quote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
stervendehoerekankerbob![]()
Wat een sneaky bitch ook, die probeert hem te paaien met het woord eten noemen. En gezien zijn wallpaper hapt hij wel toe.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Uit gastenboek:
Hallo Bobje
Ik ken een meisje en ze is helemaal gek van je(ze heet Debby) ze heeft haar kamer behangen met posters van jou... Ze vindt je een echte heeterd een knappert kortweg een sexy ventje nu vroeg ze me of ik niet zou willen zorgen voor een date met jou... Dus bij deze vraag ik je dus: beste bob zou je samen willen uitgaan (een stukje van jou gaan eten) met Debby?
Vele kusjes Nancy
en hete kussen Debby
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een sneaky bitch ook, die probeert hem te paaien met het woord eten noemen. En gezien zijn wallpaper hapt hij wel toe.
Mijn oren en ogen, wat doe je?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef freiss het volgende:
http://www.zangerbob.nl/video1.html
Deze is ook wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Is dit de betreffende Debby?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bob ligt goed bij de dames, zie ook deze reactie in zijn gastenboek.
[..]
Blijkbaar heeft hij iets aantrekkelijks over zich
OMG, dat plaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
stervendehoerekankerbob![]()
Erg leuk ja, eigenlijk zou Maikuuul er nog in/bij gesoept moeten worden voor z'n topic:quote:
Hoezo? Bang dat deze de hele dominohal platwalst?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wie belt even de Dierenbescherming?
Breng mij niet op foute ideën.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Rekkie het volgende:
Open er een topic over
Open daar een topic overquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Breng mij niet op foute ideën.![]()
het valt bijna niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lol dat gasten boek:
Vriendelijk
Elegant
Tactvol
Zelfzeker
Aantrekkelijk
Knap
jaja zo kennen we onze bob!
Zou je in het vervolg de disclaimer iets opvallender kunnen maken, zodat onschuldige mensen die uit nieuwsgierigheid klikken op de getoonde link niet worden blootgesteld aan een dergelijke verschrikking.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bob heeft concurentie; http://www.zangerwesley.nl/
Disclaimer: Het duurt even voordat de muziek op de site geladen is. De TS is niet verantwoordelijk voor eventuele hoofdpijn, na het aanhoren van Wesley's 'zangkwaliteiten'.
En dan te bedenken dat er mensen zijn, die onze lieve vriend Wesley boeken voor hun feestjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zou je in het vervolg de disclaimer iets opvallender kunnen maken, zodat onschuldige mensen die uit nieuwsgierigheid klikken op de getoonde link niet worden blootgesteld aan een dergelijke verschrikking.Ik heb nog steeds kramp in mijn tenen.
Mocht ik ooit ongelukkigerwijs belanden op zo'n 'feestje', dan hoop ik dat ik de nooduitgang snel kan vinden.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn, die onze lieve vriend Wesley boeken voor hun feestjes.
JAquote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, allemaal! Stuk voor stuk!
Dat ventje is toch harstikke geinig joh!
Jullie mochten willen dat jullie zo kunnen zingen!
Die ene, met die woonwagens.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA
Uit welk woonwagen kamp kom jij![]()
Er schijnen zelfs mensen hem een lekker ding te vinden. Vele hete en geile kussen staan op zijn gastenboek. Wie vind hem lekker? of is dat een domme vraag...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Skazminko het volgende:
Toch schijnen mensen hem goed te vinden. Wie hier vindt hem goed? of is dat een domme vraag...
Ik vind hem niet goed.
Straatlevenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
quote:Naam René
Woonplaats Zwijndrecht
E-mail renwan86@hotmail.com
Datum 29-12-2005 om 12:10:22
Bob je kunt echt niet zingen!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
StraatlevenIk wed dat ie al moeite heeft om over dat hek te klimmen.
9 jaar en nu al zo'n vetzakquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het resultaat van Volendamse inteelt, kotst u even mee?
http://www.zangerbob.nl/video
![]()
Ooit gehoord van de Fat Chippendales?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Tellorian het volgende:
Je kan zelfs een wallpaper van dat ventje downloaden. Serieus, zoiets wil je toch niet op je desktop hebben staan.
West Siiiiiiiiiiiide!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |