quote:
Kutnewbiequote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef capricorn1 het volgende:
Hoe krijg ik foto's geplakt?
control-v over het algemeen, maar ik denk dat je image tags bedoeldquote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef capricorn1 het volgende:
Hoe krijg ik foto's geplakt?
1 |
Dan zou ik voortaan wel eerst je onderbroek aantrekken als je die foto maaktquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mijn kat 'Schnitzel' is op zich ook wel een grappig beest.
Het viel me nu pas op...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou ik voortaan wel eerst je onderbroek aantrekken als je die foto maakt![]()
O, ja deze foto had ik ook al via de mail gehad![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
control-v over het algemeen, maar ik denk dat je image tags bedoeld
[ code verwijderd ]
Uploaden naar iets als www.parkyourpic.com ofzo. Daar krijg je een linkje en dat plak je hier weer met genoemde [img] tags.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:08 schreef capricorn1 het volgende:
Ik heb de foto's op mijn computer staan en zijn in JPEG..... BlonT he![]()
[..]
Ik neem aan dat het plaatje dat je gebruikt afkomstig is vanuit een horror-film, zou je me mischien A.U.B willen vertellen wat de titel van die film is ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef Dreuzel het volgende:
Sam niet te vergeten R.I.P.
[afbeelding]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereldquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het plaatje dat je gebruikt afkomstig is vanuit een horror-film, zou je me mischien A.U.B willen vertellen wat de titel van die film is ?
Het lijkt mij namelijk een goeie Greepy Horror Movie !![]()
Dat meen je niet, die is echt lelijk zeg !quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereld![]()
Is dus een echte hond, en niet een of ander geval uit een horrorfilm![]()
Maar het zijn er toch 2 ???quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereld![]()
Is dus een echte hond, en niet een of ander geval uit een horrorfilm![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef capricorn1 het volgende:
Pfffff ik kan er maar beter mee stoppen geloof ik![]()
Grappig zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Luipaardgekko's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Puppy's zijn liefquote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze was nog te achterhalen, maar die andere foto wordt een kruisje
Wie kent de HoRRoR FiLM met deze Greepy DoG erin ???quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef Dreuzel het volgende:
Sam niet te vergeten R.I.P.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eerst zo:
[afbeelding]
Nu zo:
[afbeelding]
![]()
Alleen een beetje zielig dat hij elke keer opnieuw door de verf moet
quote:
omg maak me gekquote:
Dies tijdje terug overleden, maar zal vast op zn site staan (zie paar posts terug van mij), dacht dattie een jaar of 14 wasquote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef Sander170 het volgende:
Weet er iemand dan toevallig hoe oud die lelijke hond is (SAM) ???
Heel erg bedankt Nonnekequote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dies tijdje terug overleden, maar zal vast op zn site staan (zie paar posts terug van mij), dacht dattie een jaar of 14 was
Vind ik niet grappig.....quote:
Het is geen Photoshop. Het is een tweepotige hond die zo geboren is en zich er blijkbaar prima mee kan redden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee ik ook niet. Eigenlijk is dit topic niet bedoeld voor photoshop en in scene gezette plaatjes, maar met name voor spontaan grappige foto's van dieren![]()
hgahaha , die zijn erg leuk inderdaad!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Luipaardgekko's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Op uw wenken....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee ik ook niet. Eigenlijk is dit topic niet bedoeld voor photoshop en in scene gezette plaatjes, maar met name voor spontaan grappige foto's van dieren![]()
Waarom niet? Ik vind het best bewonderenswaardig dat ze zo heeft leren lopen, ondanks d'r handicap.quote:
Ik vind het niet grappig, omdat dit om een handicap gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het best bewonderenswaardig dat ze zo heeft leren lopen, ondanks d'r handicap.
Heb je liever gehad dat ze haar zomaar hebben laten inslapen, terwijl ze verder gezond was? Ze heeft een kans gekregen en die heeft ze gegrepen, en dat vind ik heel knap.
Verder vind ik dat ze prima in het rijtje past bij Sam (de lelijke hond), omdat dit ook een vreemduitziend dier is die ze eerst geen kans gaven.
Pff, photoshop.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het best bewonderenswaardig dat ze zo heeft leren lopen, ondanks d'r handicap.
Heb je liever gehad dat ze haar zomaar hebben laten inslapen, terwijl ze verder gezond was? Ze heeft een kans gekregen en die heeft ze gegrepen, en dat vind ik heel knap.
Verder vind ik dat ze prima in het rijtje past bij Sam (de lelijke hond), omdat dit ook een vreemduitziend dier is die ze eerst geen kans gaven.
Pff, photoshop.![]()
[afbeelding]
Faith the biped dog
Ik zie niet het verschil tussen een handicap en gebreken door ouderdom. Als je geen foto's van gehandicapte mensen zou posten, zou je bejaarde mensen/dieren ook niet 'leuk' moeten vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig, omdat dit om een handicap gaat.
Ik ga toch ook geen foto's van kinderen/mensen met zo'n handicap in een
topic plaatsen waar het gaat over GRAPPIGE foto's.
En inslapen ... nee
En Sam... dat is van ouderdom
Fotoshop foto's zijn ook wel leuk.
Die hond is echt zo stoer!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Pff, photoshop.![]()
[afbeelding]
Faith the biped dog
quote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
De mijnehttp://george.zwijndrecht86.nl/Chinchilla
zeikerds van kattenplaza...quote:
Konijnen zijn erg intelligente dieren met een zeer eigen karakter en chinchillas zijn ook nogal eigenwijs en zijn bovendien nachtdieren, als de chinchilla en het konijn elkaar liggen qua karakter kanl het mischien (?)goed gaan, maar als ze elkaar niet mogen zullen er psychologische en oorlogen worden uitgevoerd, wat bij de dieren flink stress zal veroorzaken.. Je zou eens kunnen kijken of je er 1 op proef kan nemen.quote:Op zondag 25 december 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij kunnen chinchilla's die elkaar niet kennen niet eens bij elkaar, laat staan bij konijnen of andere knagers.
Kwee nie, misschien.quote:Op zondag 25 december 2005 15:15 schreef massy het volgende:
[..]
![]()
Kunnen chinchilla's samen met konijnen.
Zo ja dan wil ik een chinchillavriendje kopen voor mijn Brammetje
[afbeelding]
![]()
'ja hallo, ik wou graag een chinchilla voor bij mn konijn, maar als ze mekaar nou opvreten he, kan ik um dan terugbrengen ?'quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je zou eens kunnen kijken of je er 1 op proef kan nemen.
Dit is zeker de Grazy Frogquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef inkie1010 het volgende:
En nu weer hop naar de grappige beesten!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef Croupouque het volgende:
Mijn kat 'Schnitzel' is op zich ook wel een grappig beest.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef WAT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Croupouque ... ... reflectie .... .. ruit .... penis ....
Het gaat om de kat, maar de reflectie van de ruit is ook grappig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Sander170 het volgende:
Waar slaat die penis eigenlijk op, gaat het nou om de kat, de penis, of om beide gevallen ???
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
[..]
Het gaat om de kat, maar de reflectie van de ruit is ook grappig.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk is dit topic niet bedoeld voor photoshop en in scene gezette plaatjes, maar met name voor spontaan grappige foto's van dieren![]()
Die heeft morgen een kater!!quote:
Jullie doen het zelf ook dus verwijder jezelf maar en die andere gek ookquote:Op woensdag 28 december 2005 00:28 schreef inkie1010 het volgende:
Sander170 het is hier geen slowchattopic en als je dan wat zegt, zeg het dan ontopic zoals al eerder gevraagd is. Ik heb je reacties verwijderd. Wil je erover praten doe dat dan in [FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul.....
Ontopic:
[afbeelding]
Ik vind dit soort foto's altijd helemaal niks, veel te gemaakt en vooral leuk voor de beestjes om in zo'n mok gepropt te wordenquote:
Staat deze te koop?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die heeft morgen een kater!!![]()
[afbeelding]
In een stoombad om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ahwwww het arme ding in de sneeuw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |