laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.quote:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?quote:op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef dirktator het volgende:
[..]
laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.quote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
[..]
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 19:29 schreef skazminko het volgende:
[..]
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.
quote:laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt"
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef t0y het volgende:
damn, nu ik goed kijk zie ik wat een opgeblazen kankerkop dat kind heeft, het heeft echt zo'n uitstraling van: "sla me kankerhard!'
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een jointquote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef poncho het volgende:
[..]
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.
of mda in combinatie met diazepam.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef t0y het volgende:
[..]
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een joint![]()
succes gegarandeerd.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
of 6 valium en 48 uur lang over dat jochie dromen.quote:
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werktquote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
je hebt in ieder geval kennis van zaken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |