Één pot nat toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef Maggie het volgende:
Nee man, hij komt uit Schiedam!
Kijk maar:
[..]
Taalkundig een prachtwerkje!quote:Daar kende iedereen Bob al, ze vroegen dan ook aan Bob, "wil je straks voor ons wat zingen"
"natuurlijk zei hij".
Dat heeft hij dus gedaan, (John wist niet wat hij zag en hoorde van het klein mannetje). Hij vroeg dus ook aan Bob kunnen we samen nu een liedje doen "oké" zei hij .
Uit Schiedam geboren, dat zou erop wijzen dat z'n moer Schiedam heet, toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef Maggie het volgende:
Nee man, hij komt uit Schiedam!
Kijk maar:
[..]
Je weet wel...quote:Na een paar afspraken gemaakt te hebben, is er besloten om 2 nummers te schijven. Dat is dan ook gebeurd bij Manfred Jongenelis studio's algemeen bekend in het land.
Dat waarborgt idd kwaliteit!!!quote:Dat hij talent heeft is zeker. Hij heeft al in voorprogramma's gestaan met o.a.:
Marianne Weber - Dennie Christian - Cooldown café - Dario - enz. enz.
dudequote:Op woensdag 28 december 2005 03:27 schreef perezoso het volgende:
Die rechtse op de boot heb wel lekker titties
Klopt!!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:26 schreef Gatalin het volgende:
Uit Schiedam geboren, dat zou erop wijzen dat z'n moer Schiedam heet, toch?
quote:Ja ja de nieuwe single van Bob incl. de bijbehorende videoclip is nu verkrijgbaar in zowel Nederland als België bij de betere CD shops.
"bij diverse omroepen"quote:Radio- en tv - interview "bij diverse omroepen" vond hij heel mooi om mee te maken.
Flinke cdquote:Bob speelt graag buiten, daardoor is zijn eerste cd genoemd, "een jongen van de straat" deze cd- release was in april 2004. De nummers zijn : "Een jongen van de straat" & "Een zomerse dag".
quote:Inmiddels, weten we dat er een gloednieuw album is verschenen met 10 topnummers.
quote:
Ze gaan de nieuwe Hazes in spé lanceren.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:35 schreef Maggie het volgende:
[..]
"bij diverse omroepen"
[..]
Flinke cd![]()
[..]Is toch maar goed dat zíj dat inmiddels al weten
Een behoorlijk eind weg dan - hoop ikquote:Op woensdag 28 december 2005 03:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan de nieuwe Hazes lanceren.![]()
Ik heb helemaal nog niet gekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:38 schreef devzero het volgende:
Zouden er mensen in dit topic echt langer dan 10 seconden naar die videoclip hebben gekeken?
*meldquote:Op woensdag 28 december 2005 03:38 schreef devzero het volgende:
Zouden er mensen in dit topic echt langer dan 10 seconden naar die videoclip hebben gekeken?
Je zou je verbazen hoeveel pedo's Fok! kent.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:38 schreef devzero het volgende:
Zelfs een pedo word hier niet geil vanquote:Op woensdag 28 december 2005 03:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoeveel pedo's Fok! kent.
Die zaten ook al binnen de eeste 10 secondenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:39 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niet gekekenMaar ik gok die van die titties wel
Je laptop is je guardian angel vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:43 schreef wimmel_1 het volgende:
Zelfs m'n laptop "trekt" die site niet
Echt, wees blij!!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:43 schreef wimmel_1 het volgende:
Zelfs m'n laptop "trekt" die site niet
www.mcfrikandel.be heb ik net geregistreerd en geforward naar www.zangerbob.nlquote:
Hoeveel ga je ervoor vragen?quote:Op woensdag 28 december 2005 04:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
www.mcfrikandel.be heb ik net geregistreerd en geforward naar www.zangerbob.nl![]()
(duur alleen een halve dag voordat die url werkt denk ik)
quote:Op woensdag 28 december 2005 04:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
www.mcfrikandel.be heb ik net geregistreerd en geforward naar www.zangerbob.nl![]()
(duur alleen een halve dag voordat die url werkt denk ik)
Jaja, hij moet wel bij de tijd blijven hequote:Op woensdag 28 december 2005 03:59 schreef wimmel_1 het volgende:
OMFG .... het heeft ook een nummer gemaakt over "in de sneeuw" ....
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | if (navigator.appName == 'Netscape' && (e.which == 3 || e.which == 2)) return false; else if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) { alert("Op alle foto's berust copyright. info@zangerbob.nl"); return false; } return true; } |
Aangezien de doelgroep bestaat uit 72 jarige omaas en 71 jarige pedoos, is dat een afdoende beveiliging.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:11 schreef wimmel_1 het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Hoe triest
Als je tekst probeert te kopieren, dan staat er ook 'op alle foto's...'quote:Op woensdag 28 december 2005 04:16 schreef devzero het volgende:
Aangezien de doelgroep bestaat uit 72 jarige omaas en 71 jarige pedoos, is dat een afdoende beveiliging.
quote:Op woensdag 28 december 2005 04:18 schreef Maggie het volgende:
Voor bovengenoemde doelgroep: control en c tegelijk indrukken werkt wel hooor! En dan kun je het fijn met control en v weer plakken!
Toestquote:Op woensdag 28 december 2005 04:22 schreef devzero het volgende:ik heb geen "control" toets. Die zit zeker naast de "any" toest.
![]()
Nou, ik weet niet wat jij doetquote:Op woensdag 28 december 2005 04:26 schreef wimmel_1 het volgende:
Eeuh... we gaan hier niet Devvie afzeiken, hè
Die Maggie lust er wel pap vanquote:Op woensdag 28 december 2005 04:26 schreef wimmel_1 het volgende:
Eeuh... we gaan hier niet Devvie afzeiken, hè
Schopje SEX dan maar!quote:Op woensdag 28 december 2005 04:31 schreef Maggie het volgende:
We gaan hier niet Maggie afzeiken hè?!
Jaren van garnelen pellen he. Goed voor het moraal.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:33 schreef wimmel_1 het volgende:
Dammn.... wat zo'n woonwagen/boot jong al niet kan aanrichten
Ja devzero...dat wil ik ook wel eens weten...quote:
Voor CUL is het nu al te laat, en nu we toch over plassex beginnenquote:Op woensdag 28 december 2005 04:41 schreef wimmel_1 het volgende:
Tsja... Schop SEX... er lijkt me wel wat lekkerders
management: oudersquote:Wilt u BOB boeken voor een meer dan spetterend optreden vul dan onderstaand e-mail formulier in en het management/boekingskantoor neemt contact met u op.
Gokje. SBS Shownieuws?quote:Radio- en tv - interview "bij diverse omroepen" vond hij heel mooi om mee te maken
Hoeveel crack had die breezah op?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb serieus mensen in mijn lijst die dit leuk vinden![]()
Maikel : HAIL JACK! THE PUMKIN KING!! zegt:
maar je hebt toch goeie en slechte nederlandse muziek
- - †ॐ ·$1Lady Karin __ ;;keep it easy.. »» ·#deb liev wijffie ·0 zegt:
lul nii z0 dom
zo als blof en acda en de munnink is wel leuk
je hebt van alle soorten muziek slechte en goede muziek
valt mee
maar jij vind bob dus wel leuk ?
hy zingt wel g0ed ja
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand ze al zien liggen? Leuk cadeau voor je schoonmoeder.quote:Ja ja de nieuwe single van Bob incl. de bijbehorende videoclip is nu verkrijgbaar in zowel Nederland als België bij de betere CD shops.
Whehe, daar voedt een gemiddeld Afrikaans gezin zich voor een maand mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef Mastertje het volgende:
vreselijk vette wallpaper ook!
[afbeelding]
Blijkbaar heeft hij iets aantrekkelijks over zichquote:Hallo Bobje
Ik ken een meisje en ze is helemaal gek van je(ze heet Debby) ze heeft haar kamer behangen met posters van jou... Ze vindt je een echte heeterd een knappert kortweg een sexy ventje nu vroeg ze me of ik niet zou willen zorgen voor een date met jou... Dus bij deze vraag ik je dus: beste bob zou je samen willen uitgaan (een stukje gaan eten) met Debby?
Vele kusjes Nancy
en hete kussen Debby
quote:Hallo Bobje
Ik ken een meisje en ze is helemaal gek van je(ze heet Debby) ze heeft haar kamer behangen met posters van jou... Ze vindt je een echte heeterd een knappert kortweg een sexy ventje nu vroeg ze me of ik niet zou willen zorgen voor een date met jou... Dus bij deze vraag ik je dus: beste bob zou je samen willen uitgaan (een stukje van jou gaan eten) met Debby?
Vele kusjes Nancy
en hete kussen Debby
quote:heey lekkere Bob!
ik ben echt stapelverliefd op jou!
je bent de mooiste jongen die ik ooit heb gezien !
ik hou van jou!
ik ben jou grootste fan
ik hou van je muziek
ik hou echt van alles wat je doet!
dikke kus
valentijn
quote:Bob ik wou dat ik je meisje was!!!
Je ruled gewoon
IK HOU VAN JE
IK WIL VOOR ALTIJD BIJ JE ZIJN
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(l)(l)(l)
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
stervendehoerekankerbob![]()
Wat een sneaky bitch ook, die probeert hem te paaien met het woord eten noemen. En gezien zijn wallpaper hapt hij wel toe.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Uit gastenboek:
Hallo Bobje
Ik ken een meisje en ze is helemaal gek van je(ze heet Debby) ze heeft haar kamer behangen met posters van jou... Ze vindt je een echte heeterd een knappert kortweg een sexy ventje nu vroeg ze me of ik niet zou willen zorgen voor een date met jou... Dus bij deze vraag ik je dus: beste bob zou je samen willen uitgaan (een stukje van jou gaan eten) met Debby?
Vele kusjes Nancy
en hete kussen Debby
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een sneaky bitch ook, die probeert hem te paaien met het woord eten noemen. En gezien zijn wallpaper hapt hij wel toe.
Mijn oren en ogen, wat doe je?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef freiss het volgende:
http://www.zangerbob.nl/video1.html
Deze is ook wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Is dit de betreffende Debby?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bob ligt goed bij de dames, zie ook deze reactie in zijn gastenboek.
[..]
Blijkbaar heeft hij iets aantrekkelijks over zich
OMG, dat plaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
stervendehoerekankerbob![]()
Erg leuk ja, eigenlijk zou Maikuuul er nog in/bij gesoept moeten worden voor z'n topic:quote:
Hoezo? Bang dat deze de hele dominohal platwalst?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wie belt even de Dierenbescherming?
Breng mij niet op foute ideën.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Rekkie het volgende:
Open er een topic over
Open daar een topic overquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Breng mij niet op foute ideën.![]()
het valt bijna niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lol dat gasten boek:
Vriendelijk
Elegant
Tactvol
Zelfzeker
Aantrekkelijk
Knap
jaja zo kennen we onze bob!
Zou je in het vervolg de disclaimer iets opvallender kunnen maken, zodat onschuldige mensen die uit nieuwsgierigheid klikken op de getoonde link niet worden blootgesteld aan een dergelijke verschrikking.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bob heeft concurentie; http://www.zangerwesley.nl/
Disclaimer: Het duurt even voordat de muziek op de site geladen is. De TS is niet verantwoordelijk voor eventuele hoofdpijn, na het aanhoren van Wesley's 'zangkwaliteiten'.
En dan te bedenken dat er mensen zijn, die onze lieve vriend Wesley boeken voor hun feestjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zou je in het vervolg de disclaimer iets opvallender kunnen maken, zodat onschuldige mensen die uit nieuwsgierigheid klikken op de getoonde link niet worden blootgesteld aan een dergelijke verschrikking.Ik heb nog steeds kramp in mijn tenen.
Mocht ik ooit ongelukkigerwijs belanden op zo'n 'feestje', dan hoop ik dat ik de nooduitgang snel kan vinden.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn, die onze lieve vriend Wesley boeken voor hun feestjes.
JAquote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, allemaal! Stuk voor stuk!
Dat ventje is toch harstikke geinig joh!
Jullie mochten willen dat jullie zo kunnen zingen!
Die ene, met die woonwagens.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA
Uit welk woonwagen kamp kom jij![]()
Er schijnen zelfs mensen hem een lekker ding te vinden. Vele hete en geile kussen staan op zijn gastenboek. Wie vind hem lekker? of is dat een domme vraag...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Skazminko het volgende:
Toch schijnen mensen hem goed te vinden. Wie hier vindt hem goed? of is dat een domme vraag...
Ik vind hem niet goed.
Straatlevenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
quote:Naam René
Woonplaats Zwijndrecht
E-mail renwan86@hotmail.com
Datum 29-12-2005 om 12:10:22
Bob je kunt echt niet zingen!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
StraatlevenIk wed dat ie al moeite heeft om over dat hek te klimmen.
9 jaar en nu al zo'n vetzakquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het resultaat van Volendamse inteelt, kotst u even mee?
http://www.zangerbob.nl/video
![]()
Ooit gehoord van de Fat Chippendales?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Tellorian het volgende:
Je kan zelfs een wallpaper van dat ventje downloaden. Serieus, zoiets wil je toch niet op je desktop hebben staan.
West Siiiiiiiiiiiide!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
nachtrust....die heb ik nou niet veel meer vannacht. nondeknetter, ik denk dat ik de nacht in het ziekenhuis door moet brengen met gebroken tenen.quote:Met geldboete van de eerste categorie wordt gestraft hij die rumoer of burengerucht verwekt waardoor de nachtrust kan worden verstoord.
Ik niet iig, daarna maar weer Sepultura vlug aangezet.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:38 schreef devzero het volgende:
Inderdaad over een jaartje of 8 flink aan de drank gaan en we hebben een heuse Hazes kloon.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slecht zingen en fucking vet.
I say the new Hazés is born
kut camper.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Hip nummer. Ik heb er een mp3'tje van gemaakt en dat nummer is nu mijn ringtone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |