laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.quote:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?quote:op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef dirktator het volgende:
[..]
laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.quote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
[..]
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 19:29 schreef skazminko het volgende:
[..]
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.
quote:laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt"
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef t0y het volgende:
damn, nu ik goed kijk zie ik wat een opgeblazen kankerkop dat kind heeft, het heeft echt zo'n uitstraling van: "sla me kankerhard!'
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een jointquote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef poncho het volgende:
[..]
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.
of mda in combinatie met diazepam.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef t0y het volgende:
[..]
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een joint![]()
succes gegarandeerd.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
of 6 valium en 48 uur lang over dat jochie dromen.quote:
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werktquote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
je hebt in ieder geval kennis van zaken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werkt
en ik had je nog zo gewaarschuwd!quote:
dudequote:op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef yellowledbetter het volgende:
ik heb zanger bob als avatar op msn
dat krijg je zonder vrienden...quote:op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
tot nog toe nog geen racties er op gehad op msn![]()
voorspelbaar.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
ik weet het, die had ik verwachtquote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
josti + knapenkoor + plofkopquote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef cheesecake het volgende:
een andere fok! user was alvast zo slim om deze voor bob te registreren.
het straatleven op blauwe gympies?quote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthoudenquote:het mooie was dat de john de tekst kwijt was, onder het zingen en moest toe zien hoe bob gewoon door ging, hij zei later - "hij is goed, als je dat al voor elkaar hebt dan ben je goed".
als hij dat tussen het eten door moet leren.quote:op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef cheesecake het volgende:
[..]
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthouden.
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
mijn god, wat zullen die ouders lelijk zijn
het straatleven in een of ander achter gelegen weilandquote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
laat het zich niet voortplanten!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik las zwanger bob.
zou trouwens best een goede bijnaam voor hem zijn.
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?quote:op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef tellorian het volgende:
[..]
laat het zich niet voortplanten!!!![]()
nou, de geheime minnaar.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?
tevens ruiken ze geld.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef aurelianus het volgende:
het arme kind zal wel gedwongen worden te zingen door zijn frans bauer-liefhebbende ouders die hem van jongs af aan al hebben geïndoctrineerd met hun absurde muzieksmaak.
na enkele crapperige boeken te hebben geschreven. want zo wou bob het.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef tellorian het volgende:
[..]
nou, de geheime minnaar.
want die heeft ze dan en gaan ze er van door met al die euro's die ze uit dit zingende spaarvarkentje weet te persen na zijn dood.![]()
om een enorme camper mee te kopen en die in te richten met lelijke prullaria. ongetwijfeld.quote:
en dan godverredomme van onze belastingcenten zo hup, de wao in, vanwege zijn kwabberige lichaam!quote:op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef sr_firewire het volgende:
dikke vette kwal. uitgemolken door zijn ouders en bovendien vetgemest. die jongen overlijdt net als andre hazes aan zijn slechte levensgewoontes. roken vanaf zijn 10e, drinken vanaf zijn 13e en vooral veel frituur voedsel.
gore dikke graftak
seks met een vuurpijlweduwequote:op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef sr_firewire het volgende:
best een milf die moeder
schiedams.quote:op zaterdag 31 december 2005 02:16 schreef nosh het volgende:
[..]
en dan godverredomme van onze belastingcenten zo hup, de wao in, vanwege zijn kwabberige lichaam!
afschieten, die volendamse volkszangers! tuig! allemaal!
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.quote:
het kan wel, het is alleen een heel groot en vet bestand................quote:op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef braun het volgende:
kan iemand die muziek rippen uit die video? dus dat het mp3'tjes worden?
fijn. die kan ik namelijk gebruiken voor m'n radiozender.
vind je het vreemd, gezien de afmetingen van bolleboos zanger bob.quote:op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef mcgilles het volgende:
het kan wel, het is alleen een heel groot en vet bestand................
ja, of die sneeuwpop die je op het eind van zijn video die over sneeuw gaatquote:op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef nozem het volgende:
ah, daar hebben we hem weer. de jongen die er uitziet alsof hij een vrachtwagen in heeft geslikt.![]()
nou dan ken jij wesley nog niet die is zonodig nog kanslozerquote:op zaterdag 31 december 2005 14:52 schreef even het volgende:
![]()
zo iets kan je toch niet serieus nemen
![]()
vet triest zit ie naast zo'n meisje als een echte mongool heen en weer te wiebelen alsof ie moet poepen..![]()
meisje kijkt de hele tijd naar mensen achter de camera met ogen die zeggen: mag ik weg ?!![]()
![]()
quote:op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
nou dan ken jij wesley nog niet die is zonodig nog kanslozer
quote:
http://www.wesley.nl/quote:op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
kan dat, mocht het mogelijk zijn en heeft hij ook zo'n lachwekkende videoclip post de link dan
![]()
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hij is wel vet coolquote:op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
http://www.wesley.nl/
alleen de intro van zijn site al
quote:
daar kun je wesley is vet cool downloaden is echt een toffe ringtonequote:op zaterdag 31 december 2005 17:02 schreef yellowledbetter het volgende:
misschien liever ook wel van niet
free record shop en music store zijn toch over het algemeen paupertwinkels?quote:op zaterdag 31 december 2005 17:21 schreef yellowledbetter het volgende:
back to bob dit las ik op zijn site:
'ja ja de nieuwe single van bob incl. de bijbehorende videoclip is nu verkrijgbaar in zowel nederland als belgië bij de betere cd shops.'
en wat me opviel was het stukje "betere cd shops", je zou toch juist verwachten dat de betere cd shops hem principieel zouden weigeren![]()
'wetenschappers zijn het er over eens dat bob gekwalificeerd moet worden als "kind", alhoewel enkele skeptici er een "zingende papzak" in menen te zien'quote:op zaterdag 31 december 2005 18:06 schreef cassius het volgende:
is 'zanger bob' de volledige naamzodat je iig weet wat het voor moet stellen?
quote:op zaterdag 31 december 2005 18:09 schreef wat het volgende:
[..]
'wetenschappers zijn het er over eens dat bob gekwalificeerd moet worden als "kind", alhoewel enkele skeptici er een "zingende papzak" in menen te zien'
quote:op zaterdag 31 december 2005 17:59 schreef yellowledbetter het volgende:
niet heel erg bijzonderen erg gemeen
![]()
![]()
jeuj \o/quote:op zaterdag 31 december 2005 18:16 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
die is dan wel weer gaaf
![]()
het is schiedam, lees je in dudequote:op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef barracupracuda het volgende:
bob komt uit de hood?sinds wanneer heeft urk een hood?
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.quote:op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef mastertje het volgende:
water? zou dat het zijn?
das kut!!quote:op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.
in de winter groeien vetplanten niet zo goed..
quote:naam jeanine
woonplaats pompelmoesstraat
e-mail jeaninemandariene...
datum 30-12-2005 om 16:57:24
allo!! bobke!
kerel ge zingt echt goed! kben zo mega fan van u! wanneer komde keer optreden bij mij? zo privé optrede???????????????
quote:op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.
in de winter groeien vetplanten niet zo goed..
als je je handen maar weer wast als je klaar bent!quote:op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef mcgilles het volgende:
als ik vanavond thuis ben zou ik ook eens die frituurkop van hem onder handen nemen
quote:op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef mastertje het volgende:
sorry... had ik niet moeten doen.. ik plant wel nieuwe.
[afbeelding]
ik denk het wel, want dan sterft bob over een paar jaar aan overgewicht terwijl hij op zijn 'artistieke hoogtepunt is' en innen die ouders al dat geld. het zijn gewiekste zakenmensenquote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
zou zanger bob ook extra voedsel krijgen als hij een keer niet vals heeft gezongen? hij wordt toch erg gepusht door zijn pa?
zo van: laten we die koter van ons eens flink vetmesten, dan ziet hij er straks grappig uit voor op tv. dan gaan we werken aan zijn stem enzo. en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
een woonwagen met een trap?quote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
quote:op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik las zwanger bob.
zou trouwens best een goede bijnaam voor hem zijn.
en gouden deurknoppen en een marmeren open haardquote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
zou zanger bob ook extra voedsel krijgen als hij een keer niet vals heeft gezongen? hij wordt toch erg gepusht door zijn pa?
zo van: laten we die koter van ons eens flink vetmesten, dan ziet hij er straks grappig uit voor op tv. dan gaan we werken aan zijn stem enzo. en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
http://www.davevanwell.com/
dit is nog zo'n topper
zoow, ben benieuwd wat de walt disney corp. van dat fontje vindt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
wat een rotkop heeft die vent zegquote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
idd, heeft disney daar geen service voor ?quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef frollo het volgende:
[..]
zoow, ben benieuwd wat de walt disney corp. van dat fontje vindt.
quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef raymannl het volgende:
[..]
wat een rotkop heeft die vent zegniet normaal meer
lijkt wel een duiveltje.quote:
die is nog zieliger dan bob.... of kan dat niet ?!?quote:op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
http://www.wesley.nl/
alleen de intro van zijn site al
hij heeft lippenstift op !!quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef yosander het volgende:
[..]
die is nog zieliger dan bob.... of kan dat niet ?!?
ik ben benieuwdquote:op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef t0y het volgende:
ik ga ff opzoek naar een mailadres van disney nederland
hey!!!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
amsterdam geef ik je gelijk in, maar van rotterdam blijf je af.quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
zeker doen die kerel denkt maar zo die letters te kunnen gebruiken.quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef t0y het volgende:
omg @ zanger dave
ik ga ff opzoek naar een mailadres van disney nederland
giel noemt fok! wel vaker.quote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
giel beelen zegt net: op diverse weblogs en forums wordt zanger bob belachelijk gemaakt...![]()
tussen 6.00 en 9.00 dus luisteren naar 3fm. (of via de livestream op www.3fm.nl)
jezus, wat was dat ergquote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
je kent hazés nog wel he ?quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
gielaudioquote:
vanochtend ook al bij giel gehoord... wat ar-ti-cu-leert die jongen verschrikkelijk zeg. kan me best voorstellen dat die hangwangen in de weg zitten, maar dat geeft m niet het recht het over sniw te hebben, in plaats van sneeuw...quote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
staat pas n week op die sitequote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
nee maar wel dat ie lelijk is.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef outside_lines het volgende:
is iemand wel eens opgevallen dat dave geen bovenlip heeft?
9, dus je zat er niet ver naast.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe oud is hij nu ?
alleen klagen mag.quote:op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef maikuuul het volgende:
gisternacht het liedje weer geluisterdhet blijft schitterend, ook vet is als hij zijn varkenspoten voor zijn tieten doet, hij zingt dan iets van: iiiikkk tralalala
giel noemt zijn programma op woensdag niet voor niks wansmaak woensdag...quote:op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef _elmaikel_ het volgende:
lol bij giel dat is echt te erg,
"van mijn"???quote:
dave fanproducten
er zijn nou ook producten van mijn
vindtquote:die zijn leuk voor de fans en de liefhebbers
die producten kunt u vinden bij optredens
maar ook vind u ze in mijn webshop
knop shop...quote:die staat op deze site onder de knop shop
slavenhandel? we kunnen danseressen kopen? voor de liefhebbers... zijn het poolse chickies?quote:er zijn al sleutelhangers sjaaltjes .
aanstekers, petten, t shirts, ijsblokjes fles openers
dave van well en danseressen
je hebt mensen omgekocht?quote:dave met danseressen
mensen ik sta tegenwoordig niet meer alleen op het podium.
een leuk optreden? tsja... dan zal ik wel nooit komen...quote:ik heb 5 danseressen achter me sightly is de naam.
dus kom snel een keer kijken bij een leuk optreden.
dat is toch geen zin????quote:van mijn en mijn danseressen
geweldig...quote:binnenkort komen er ook nieuwe fotokaarten.
wederom staat daar geen zin...quote:van mijn en danseressen en mijn boekingsbureau
hoppa, post dat liedje eens. ik wil verdomme wel weer eens lachen om dat vette varkentjequote:op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hohhh, mijn god.
ik luister nu dat liedje dat ie zong bij giel.
kan dat kereltje niet dood? hij zingt zo vals als de nete en nog uit de maat ook.![]()
kijk ff op giel.vara.nlquote:op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
hoppa, post dat liedje eens. ik wil verdomme wel weer eens lachen om dat vette varkentje
op zijn zusje zeker. (dat meisje in de clip)quote:op vrijdag 20 januari 2006 05:19 schreef bxie het volgende:
hij is verliefd
ik hoop dat je dit niet meentquote:
die noob hing ook nog eens de koptelefoon om de microfoon heen, waardoor het geluid enorm ging rondzingen.quote:op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef maddoxx het volgende:
[..]
die vetkoptelefoon is groter dan z'n hoofd![]()
en dat vind jij erg?quote:op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef maddoxx het volgende:
stervende kut site, zijn videos zijn offline
nee, die muziek is lachwekkendquote:op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
en dat vind jij erg?![]()
![]()
dat is toch alleen maar beter!
weer een paar virussen minder!![]()
"omg wtf haxored"quote:
nog een keer dat nummer?quote:
omg, staat die vetklep weer in mijn at.quote:
stoute maddox die zomaar dit topic in je at kickte.quote:op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef t0y het volgende:
[..]
omg, staat die vetklep weer in mijn at.
wow, gaat bob nu tr00 grimm ende frostbitten black metal maken??quote:op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef maddoxx het volgende:
ja, als iemand de mp3 vindt van: laat het sneeuwen of hoe heet diedan ga ik die gewoon de hele tijd restarten
thank godquote:op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef maddoxx het volgende:
bleh ze zijn nog niet online
dan stikt ie en is ie ook dood.quote:op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef ruftie78 het volgende:
... (of krijg de baard heel heftig in je strot)
miischien kan jij een keer een stukje zingen op fok!radioquote:op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef maikuuul het volgende:
ik sta ook in het gastenboek
naam maikuuul
woonplaats mestreech
e-mail jeweet@hotmail.com
datum 25-01-2006 om 01:35:20
hey bob, ik ben helemaal weg van jou en je muziek.
heb je speciale cursussen gevolgd om zo goed te zingen of is dit allemaal puur natuur ?
groetjes maikuuul een hendig grote van van je !
pssst.quote:op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef gebleekte het volgende:
jezus, 9 jaar en dan al 200 kilo, dan doe je toch iets niet goed
ben ik ff blij dat ik dat nooit luister dan.quote:op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef geesoes het volgende:
[..]
miischien kan jij een keer een stukje zingen op fok!radio
ik vind ,t eerder zielig voor die vrachtwagen.quote:op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef nozem het volgende:
hebben ze die vrachtwagen nog niet operatief weten te verwijderen? wat zielig voor die jongen.
jij hebt een mooie toekomst voor je.quote:op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef jajong het volgende:
kankerdikke
moraalridderquote:op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef iblardi het volgende:
ik vind het erg sneu dat zijn ouders hem dit laten doen, terwijl hij gewoon op school zou moeten zitten.
nog erger vind ik dat een kindje van negen hier zo finaal afgezeken wordt.
maar het allerergst is toch wel dat het jullie lukt om 6 pagina's te vullen met het gewichtsprobleem van een kind.
chapeau, jongens, wees maar trots.
hij heeft gewoon gelijkquote:op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef hydrah het volgende:
[..]
moraalridder![]()
maak maar een klaag topic over dit topic ofzo![]()
daar heb ik geen behoefte aan. krijg je weer van die users die zich als lemmingen van een klif afwerpen in hun haast om te zeggen dat iemand lelijk is, of raar, of links, of nazi, of allochtoon. (óf allemaal tegelijk! alléén op fok!quote:op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef hydrah het volgende:
[..]
moraalridder![]()
maak maar een klaag topic over dit topic ofzo![]()
quote:op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef crookedeye het volgende:
hij begint internationaal bekend te worden
http://www.alldumb.com/item/21898/#comments
whahaaquote:notorious big reincarnated as a fat white dutch kid
blouse dicht smeerlap !quote:op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef markzman_x het volgende:
[afbeelding]
dave & wolter kroes. die wolter is ook prima! helemaal mooi bij die aflevering van "rutger leert stappen".
ik mag dit soort kamperhouse wel.
quote:naam maikuuul
woonplaats mestreech
e-mail jeweet@hotmail.com
datum 25-01-2006 om 01:35:20
hey bob, ik ben helemaal weg van jou en je muziek.
heb je speciale cursussen gevolgd om zo goed te zingen of is dit allemaal puur natuur ?
groetjes maikuuul een hendig grote van van je !
quote:op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef markzman_x het volgende:
[afbeelding]
dave & wolter kroes. die wolter is ook prima! helemaal mooi bij die aflevering van "rutger leert stappen".
ik mag dit soort kamperhouse wel.
hoeveel candy bars zou hij onder die helm verstopt hebben?quote:op zondag 29 januari 2006 19:45 schreef yellowledbetter het volgende:
zijn kop ziet er nu nog vernagelder uit met die helm op
kindje?quote:op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef iblardi het volgende:
weer zo'n kampertje met die goedkope hollandse troep. ik overweeg serieus om te gaan emigerenquote:op vrijdag 30 december 2005 18:42 schreef dirktator het volgende:
nee he, weer zo'n jong ventje uit een volendams/urks knapenkoor met een engelenstem die de hartjes van de nederlandse paupertbevolking komt stelen...
[afbeelding]
kots hier op de plofkop van "zanger bob" en ieder kind dat op jonge leeftijd doorbreekt met nederlandstalige muziek.
![]()
te ziekquote:op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef ronno het volgende:
zn moeder waagt zich nu ook aan het roerige artiestenleven:
http://www.zangereswilma.tk/
![]()
ff opnieuw dan....quote:
iets mompelt over hoge bomen enzo.quote:op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef iblardi het volgende:
ik vind het erg sneu dat zijn ouders hem dit laten doen, terwijl hij gewoon op school zou moeten zitten.
maar het allerergst is toch wel dat het jullie lukt om 6 pagina's te vullen met het gewichtsprobleem van een kind.
chapeau, jongens, wees maar trots.
quote:op maandag 30 januari 2006 05:53 schreef offsprngr het volgende:
[afbeelding]
zeker zn broertje, wie van de twee zou't domst zijn? echt zo'n figuur van: "ey, wat kijk je dan, kga je stompuh, kankahgek!".
overigens is zn videosectie down, obviously is ie te dik voor breedband.
echt zo'n parenclubwijf. laatst gezien bij jambers: "overdag is susan huismoeder van 4 kinderen en is getrouwd met leo. maar 's nachts zet ze haar veilige leventje aan de kant en laat zich uitwonen door een afgewezen porno-acteur, die op zijn beurt zijn vriendin weer uitleent aan leo."quote:
mag ik jullie er even fijntjes op wijzen dat ik een paar weken geleden heel veel moeite heb gedaan om een topic met kansloze smartlapzangers van de grond te krijgen? deze figuren mogen daarin, zanger bob is dik genoeg om in z'n eentje dit topic te vullen....quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef t0y het volgende:
zanger frank van etten
zangeres wilma
zangeres angelique tip!
zanger robert hoep
zanger peer van dun
zanger lowie boer
zanger gewoon bert
zanger alwie kroeze bezoek vooral zijn website niet...
zanger jacques herb
zanger john mccray nl country
wat!?!quote:
zeker een mooie site, vooral die witte rand ronom die foto. heel mystiek.quote:op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef bravo het volgende:
[..]
wat!?!
bij het knopje awards.....
ik quote:
" beste angelique,
ik zag jou site en zei gelijk, wauw die zie je niet zoveel ,zo mooi ingedeeld ,zonder irritante reclame`s enz en daarom ben je bij mij ,site van de maand geworden.ik kan je wel een rapportje geven voor je site,maar dat lijkt mij overbodig,want hij is in een woord super geweldig.blijf zo doorgaan en ik wens je heel veel succes in het artiestenwereldje.ik ben geen paragnost of helderziende,maar de uitstraling die jij geeft op de foto`s ga jij het ver schoppen in de toekomst.
groetjes utrechtsetheo."
* zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |