Kijk je tv tegelijk?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:18 schreef harteloos het volgende:
Waarom dat hek daar midden in een grasveld staat en waarom ze het verft want dat hek is niet eens van haar.
Wil je er een topic over openen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:44 schreef Dagguzz het volgende:
aan mn exvriendje..... na een lang langgg telefoongesprek..![]()
bijna wel... mja misschien beter van niet. Weet toch wel dat ie gelijk heeft...quote:Op woensdag 28 december 2005 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wil je er een topic over openen?![]()
Waar is het fout gegaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:46 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
bijna wel... mja misschien beter van niet. Weet toch wel dat ie gelijk heeft...
Slaap lekker jongen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:49 schreef mcintosh het volgende:
dak moe ben
Die zal idd wel een lijntje gelegd hebben dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zit er nut aan te twijfelen of mijn vriendin aan de coke zit.
Ze komt namelijk van urk
Ik wil je wel komen verwarmen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef ma_jojo het volgende:
Denk nu aan dat het hier enorm koud is. En aan sigaretten.
Ik denk er nu aan dat de reactie hierboven behoorlijk voorspelbaar wasquote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen verwarmen hoor.![]()
Gooi Xennia er in, lekker taai, brand uren door.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef Gatalin het volgende:
Aan hoe ik de kachel zo lang mogelijk brandend hou, want ik heb geen zin om hout uit de schuur te gaan halen...
brandtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Gooi Xennia er in, lekker taai, brand uren door.![]()
Oh godver, jij Heiden, nu heb ik zin in loempia! Dat je mag branden in de helquote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:
In random order:
"Pisang goreng is goed..."
"Ga ook eens slapen, junk!"
"Loempia is goed..."
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
Nu denk ik aan wat ik nu ga doen: Saucijzenbroodjes verorberen
Ze smaken primaquote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar krijg je ook spontaan zin in
genootquote:
Ik ook inmiddelsquote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk aan zanger Bob. Mijn hersenen, wat doe je?![]()
Das wel ,t laatste waar ik aan zou denken.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk aan zanger Bob. Mijn hersenen, wat doe je?![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:54 schreef nozem het volgende:
Aan oud en nieuw en wat ik dan ga doen enzo. Uiteraard denk ik daarnaast om de paar minuten aan seks.
Nog bedanktquote:
Open er een topic in klaagbaak over.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
"Mhhh dit topic zal vast net zo kut zijn als dat ik nu denk..."
En mijn vermoeden is inmiddels bevestigd...
Wat erg, hoe gaat het nu verder met dat kind?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:41 schreef wonko het volgende:
kind van vrienden dat epilepsie blijkt te hebben...5 maanden oud
onderzoek loopt nog...morgen mri scanquote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat erg, hoe gaat het nu verder met dat kind?
*daar nu ook aan denkt*
Vind ze jouw denk je ook leuk?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Aan een meisje die ik wel een beetje leuk vindt
Hou ons op de hoogte als je wilt..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef wonko het volgende:
[..]
onderzoek loopt nog...morgen mri scan
Doe ik wel in oudquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte als je wilt..
In Amsterdam zitten 24u winkelsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef XiChico het volgende:
Dat 6 minuten geleden de winkels dicht zijn gegaan en ik daardoor geen drank meer kan kopen.
Geen flauw IDquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vind ze jouw denk je ook leuk?
regel ik evenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef vosss het volgende:
Als je hem in een fatsoenlijke resolutie zou hebben......eventueel
Nou voor diegene...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef vosss het volgende:
Als je hem in een fatsoenlijke resolutie zou hebben......eventueel
Leuk dat je er aan gedacht hebt.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef F.Z.N. het volgende:
[..]
Nou voor diegene...
http://picserver.student.utwente.nl/i/14WK58KG0908
Ben je al afgevallen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef ma_jojo het volgende:
Aan het feit dat ik nog niks gegeten heb vandaag.
Er is plaats voor 2 hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef kletskop het volgende:
of ik martijn_fijn moet volgen
Ik dacht aan jou.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:28 schreef TommyGun het volgende:
Ik dacht aan dit topic
Waar is het fout gegaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:34 schreef Skazminko het volgende:
Wurgseks.
Dat is wel de bedoeling.quote:
Doe eens wegenquote:
Een beetje chlamydia ķķk joh.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een beetje cellilutis is lekker joh.![]()
Ik val idd af.quote:
Wij snappen elkaar, hé.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Een beetje chlamydia ķķk joh.![]()
Ik bedenk mij, waarom vrouwen toch altijd met hun gewicht bezig zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik val idd af..
Ik ben dik nl..
Dikke mensen zijn walgelijk..
quote:Op donderdag 29 december 2005 03:23 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
* Rool.and.the.Gang scrollt ff naar boven.
Wurgseks?
JAAHAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef F.Z.N. het volgende:
[..]
of iemand mijn wallpaper nog leuk vond![]()
Je hebt mijn pa er een plezier mee gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef F.Z.N. het volgende:
[..]
of iemand mijn wallpaper nog leuk vond![]()
Noh.... k ga werken. Leukste werk wat er is: Kan zelf doen wat en hoe ik het wel, kan mn eigen tijden bepalen, en krijg dr nog voor betaald ook!!quote:
Hoe ondervindt ze de wurgseks?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:06 schreef Skazminko het volgende:
Ik denk nu aan mijn vriendin.
Zij wilde het...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe ondervindt ze de wurgseks?![]()
Wat was voor jouw de bottleneck?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Sylvana het volgende:
dat ik nog steeds brak ben van het stappen
Die niet onterecht zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Aan de enge gedachtes die ma_jojo over mij heeft.![]()
Prik even in je arm, volgens mij ben je niet helemaal wakker jongen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef Quatertemper het volgende:
Heb ik hier gepost?
Vergeet niet een marretak te kopen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aan een meisje die ik morgen weer zie
Same here.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef cultheld het volgende:
Aan oud en nieuw en ik vraag me af hoe vet het gaat worden
is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hé sararaats heeft hier als laatste gepost eens kijken!
Alvast gefeli, Sylquote:
Neuke?quote:
Waar ik aan begonnen benquote:Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef mcintosh het volgende:
Dat ik me huis eens op moet ruimen...
En ik laat het voor deze keer niet bij denken...!
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef JuupŠ het volgende:
Ik maak mezelf zorgen, ik heb pijn en moet morgen het ziekenhuis gaan bellen. Bah.
Een vriendin van mij zou zeggen. Heeej dat is juist positief die kan je nog helemaal africhtenquote:Op maandag 2 januari 2006 01:32 schreef ma_jojo het volgende:
Die oh zo knappe jongen van gister die niet kon zoenen..
Ik vind jouw avatar zo geinig he.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou zeggen. Heeej dat is juist positief die kan je nog helemaal africhten
DAt hoor ik wel eens vakerquote:Op maandag 2 januari 2006 01:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zo geinig he.
Hij danst altijd mee op de maat van de muziek.![]()
Nee, hij heeft er al veel gehad, dus ik zie het somber in.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou zeggen. Heeej dat is juist positief die kan je nog helemaal africhten
De sletquote:Op maandag 2 januari 2006 01:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er al veel gehad, dus ik zie het somber in..
Wel een mooie.quote:
een afgelikte boterhamquote:
Oh dank je.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt hoor ik wel eens vaker![]()
Ik heb ook een hele musicale kip![]()
Ps mooie meid ben je
Waarom denk je dat ik geen foto's in mijn fotoboek heb staanquote:Op maandag 2 januari 2006 01:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh dank je.![]()
Jij hebt geen foto's in je fotoboek,jammer.Ik wou kijken of jij ook mooi bent.![]()
Jimi.quote:
Aan mij dusquote:
Close,quote:
Ik ben inmiddels geweest!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet plassen
Ik denk aan jou. Denk je ook aan mij danquote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk aan jou. Denk je ook aan mij dan
quote:
Denk je hier nog steeds aan of al weer?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef sararaats het volgende:
aan een piano en een mooie vrouw
*zucht* de combinatie is zo zwoel en sexy
Spam eens met een link.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef DeGroteGoeroe het volgende:
aan of er al gereageerd is in mn topique
Wat zij jou ook leuk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef warchaser44 het volgende:
aan een meisje dat ik heel leuk vind![]()
BIJNA........quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Nuna het volgende:
Wanneer dit topic een keer vol is.
Ga er bij liggen of maak hem wakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef -beyond- het volgende:
Dat mijn vriend ALWEER een paar uur ligt te slapen op vrijdag avond en ik hier maar weer alleen zit......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |