bril nodig???quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht eerst dat het Robbie Williams was.
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef petre86 het volgende:
wat doen al die lelijke mannen in dit topic?
Hij post geen foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
reageer je eens ergens anders op af..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent de grootste hunk die deze aardkloot ooit heeft gekend wil je zeggen?
eensch is met betreffende bovenstaande user!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
reageer je eens ergens anders op af..
ik geen toch geen kritiek op jou?
alleen op die lelijke mensen die je post.. en jah, das mijn mening..
dat je nou gelijk mij persoonlijk gaat aanvallen.. zwaktebod
misschien als ie zijn broek laat zakken?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
Zonder broek.. da's een oude picquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
misschien als ie zijn broek laat zakken?
en welke meneer is dat?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ow Ang3line.. je herkent deze meneer toch wel?
[afbeelding]
die kop.. collin farrel maar dan lelijkerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Wel dus.
Jake en Daria.
Jake of Daria?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
die kop.. collin farrel maar dan lelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |