free record shop en music store zijn toch over het algemeen paupertwinkels?quote:op zaterdag 31 december 2005 17:21 schreef yellowledbetter het volgende:
back to bob dit las ik op zijn site:
'ja ja de nieuwe single van bob incl. de bijbehorende videoclip is nu verkrijgbaar in zowel nederland als belgië bij de betere cd shops.'
en wat me opviel was het stukje "betere cd shops", je zou toch juist verwachten dat de betere cd shops hem principieel zouden weigeren![]()
'wetenschappers zijn het er over eens dat bob gekwalificeerd moet worden als "kind", alhoewel enkele skeptici er een "zingende papzak" in menen te zien'quote:op zaterdag 31 december 2005 18:06 schreef cassius het volgende:
is 'zanger bob' de volledige naamzodat je iig weet wat het voor moet stellen?
quote:op zaterdag 31 december 2005 18:09 schreef wat het volgende:
[..]
'wetenschappers zijn het er over eens dat bob gekwalificeerd moet worden als "kind", alhoewel enkele skeptici er een "zingende papzak" in menen te zien'
quote:op zaterdag 31 december 2005 17:59 schreef yellowledbetter het volgende:
niet heel erg bijzonderen erg gemeen
![]()
![]()
jeuj \o/quote:op zaterdag 31 december 2005 18:16 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
die is dan wel weer gaaf
![]()
het is schiedam, lees je in dudequote:op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef barracupracuda het volgende:
bob komt uit de hood?sinds wanneer heeft urk een hood?
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.quote:op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef mastertje het volgende:
water? zou dat het zijn?
das kut!!quote:op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.
in de winter groeien vetplanten niet zo goed..
quote:naam jeanine
woonplaats pompelmoesstraat
e-mail jeaninemandariene...
datum 30-12-2005 om 16:57:24
allo!! bobke!
kerel ge zingt echt goed! kben zo mega fan van u! wanneer komde keer optreden bij mij? zo privé optrede???????????????
quote:op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
ik denk het ... maar ik vrees dat 'ie alleen in de zomer pas weer wil groeien.
in de winter groeien vetplanten niet zo goed..
als je je handen maar weer wast als je klaar bent!quote:op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef mcgilles het volgende:
als ik vanavond thuis ben zou ik ook eens die frituurkop van hem onder handen nemen
quote:op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef mastertje het volgende:
sorry... had ik niet moeten doen.. ik plant wel nieuwe.
[afbeelding]
ik denk het wel, want dan sterft bob over een paar jaar aan overgewicht terwijl hij op zijn 'artistieke hoogtepunt is' en innen die ouders al dat geld. het zijn gewiekste zakenmensenquote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
zou zanger bob ook extra voedsel krijgen als hij een keer niet vals heeft gezongen? hij wordt toch erg gepusht door zijn pa?
zo van: laten we die koter van ons eens flink vetmesten, dan ziet hij er straks grappig uit voor op tv. dan gaan we werken aan zijn stem enzo. en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
een woonwagen met een trap?quote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
quote:op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik las zwanger bob.
zou trouwens best een goede bijnaam voor hem zijn.
en gouden deurknoppen en een marmeren open haardquote:op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef dirktator het volgende:
zou zanger bob ook extra voedsel krijgen als hij een keer niet vals heeft gezongen? hij wordt toch erg gepusht door zijn pa?
zo van: laten we die koter van ons eens flink vetmesten, dan ziet hij er straks grappig uit voor op tv. dan gaan we werken aan zijn stem enzo. en dan gaat hij ons een nieuwe woonwagen bezorgen met roomwit interieur en een kristallen trap.
![]()
quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
http://www.davevanwell.com/
dit is nog zo'n topper
zoow, ben benieuwd wat de walt disney corp. van dat fontje vindt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
wat een rotkop heeft die vent zegquote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
idd, heeft disney daar geen service voor ?quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef frollo het volgende:
[..]
zoow, ben benieuwd wat de walt disney corp. van dat fontje vindt.
quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef raymannl het volgende:
[..]
wat een rotkop heeft die vent zegniet normaal meer
lijkt wel een duiveltje.quote:
die is nog zieliger dan bob.... of kan dat niet ?!?quote:op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
[..]
http://www.wesley.nl/
alleen de intro van zijn site al
hij heeft lippenstift op !!quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef geesoes het volgende:
dit is nog zo'n topper
quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef yosander het volgende:
[..]
die is nog zieliger dan bob.... of kan dat niet ?!?
ik ben benieuwdquote:op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef t0y het volgende:
ik ga ff opzoek naar een mailadres van disney nederland
hey!!!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
amsterdam geef ik je gelijk in, maar van rotterdam blijf je af.quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
zeker doen die kerel denkt maar zo die letters te kunnen gebruiken.quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef t0y het volgende:
omg @ zanger dave
ik ga ff opzoek naar een mailadres van disney nederland
giel noemt fok! wel vaker.quote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
giel beelen zegt net: op diverse weblogs en forums wordt zanger bob belachelijk gemaakt...![]()
tussen 6.00 en 9.00 dus luisteren naar 3fm. (of via de livestream op www.3fm.nl)
jezus, wat was dat ergquote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
je kent hazés nog wel he ?quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
gielaudioquote:
vanochtend ook al bij giel gehoord... wat ar-ti-cu-leert die jongen verschrikkelijk zeg. kan me best voorstellen dat die hangwangen in de weg zitten, maar dat geeft m niet het recht het over sniw te hebben, in plaats van sneeuw...quote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
staat pas n week op die sitequote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
nee maar wel dat ie lelijk is.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef outside_lines het volgende:
is iemand wel eens opgevallen dat dave geen bovenlip heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |