Nou ik heb hem vandaag gehoord bij shownieuws van SBS6, het was werkelijk waar om te janken.quote:Bob Offenberg
Deze jeugdige zanger ( 8 jaar) bracht al een single uit. Zingt vooral Nederlandstalig. Stond al in vele voorprogramma's van bekende nederlanders.
Ik loop de hele dag op blote voeten door het huis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef kokos het volgende:
Ooh, ja met die familie. Hij was op blote voeten
Ook op tv?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag op blote voeten door het huis.
What's your point?
Hij is inmiddels 9 en al een stuk dikkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
8 jaar en dan al zo'n dikke vetkop.
Nóg dikker?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 9 en al een stuk dikker![]()
Echt? Mag dat wel van de wet dan? Met optredens is er al terecht een beperking voor kinderen, qua uren en zo, hoe zit dat dan met een tv-serie? Die familie zal ook wel een hoog Tokkie-gehalte hebben, kan niet anders!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
En hij krijgt een real-life soap bij SBS6. Waar zouden we toch zijn zonder die prachtzender!
Geen idee maar dat werd gezegd door die gigantische kwalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Suko het volgende:
[..]
Echt? Mag dat wel van de wet dan? Met optredens is er al terecht een beperking voor kinderen, qua uren en zo, hoe zit dat dan met een tv-serie? Die familie zal ook wel een hoog Tokkie-gehalte hebben, kan niet anders!
wat een verschrikkelijke muziekquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef QazzaQ het volgende:
http://www.zangerbob.nl/
en dan vooral links de videoclip bekijken.
van websitequote:Hallo Bobje
Ik ken een meisje en ze is helemaal gek van je(ze heet Debby) ze heeft haar kamer behangen met posters van jou... Ze vindt je een echte heeterd een knappert kortweg een sexy ventje nu vroeg ze me of ik niet zou willen zorgen voor een date met jou... Dus bij deze vraag ik je dus: beste bob zou je samen willen uitgaan (een stukje gaan eten) met Debby?
Vele kusjes Nancy
en hete kussen Debby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |