je't gek?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
MAAAAAAAARRRR Cybart:quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier in een joggingbroek, sweatshirt, badjas, op sokken, geen gel in, 3 dagen niet geschoren, bril nog op.... en dan ineens zegt Cairon/Kug dta ie vanaaf langskomt!
Dra-MA-tisch!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop niet dat nu opeens onverwacht de deurbel gaat...
waxxquote:Op woensdag 28 december 2005 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
MAAAAAAAARRRR Cybart:
Hoi!
Lang niet meer hier geweest! Hoe is het met jou?!
Nou, ik volgde later eigenlijk alleen maar de live-uitzendingenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxx
hoe gaat het nu met je Big-Pauw verslaving?
Precies!quote:
Landbouwplastic voor mijn ramen plakken en wegkwijnen in scháámte door vanmiddagquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Dus IK ga me dadelijk in ieder geval aankleden, lenzen indoen, tandjes poetsen.
Wat ga jij doen?Manicure? Pedicure? Spoelinkje? Vaselinebehandeling?
Nou ja, ik denk dat een petje voor mij geen overbodige ehhh.... acce... dinges, naja, extraatje is voor als ik alleen maar haarverneukende gel heb.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt dat landbouwplastic ook om je hoofd binden tijdens dit soort dagen en DAN pas naar buiten gaan. Niemand die je kerkent!
quote:Veronica zendt omstreden adoptieshow uit
Woensdag 28-12-2005 18:47 | Tell-a-Friend
In januari eerste afleveringen ‘Who’s your daddy?’
Goed nieuws voor alle Nederlanders die van pulp op televisie houden. In januari start Veronica met het programma ‘Who’s your daddy?’. In dit Amerikaanse programma moeten geadopteerde vrouwen uit zeven kandidaten hun biologische vader herkennen.
Het programma lijkt erg op de RTL-datingshow ‘Herken de Homo,’ waarin een vrouw uit een groep mannen de homo moet herkennen. In ‘Who’s Your Daddy?’ wint de dochter, die haar vader uit de zeven kandidaten weet te pikken, een geldbedrag van 100.000 dollar. Kiest ze de verkeerde, dan krijgt de gekozen acteur dit geldbedrag.
In Amerika werd het programma sterk bekritiseerd. We wachten in spanning af hoe de Nederlanders zullen reageren. Wij zijn in ieder geval laaiend enthousiast.
Wij bellen mensen terug naar aanleiding van een mailtje ja. Inspreken op de voicemail doen we wel, maar het hangt een beetje van de persoon af, de ene probeert het een aantal keer, de ander spreekt in op de voicemail. Sowieso is bellen altijd makkelijker, want dan wordt het gelijk uitgezocht of wordt je teruggebeld. Hoezo wilde je dat weten?quote:Gisteren schreef Petre86 dit:
@andy: bellen jullie ook mensen terug n.a.v. een mailtje en spreken jullie een uitgebreid antwoord in op de voicemail?
Dan volgt nu het ietwat verlate antwoord, aangezien ik al lag te slapen
Vind ik minder omstreden dan HdH vind ik...quote:
MINDER omstreden?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Vind ik minder omstreden dan HdH vind ik...
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J-D als je in Amsterdam loopt moet je t ff laten weten
Ik zie het als een mix van wie van de 3 met spoorloos...quote:
Tja, wel aardig... Jammer alleen van dat beetje ouboligge kapsel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Firefly: Jammer dat Fox de stekker eruit trok
1e aflevering zijn echt keitof iig.
En Sean Maher is geil
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, wel aardig... Jammer alleen van dat beetje ouboligge kapsel.
teenslipperquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Firefly: Jammer dat Fox de stekker eruit trok
1e aflevering zijn echt keitof iig.
En Sean Maher is geil
bril nodig???quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht eerst dat het Robbie Williams was.
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef petre86 het volgende:
wat doen al die lelijke mannen in dit topic?
Hij post geen foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
reageer je eens ergens anders op af..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
eensch is met betreffende bovenstaande user!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
reageer je eens ergens anders op af..
ik geen toch geen kritiek op jou?
alleen op die lelijke mensen die je post.. en jah, das mijn mening..
dat je nou gelijk mij persoonlijk gaat aanvallen.. zwaktebod
misschien als ie zijn broek laat zakken?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
Zonder broek.. da's een oude picquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
misschien als ie zijn broek laat zakken?
en welke meneer is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
die kop.. collin farrel maar dan lelijkerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Wel dus.
Jake en Daria.
Jake of Daria?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
die kop.. collin farrel maar dan lelijker
In mijn hoofd is het altijd rustig.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand in hemelsnaam even een knopje omzetten in mijn hoofd. Het is zo vreselijk druk in mijn hoofd...ik word gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |