Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......quote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijn
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
NEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
Ik zorg óf voor een slaapplek, of ik ga de hele nacht door
Jij! Gaat! Mij! Leren! Maar! Dan! Ook! Echt! Leren! Dansen! A! La! Jou!!
Hij heeft dicht-klap-ogenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J-D als je in Amsterdam loopt moet je t ff laten weten
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?![]()
En leer laat je maar thuis in de kast![]()
Jah, ik zit hier in een joggingbroek, sweatshirt, badjas, op sokken, geen gel in, 3 dagen niet geschoren, bril nog op.... en dan ineens zegt Cairon/Kug dta ie vanaaf langskomt!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
En ik dacht vanmiddag nog wel, kut, het is druk, als ik maar geen bekenden tegenkom.![]()
Sounds like een uitdagingquote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft dicht-klap-ogen
Ik weet nu al:
- Liegen tegen J-D is ónmogelijk
- Hem tactisch weg willen sturen is ónmogelijk
- Nep-aardig en "gemaakt" doen tegen J-D is ónmogelijk.
Hij heeft álles door.
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!
[afbeelding]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor.....quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?
Ik ben benieuwd!
Is dat eenquote:
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor..... zonde, je kon het gebruiken!
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat eenals in:
1. Waxxer leert dansen?!![]()
3. Dansen zoals angel?!![]()
je hapt wel weer leuk in ieder gevalquote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregen
En het was een foto van carnaval. (what's in a name of a JPG)
Vind je't gek?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
MAAAAAAAARRRR Cybart:quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |