quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef dndiek het volgende:
Ik wil ook naar het Euroborg-stadion eind januari
Maar dan moet ik nog een keer een uitkaart gaan halenquote:
Eigenlijk niet, maar ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij kan toch springen als de beste?
Je kon het vast niet laten om even mee te doen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef dndiek het volgende:
Kutkutkutterdekut... Ik ga maar eens een topic openen over formatteren
Ik heb er nog een nul achterstaanquote:
Hey! Krijgt hij geen minpunten????quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja nou..begin jij nu ook nog ff?
quote:
Lekkere vuistslag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de groeten van Jan:
[afbeelding]
Nee niks, niet de aandacht gaan afleiden!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey! Krijgt hij geen minpunten????
Tsjees ... je bent wel extra streng wat mij betreftquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niks, niet de aandacht gaan afleiden!
Die ADHD'er traint onze jeugd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de groeten van Jan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsjees ... je bent wel extra streng wat mij betreft
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef dndiek het volgende:
Formatteer-probleem
Wie o wie kan mij verder helpen
Als ik eens hoor van een kaartenregen bij de jeugd dan weet ik hoe het komt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het goede voorbeeld voor de jeugd![]()
Maar hij redt het niet Clauwie, nu gaat het echt spannend worenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Tong, daar keken we voor hè, die Ritsma
Klopt, maar ik vond het wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij redt het niet Clauwie, nu gaat het echt spannend woren
Excelsior'31, hij doceert de beste jeugd (E,D,C volgens mij) volgens de Wiel Coerver methode.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke club was het ook alweer? En welk team doet hij?
amateurquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef dndiek het volgende:
Formatteer-probleem
Wie o wie kan mij verder helpen
Ik zal er even rekening mee houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Overduelleren in Megaromp rescue. Op zwart responsen terug naar de oude module en projecteren.
Een kind kan de was doen.
Wedden van wel ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef TerroRobbie het volgende:
ik vind het niet leuk.
Voor drie punten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Driedubbele dan maar?
[afbeelding]
Zeg! Nu ga je te ver!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet die irritante eikel Danny B. van je wel beter gaan voetballen
Wat klets je nou, hij is altijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen Utreg was 'ie echt bere irritant!
Nee hoor, Jans weet dat het goed bedoeld isquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Schijnt dat Buijs na de wedstrijd disciplinair gestraft gaat worden door Jans .....
vanwege SMS'en tijdens de theepauze
Grrr...geven ze weer een doelpunt weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Als de stand zo blijft is dit alweer de 3e wedstrijd op mijn toto-formulier die ik helemaal goed heb voorspeld.
Jij bent geen vriendjes met Lev denk ik nu.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Grrr...geven ze weer een doelpunt weg.
SMS-sex tijdens de wedstrijd is volgens mij niet goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, Jans weet dat het goed bedoeld is
Nee, scheelt me weer 3 punten op mijn toto-formulier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Jij bent geen vriendjes met Lev denk ik nu.
Ja...maar ze begonnen te laat met hun offensiefje, en Ajax zakte compleet in leek het. Jammer. Op naar vrijdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
Jammer .. Grun had van mij die derde er ook nog wel in mogen schieten!
Ha, moet jij eens opletten. De laatste wedstrijden deden we het best aardig dacht ik zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SMS-sex tijdens de wedstrijd is volgens mij niet goed hoor
*zucht*quote:
Maar Clau, de SMS-sex die wij met z'n tweeen hebben tijdens wedstrijden van Groningen heeft toch niets met Danny Buijs te maken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ha, moet jij eens opletten. De laatste wedstrijden deden we het best aardig dacht ik zo![]()
![]()
Jemig, ben jij goed uitgerust ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar Clau, de SMS-sex die wij met z'n tweeen hebben tijdens wedstrijden van Groningen heeft toch niets met Danny Buijs te maken?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens, als je ooit nog eens een foto van je huisdier neemt, kan je niet voorzichtige genoeg zijn.
Let op de reflectie in het raam:
Grappige beesten
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens, als je ooit nog eens een foto van je huisdier neemt, kan je niet voorzichtige genoeg zijn.
Let op de reflectie in het raam:
Grappige beesten
![]()
OK OK ik kruip wel weer mijn hol in.......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jemig, ben jij goed uitgerust ofzo?
En Bluezz is zo van slag dat ze niet eens ziet dat het geen hond maar een kat is!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
En de reactie van Bluezz .... is die echt van jou.... die hond dan
Joh, ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK OK ik kruip wel weer mijn hol in.......![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
En de reactie van Bluezz .... is die echt van jou.... die hond dan
Toch nog 2-2, had je niet verwacht na de 1e helft zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Hoi hallo, jammer van die laatste Nevland poging
Brrr, het was wel koud zeg.
Had toch meer in gezeten - vind RKC maar matig - eerlijk gezegd zeiden MaxPower en ik in de rust tegen elkaar: zal wel weer 2-2 worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Toch nog 2-2, had je niet verwacht na de 1e helft zeker.
Goede uitslag wmb.
Dat meeeen je nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef Eilanden het volgende:
En Bluezz is zo van slag dat ze niet eens ziet dat het geen hond maar een kat is!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat meeeen je niet![]()
![]()
* Bluezz snel kijken gaat
Ja vond ik ook. Was misschien wel goed voor hem geweest. Had ik leuker gevonden, in de slotfase een punt pakken bij Ajakkes en dan jullie vrijdag van ze winnen. Maar goed, is noit aans. Hopelijk stelt je club me niet teleur vrijdag, SCHatquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Hoi hallo, jammer van die laatste Nevland poging
Brrr, het was wel koud zeg.
Gelukkig nog een liefheberquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die docu over Frans en André was leuk idd, die scene met die caravan is magisch
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb die 6-delige serie (video) Lach mee met André
Vanochtend hetzelfde gedaan en ook wat dingetjes weggegooid.... zeker de pakjes die helemaal achteraan stondenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn keukenkastje uitgemest en gekeken hoeveel er weg kon ivm de houdbaarheidsdatum... mijn kastje is leeg en de vuilnisbak is nu vol
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn keukenkastje uitgemest en gekeken hoeveel er weg kon ivm de houdbaarheidsdatum... mijn kastje is leeg en de vuilnisbak is nu vol
Deed ik een paar weken geleden, een gapend zwart gat bleef overquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef just me het volgende:
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomland Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooomlandquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat De Wedstrijden nog ff afkijken en daarna lekker naar dromenlandHoolies
Volgens mij is PH een kloon van Legoquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef pascalheister het volgende:
nederland gooit op jaarbasis gemiddeld voor 330 euro aan eten weg![]()
Koelkast had ik vorige week al schoongemaakt maar daar stond niks overdatums inquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu is je koelkast aan de beurt, of laat je het voedsel daar gewoon vanzelf uit wandelen?
neuh, kwam toevallig vorige week op tv voorbijquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is PH een kloon van Lego
Das lekker, das duurquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef pascalheister het volgende:
neuh, kwam toevallig vorige week op tv voorbij
Zit nu aan een flesje desperados, weer eens wat anders![]()
Hij neukt toch met die rooie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:11 schreef keeper het volgende:
Was er al een Levchenko fan-topic?
Hij heeft echt zo'n stoere Oekraïnselandarbeiderskop.
[afbeelding]
erg lang tong80, erg langquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een kip is ontdooit ?
Open een topic in CUL vriendquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een kip is ontdooit ?
eerst bakken, dan grillen en dan pas plukkenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Kip licht in de mag inmiddels. Had ik hem eerst moeten doden en plukken ?
en dan vangenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
eerst bakken, dan grillen en dan pas plukken
Tong......waarom zit ik nu aan Tsjechov te denken en aan Flappie, als jij het over kip hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
Dag Bjoro ik heb ook niet lang hoor m'n kip is zo gaar
Je zou an Kip Carpenter moeten denken en aan Kip Rono.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tong......waarom zit ik nu aan Tsjechov te denken en aan Flappie, als jij het over kip hebt
hhhmmmmm...Robbie de Kip en Kiplegat.....quote:Op woensdag 28 december 2005 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou an Kip Carpenter moeten denken en aan Kip Rono.
goede films op komst, ga je nu wel eens kijken tongquote:zaterdag 31 december
12:10 - 14:15 (1940) Rebecca top 250: #86 BBC 2
13:40 - 17:15 Ben-hur top 250: #131 (1959) VTM
zondag 1 januari
22:05 - 00:35 Amadeus top 250: #78 (1984) ARD
maandag 2 januari
13:35 - 15:15 The Maltese Falcon top 250: #55(1941) BBC 2
15:15 - 18:45 Gandhi Top 250: #170 BBC 2
hete kip...altijd lekker !quote:Op woensdag 28 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Die kip is echt gloeiend heet. dat wordt even wachten.
doet toch iedereen wel eens dinsdagnacht om ff voor enenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet toch iedereen wel eens dinsdagnacht om ff voor enen
dat maakt je juist zo leuk !quote:
Veel Pluimvee eten Popoquote:
Maar zeik nou niet want i n America kennen ze alleen America en zien ze nu ook Sammie Davis Juniorquote:
Dat klinkt wat ongeloofwaardig van iemand die BB kijkt.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar zeik nou niet want i n America kennen ze alleen America en zien ze nu ook Sammie Davis Junior
Man je valt midden in de skate offquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat klinkt wat ongeloofwaardig van iemand die BB kijkt.
En ja ik zeik wel, ik mis de sport.
Boekhandel Obloemov ofzo ? gezien in de schouwburg erg leuk inderdaad !quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
Even met Bluezz samen nog het eerste uurtje video bekeken van Van Vleuten en Muiswinkel.
Vind het tot nu toe allemaal erg leuk en knap bedacht.
Morgen de rest maar eens bekijken.
Alsof jij weet hoe die werktquote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe router even ingesteld, hij werkt als een tiet
Ik begrijp je wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je valt midden in de skate off
ik weet wel hoe die dingen werken hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Boekhandel Obloemov ofzo ? gezien in de schouwburg erg leuk inderdaad !
[..]
Alsof jij weet hoe die werkt
sorry, passie, hij was te makkelijk om niet te maken![]()
Heb jij gelijk in. Maar de Amerika nen heben dan weer geen benul van voetballen, en kleine sporten zoals de 100 meter sprint op de OSquote:Op woensdag 28 december 2005 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal.
Ik heb de PL hier, ik kijk 't nooit, 't is een beetje saai niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij gelijk in. Maar de Amerika nen heben dan weer geen benul van voetballen, en kleine sporten zoals de 100 meter sprint op de OS
Antiquariaat Oblomov inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef Bjoro het volgende:
Boekhandel Obloemov ofzo ? gezien in de schouwburg erg leuk inderdaad !
Ja een schande dat we die niet meer zienquote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
maar in de VS heb je wel David Letterman
Ton gaat naar de Pistons.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
Mis je Ton Boot niet ? Gianni die het net niet redt, Yoery die goud wont zoals Dennis en Rens ? Commentaar van Johan en Willem. Degelijke journalistiek, en niet dat alles geweldig is zoals op abc nbc en cbs ? Een keer een tepel op tv zonder dat een navel wordt weggecensureerd ?
Het mooie van Amerika is dat ze aandacht besteden aan sporten waar geen Amerikanen meedoen of presteren.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:31 schreef popolon het volgende:
Nederland die sporters alleen willen kennen als ze goud halen? Nee dank je.
Trusteh tong!quote:
Een keer scorenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me stiekum wel af wat Ajax nu met 5 spitsen wil.
Dat zou een Amerikaan zeggen golfer.quote:
ik denk dat Bloemendaal - Utrecht in de reguliere spits niet te doen isquote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef pascalheister het volgende:
waarom gaat ze nu wel met de auto dan
Inderdaad. Dan is ze 2,5 uur onderweg, normaal gespoken met de reguliere files.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Bloemendaal - Utrecht in de reguliere spits niet te doen is
ok op die fietsquote:Op woensdag 28 december 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Bloemendaal - Utrecht in de reguliere spits niet te doen is
mag ik ook een beetje oefenen als modjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
tssss gaat Pascal zn post aanpassen
aha je hebt hierop gesolliciteerd:quote:Op woensdag 28 december 2005 02:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag ik ook een beetje oefenen als modje![]()
Ik wacht op een leuke vacature op CUL.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef rubbereend het volgende:
aha je hebt hierop gesolliciteerd:
Versterking gezocht op GC
helaas, FTR zou wel leuk zijn verder ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha je hebt hierop gesolliciteerd:
Versterking gezocht op GC
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
Ok DS
Praten praten praten X 34.
Moet je blijven doen
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef Superheld het volgende:
Praten?
Ze mag alleen praten als ze goed zuigt.![]()
quote:
Het spreekt niet in je voordeel als ze tijdens het zuigen ook nog gewoon met haar mond kan pratenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef Superheld het volgende:
Praten?
Ze mag alleen praten als ze goed zuigt.![]()
Volgens mij van 7 tot 16 januariquote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef PyTh het volgende:
Weet iemand wanneer ze weer pijltjes gaan gooien in de Lakeside Country Club?
Goedquote:
weet je dat ik best verlang naar de winterquote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef Eilanden het volgende:
En wij moeten dan maar medelijden hebben Sien?Het is hier rond het vriespunt!
Nee, het leven is kut en ik mis je.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef appelsientje het volgende:
Alles goed trouwens SCH??? is ook weer een tijd geleden
Ik denk eerst ff lekker chillen, oud en nieuw vieren en op zoek naar werk...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Wat ga je doen in Sydney Mark?
quote:
doei doeiquote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee vanaf het werk
Zo zeg, heb ik ff opstartproblemen
* SCH gaat de nachtjeSCH aftellenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik mis jou ook
10 juni ben ik weer terug in Nederland
Open er een topic overquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
doei doei![]()
alles goed met je??
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja alles goed, behalve die opstartproblemen danJij vermaakt je wel zo te lezen?
pff danmoet ik ff gaan tellen hoorquote:
euh tja niet eigenlijk...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het neuken sientje?
En geef me één goede reden waarom je je zou gedragen?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh tja niet eigenlijk...
ik gedraag me netjes hier..
dat ik tegenstelling tot veel andere..
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef Eilanden het volgende:
Schaatsen is hier nog niet van toepassing Sien .. tenzij je naar de kunstijsbaan gaat
Ik denk nog steeds dat je eigenlijk homo bentquote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh tja niet eigenlijk...
ik gedraag me netjes hier..
dat ik tegenstelling tot veel andere..
hmmmmquote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En geef me één goede reden waarom je je zou gedragen?![]()
je moet vragen hoe het met monopoly-en gaat ?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het neuken sientje?
hahaha je hoopt er gewoon stiekem opquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat je eigenlijk homo bent
die zit thuisquote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet vragen hoe het met monopoly-en gaat ?
SCH denkt er alleen maar aanquote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar SCH, homo's neuken toch ook?
Nou en ofquote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar SCH, homo's neuken toch ook?
Ja hoor - even de spotter aanduwen en de spotterzuster roepenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand gespotterd worden.
Kan dat?
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Inderdaad, meestal zijn we niet meer tegelijkertijd op FOK!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Clauwwwwtje, ik zit ook alleen nu in de pauze.
Kom je naast me zitten? Gaan we mensen kijken
Das mie veul te ver weg!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Of je komt hier ff langs Clau.. ook gezellig
Lekker en nog gezond ook...quote:
nope helemaal niks..quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja, hard leven sien
Niks van de rassenrellen verder daar meer vernomen?
Jij ookquote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
ik ga maar eens stoppen..
Fijne dag iedereen![]()
Jij ook sientjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
Fijne dag iedereen![]()
Tot de volgende keer maar weer....quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
Fijne dag iedereen![]()
Als het hetzelfde soort apparaat als bij mijn vorige werk. Smaakt ie wel goed, maar niet veel anders dan de gewone chocolade, dacht ikquote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
M'n werk is naar een nieuwe locatie verhuist, wel een stuk mooier. Maar daar hebben ze nu van die automaten voor de koffie etc. dus nooit meer zelf zetten. Ga ik even bekijken wat die choco-deluxe is. Lijkt het gewoon chocolade melk die beschimmeld is.
En dat moet Clau niet hebb'n al die raore frats'n met die Austraeeeeeehhh mens'n die in Australienland won'nquote:
Juust!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat moet Clau niet hebb'n al die raore frats'n met die Austraeeeeeehhh mens'n die in Australienland won'n
tssquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef appelsientje het volgende:
:w
Eindelijk weer eens online als iedereen wakker is
he eiland wat doe jij nou in je zwembroek hierquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
want pascal staat daar net te pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |