laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.quote:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?quote:op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef dirktator het volgende:
[..]
laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt" en zit nog immer in de trauma-periode.
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.quote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
[..]
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 19:29 schreef skazminko het volgende:
[..]
nou het is hele wilde gok hoor, maar ik gok dat het 'zanger bob' was.
quote:laat me even! ik heb deze koter pas recentelijk "ontdekt"
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef t0y het volgende:
damn, nu ik goed kijk zie ik wat een opgeblazen kankerkop dat kind heeft, het heeft echt zo'n uitstraling van: "sla me kankerhard!'
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een jointquote:op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef poncho het volgende:
[..]
ze hadden bij zijn geboorte al een briefje met 'kick me' op zijn rug moeten plakken.
of mda in combinatie met diazepam.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef t0y het volgende:
[..]
tip van de dag: kijk dat filmpje onder het genot van een joint![]()
succes gegarandeerd.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
of 6 valium en 48 uur lang over dat jochie dromen.quote:
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werktquote:op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef poncho het volgende:
[..]
of mda in combinatie met diazepam.
je hebt in ieder geval kennis van zaken.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
of cyanide, ik ken het filmpje persoonlijk niet maar ik kan me voorstellen dat het suicidaal werkt
en ik had je nog zo gewaarschuwd!quote:
dudequote:op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef yellowledbetter het volgende:
ik heb zanger bob als avatar op msn
dat krijg je zonder vrienden...quote:op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
tot nog toe nog geen racties er op gehad op msn![]()
voorspelbaar.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
ik weet het, die had ik verwachtquote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
josti + knapenkoor + plofkopquote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef cheesecake het volgende:
een andere fok! user was alvast zo slim om deze voor bob te registreren.
het straatleven op blauwe gympies?quote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthoudenquote:het mooie was dat de john de tekst kwijt was, onder het zingen en moest toe zien hoe bob gewoon door ging, hij zei later - "hij is goed, als je dat al voor elkaar hebt dan ben je goed".
als hij dat tussen het eten door moet leren.quote:op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef cheesecake het volgende:
[..]
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthouden.
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
mijn god, wat zullen die ouders lelijk zijn
het straatleven in een of ander achter gelegen weilandquote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
laat het zich niet voortplanten!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik las zwanger bob.
zou trouwens best een goede bijnaam voor hem zijn.
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?quote:op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef tellorian het volgende:
[..]
laat het zich niet voortplanten!!!![]()
nou, de geheime minnaar.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?
tevens ruiken ze geld.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef aurelianus het volgende:
het arme kind zal wel gedwongen worden te zingen door zijn frans bauer-liefhebbende ouders die hem van jongs af aan al hebben geïndoctrineerd met hun absurde muzieksmaak.
na enkele crapperige boeken te hebben geschreven. want zo wou bob het.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef tellorian het volgende:
[..]
nou, de geheime minnaar.
want die heeft ze dan en gaan ze er van door met al die euro's die ze uit dit zingende spaarvarkentje weet te persen na zijn dood.![]()
om een enorme camper mee te kopen en die in te richten met lelijke prullaria. ongetwijfeld.quote:
en dan godverredomme van onze belastingcenten zo hup, de wao in, vanwege zijn kwabberige lichaam!quote:op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef sr_firewire het volgende:
dikke vette kwal. uitgemolken door zijn ouders en bovendien vetgemest. die jongen overlijdt net als andre hazes aan zijn slechte levensgewoontes. roken vanaf zijn 10e, drinken vanaf zijn 13e en vooral veel frituur voedsel.
gore dikke graftak
seks met een vuurpijlweduwequote:op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef sr_firewire het volgende:
best een milf die moeder
schiedams.quote:op zaterdag 31 december 2005 02:16 schreef nosh het volgende:
[..]
en dan godverredomme van onze belastingcenten zo hup, de wao in, vanwege zijn kwabberige lichaam!
afschieten, die volendamse volkszangers! tuig! allemaal!
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.quote:
het kan wel, het is alleen een heel groot en vet bestand................quote:op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef braun het volgende:
kan iemand die muziek rippen uit die video? dus dat het mp3'tjes worden?
fijn. die kan ik namelijk gebruiken voor m'n radiozender.
vind je het vreemd, gezien de afmetingen van bolleboos zanger bob.quote:op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef mcgilles het volgende:
het kan wel, het is alleen een heel groot en vet bestand................
ja, of die sneeuwpop die je op het eind van zijn video die over sneeuw gaatquote:op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef nozem het volgende:
ah, daar hebben we hem weer. de jongen die er uitziet alsof hij een vrachtwagen in heeft geslikt.![]()
nou dan ken jij wesley nog niet die is zonodig nog kanslozerquote:op zaterdag 31 december 2005 14:52 schreef even het volgende:
![]()
zo iets kan je toch niet serieus nemen
![]()
vet triest zit ie naast zo'n meisje als een echte mongool heen en weer te wiebelen alsof ie moet poepen..![]()
meisje kijkt de hele tijd naar mensen achter de camera met ogen die zeggen: mag ik weg ?!![]()
![]()
quote:op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
nou dan ken jij wesley nog niet die is zonodig nog kanslozer
quote:
http://www.wesley.nl/quote:op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
kan dat, mocht het mogelijk zijn en heeft hij ook zo'n lachwekkende videoclip post de link dan
![]()
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hij is wel vet coolquote:op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
http://www.wesley.nl/
alleen de intro van zijn site al
quote:
daar kun je wesley is vet cool downloaden is echt een toffe ringtonequote:op zaterdag 31 december 2005 17:02 schreef yellowledbetter het volgende:
misschien liever ook wel van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |