Kijk je tv tegelijk?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:18 schreef harteloos het volgende:
Waarom dat hek daar midden in een grasveld staat en waarom ze het verft want dat hek is niet eens van haar.
Wil je er een topic over openen?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:44 schreef Dagguzz het volgende:
aan mn exvriendje..... na een lang langgg telefoongesprek..![]()
bijna wel... mja misschien beter van niet. Weet toch wel dat ie gelijk heeft...quote:Op woensdag 28 december 2005 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wil je er een topic over openen?![]()
Waar is het fout gegaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:46 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
bijna wel... mja misschien beter van niet. Weet toch wel dat ie gelijk heeft...
Slaap lekker jongen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:49 schreef mcintosh het volgende:
dak moe ben
Die zal idd wel een lijntje gelegd hebben dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zit er nut aan te twijfelen of mijn vriendin aan de coke zit.
Ze komt namelijk van urk
Ik wil je wel komen verwarmen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef ma_jojo het volgende:
Denk nu aan dat het hier enorm koud is. En aan sigaretten.
Ik denk er nu aan dat de reactie hierboven behoorlijk voorspelbaar wasquote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen verwarmen hoor.![]()
Gooi Xennia er in, lekker taai, brand uren door.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef Gatalin het volgende:
Aan hoe ik de kachel zo lang mogelijk brandend hou, want ik heb geen zin om hout uit de schuur te gaan halen...
brandtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Gooi Xennia er in, lekker taai, brand uren door.![]()
Oh godver, jij Heiden, nu heb ik zin in loempia! Dat je mag branden in de helquote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:
In random order:
"Pisang goreng is goed..."
"Ga ook eens slapen, junk!"
"Loempia is goed..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |