hey!!!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
amsterdam geef ik je gelijk in, maar van rotterdam blijf je af.quote:op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef bobbyb het volgende:
[..]
alle inwoners van steden die op -dam eindigen zijn paupers.
zeker doen die kerel denkt maar zo die letters te kunnen gebruiken.quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef t0y het volgende:
omg @ zanger dave
ik ga ff opzoek naar een mailadres van disney nederland
giel noemt fok! wel vaker.quote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
giel beelen zegt net: op diverse weblogs en forums wordt zanger bob belachelijk gemaakt...![]()
tussen 6.00 en 9.00 dus luisteren naar 3fm. (of via de livestream op www.3fm.nl)
jezus, wat was dat ergquote:op woensdag 18 januari 2006 06:12 schreef f4t4l_3rr0r het volgende:
whoehahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zanger bob is vandaag te gast bij giel beelen!![]()
je kent hazés nog wel he ?quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
gielaudioquote:
vanochtend ook al bij giel gehoord... wat ar-ti-cu-leert die jongen verschrikkelijk zeg. kan me best voorstellen dat die hangwangen in de weg zitten, maar dat geeft m niet het recht het over sniw te hebben, in plaats van sneeuw...quote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
staat pas n week op die sitequote:op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n nieuwe video !! http://www.zangerbob.nl/video1.html
nee maar wel dat ie lelijk is.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef outside_lines het volgende:
is iemand wel eens opgevallen dat dave geen bovenlip heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |